Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z

Moderator: Wiliam

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 11 gru 2006, 16:51

ale jak nie przez Bankowy to takie 25 zupełnie Kercelak zablokuje
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 gru 2006, 17:22

Na Bankowym zrobi to samo, co teraz 32 robi na Kercelaku... tyle, że na Kercelaku na tory do skrętu miejsce jest (czy coś tam powinno w ogóle skręcać, to zupełnie inna sprawa).
Ja bym zrobił tak:
32 zamiast 43 przez Aleje
23 co 5 minut (a właściwie co 4-6, razem z 13 co 4-3-3).
Chociaż, gdy zostanie wydzielone torowisko na WZ, może byłby sens połączyć 32 z 20ką.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 gru 2006, 18:10

Nie sądzę, by przyspieszenie ruchu trmawajów na MŚ-D spowodowało odpływ pasażerów z 25. Pojawienie się silnej 1 do Metra Dw. Gdański też tego nie spowodowało, więc nie liczyłbym no to i teraz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 gru 2006, 18:31

Tyle, że przesiadki z trasy WZ są "lekko" ciekawsze niż z jedynki, no i docelów jest więcej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 gru 2006, 18:39

Cały czas 25 jest znacznie bardziej atrakcyjna docelowo. Ja raczej bym się spodziewał odciążenia 1 niż 25 na rzecz 23 oczywiście.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 gru 2006, 18:47

Zobaczymy. Na tej zasadzie,to przecież nawet M2 nie odciąży 25...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 gru 2006, 19:02

To już owszem, bo będzie znacznie bliżej obecnej trasy 25. I będzie znacznie szybsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 gru 2006, 19:29

Z tym znacznie to bym nie przesadzał, zależy jeszcze, dokąd się jedzie...

Niemniej i tak musiałbym zobaczyć jakieś wyniki modelowe czy ankietowe, gdzie te źródła i cele podróży leżą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Tymesz
Zbanowany
Posty: 745
Rejestracja: 31 sie 2006, 12:18

Post autor: Tymesz » 12 gru 2006, 3:53

Memento mori

120503141125010703240322100835281205031411251309040905112611040811

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 gru 2006, 7:45

Proponuję jeszcze raz tę animację przejrzeć - wyłączają się zaraz za przystankiem Plac Zamkowy, w wydzielonej, (chyba) wzbudzanej podfazie świateł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 12 gru 2006, 9:40

pawcio pisze:A mnie zastanawia jedno. Czy to nie spowoduje przesunięcia się korka z Most na Al. Solidarności i zamiast stać od tunelu do miśków będzie się stać od Kercelaka do Bankowego. W efekcie wszystkie teoretyczne zyski czasowe autobusów będzie można o kant dupy potłuc. Podobne zjawisko wystąpiło na Moście Poniatwoskiego po itworzeniu buspasa. Jedzie się mniej więcej tyle samo, ale stoi się od R. Waszyngtona do Wisłostrady, a nie od Kruczkowskiego do R. de Gaulle'a.
Troska o Wolę i Bemowo jest zaiste godna pochwały ;) Ale ja rozwiązanie widzę jedno: stopniowe wydzielanie buspasów (ewentualnie tram-bus pasów tam, gdzie dotąd torowiska nie są wydzielone) na zdecydowanej większości ciągów komunikacyjnych w Warszawie. Przynajmniej tych głównych. Np. na Świerczewskiego możnaby takowy wydzielić już od Młynarskiej, co wydaje się sensowne szczególnie, gdy się zauważy, iż Kercelak jest przekrojem, przez który przejeżdża w drodze do/z centrum pewnie z 50% wszystkich podróżujących z terenów Woli i Bemowa i jest naprawdę moco obciążony, w wielu relacjach.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 12 gru 2006, 11:35

Dennis pisze:. na Świerczewskiego
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.

Dennis
Posty: 2346
Rejestracja: 09 sty 2006, 15:25
Lokalizacja: Bemowo niegdyś

Post autor: Dennis » 12 gru 2006, 11:39

Rosa pisze:
Dennis pisze:. na Świerczewskiego
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.
Ten "czerwony bandyta" ma nadal swoją ulicę oficjalnie w Warszawie (gdzieś w Wawrze), więc myślę, że moje "przejęzyczenie" nie jest niczym specjalnym :roll:

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8619
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 12 gru 2006, 12:04

Dennis pisze:Ten "czerwony bandyta" ma nadal swoją ulicę oficjalnie w Warszawie (gdzieś w Wawrze), więc myślę, że moje "przejęzyczenie" nie jest niczym specjalnym.
:arrow: Ale zakamuflowaną, bo jest to ulica generała Waltera.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 12 gru 2006, 12:13

Rosa pisze:
Dennis pisze:. na Świerczewskiego
SOLIDARNOŚCI a nie tego czerwonego bandyty.
Po co sie od razu tak rzucać :roll: Świerczewski tak samo zapisał się na kartach historii naszego kraju jak Piłsudski czy Dmowski. I nic, ani nikt mu tego nie zabierze...
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

ODPOWIEDZ