WysokoĹÄ peronĂłw przystankĂłw tramwajowych
Moderator: Wiliam
Dlaczego w Warszawie przy okazji tworzenia nowych przystanków tramwajowych nie buduje się wysokich peronów, o pomyśle podwyższania już istniejących nie wspominając?
105-tki i 13N niskich wejść nie mają, a przy niewielkim nakładzie finansowym można zrównać peron z pierwszym stopniem, jak np. uczyniono na trasie W-Z w Łodzi (ale nie tylko tam).
Jest to wielkie ułatwienie przede wszystkim dla osób starszych.
Zatem- czy ktoś zna przyczyny?
105-tki i 13N niskich wejść nie mają, a przy niewielkim nakładzie finansowym można zrównać peron z pierwszym stopniem, jak np. uczyniono na trasie W-Z w Łodzi (ale nie tylko tam).
Jest to wielkie ułatwienie przede wszystkim dla osób starszych.
Zatem- czy ktoś zna przyczyny?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36626
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Hmm... A do u-boota byłby krok w dół, czy też może źle rozumiem?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Z uwagi na to że każdy tabor eksploatowany w naszym mieście ma inną wysokość pierwszego stopnia jest tak jak jest. W tym roku w trakcie modernizacji Jerozolimskich wszystkie przystanki mają być nieco podniesione. Boje się jednak że skończy się jak na Towarowej. Przez pewien czas na przystanku Muzeum Powstania Warszawskiego (jeszcze przed zmianą nazwy) Ubooty miały problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi.
Cytat poprawiony.
(Bastian)
Jasne, powiedze to ludziom na wózkach i z wózkami. Świetne rozwiązanie.hafilip84 pisze:a nawet jesli, to co w tym zlego? i tak bylby to mniejszy krok niz z obecnych "peronow" do wysokopodlogowych tramow...Bastian pisze: Hmm... A do u-boota byłby krok w dół, czy też może źle rozumiem?
Cytat poprawiony.
(Bastian)
No tak, zapomniałem o drzwiach otwieranych na zewnątrzPlesim pisze:Z uwagi na to że każdy tabor eksploatowany w naszym mieście ma inną wysokość pierwszego stopnia jest tak jak jest. W tym roku w trakcie modernizacji Jerozolimskich wszystkie przystanki mają być nieco podniesione. Boje się jednak że skończy się jak na Towarowej. Przez pewien czas na przystanku Muzeum Powstania Warszawskiego (jeszcze przed zmianą nazwy) Ubooty miały problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi.
Co nie zmienia faktu, że perony mógłby by być spokojnie podniesione chociaż do poziomu pierwszego stopnia U-boota. Zawsze to nieco wyżej.
- hafilip84
- Jego Gryząca Albumowość
- Posty: 7641
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
- Lokalizacja: Legionowo
po pierwsze zle cytowanie... po drugie powiedz to samo tym samym ludziom w chwili obecnej... to czy ktos musi im pomoc wejsc kilka stopni, czy kilka stopni zejsc nie robi zadnej roznicy... a w koncu uboot tez nie ma wejscia na poziomie chodnika...Plesim pisze:Jasne, powiedze to ludziom na wózkach i z wózkami. Świetne rozwiązanie.
Ale ma platforme która mogła by być przeszkodą po otwarciu przy wyższym peronie...hafilip84 pisze:a w koncu uboot tez nie ma wejscia na poziomie chodnika...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ile to będzie w cm nad główką szyny? Tak na oko?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/autobusy. ... 4&nr=58822inż. Glonojad pisze:Ile to będzie w cm nad główką szyny? Tak na oko?
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/autobusy. ... 4&nr=36785
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jakieś 25, góra 30 cm. Mniej - więcej tak, jak będzie w Warszawie standardem przy budowach i modernizacjach od 2006 roku
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rozumiem, że przy budowie odcinka Bemowo - Piaski nie wzięto pod uwagę możliwoci lepszego umiejscowienia chodnika na przystanku względem główki szyny?inż. Glonojad pisze:Mniej - więcej tak, jak będzie w Warszawie standardem przy budowach i modernizacjach od 2006 roku
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl