Krakowskie PrzedmieĹcie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No więc ograniczenie liczby pojazdów TZ na Krakowskiej też nie jest poronione.
Pod jednym wszakże warunkiem...
Że autobusy zastąpione zostaną przez tramwaje
Pod jednym wszakże warunkiem...
Że autobusy zastąpione zostaną przez tramwaje
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czarno widzę te tramwaje...kogoś fantazja poniosła tak samo szlag mnie trafia jak czytam projekt zmian komunikacyjnych na trakcie. Do PTK autobusy a dalej przesiadka w mikrobus pogięło kogoś
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
Jeśli na starówkę miałbym sie wybrać ,a jeżdzę tam co najmniej raz w roku to chciałbym tam dojechać jakimś pojazdem KM żeby chociaż piwko tam wypić.
Mnie wystarczy 125 pod trasą WZ ,a innym
Krakowskie bez samochodu ok,ale krakowskie bez komunikacji jest do d....(bani)
A tramwaj na krakowskim ,podoba mi się jak najbardziej
Mnie wystarczy 125 pod trasą WZ ,a innym
Krakowskie bez samochodu ok,ale krakowskie bez komunikacji jest do d....(bani)
A tramwaj na krakowskim ,podoba mi się jak najbardziej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale na dłuższą metę obecny stan komunikacji, tj 80 autobusów w jedną stronę w szczycie, jest chory. Jeśli metro (przy gotowych obu liniach) nie spowoduje znaczącego spadku wykorzystania autobusów w dojazdach na Trakt i tranzytach przezeń, za 10 lat i tak trzeba będzie pomyśleć o tramwaju. A wtedy prasa podniesie słuszne larum, dlaczego na remontowanym w 2006 roku Trakcie rozkopuje się jezdnie by zbudować tramwaj...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Oczywiście druga linia metra w najmniejszym stopniu nie zluzuje autobusów. Przeceiż będzie przebiegać "poziomo", a autobusy jadą "pionowo". Wręcz przeciwie, zapełnienie może wzrosnąć, bo ludzie się będą przesiadać do/z metra z/w autobusy. Tramwaj jest dużo wolniejszy i nie da go się poprowadzić w rejony, w które teraz docierają autobusy z Traktu.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
II linia metra przejmie pasażerów z Targówka, Bródna i pasma wołomińskiego, a I do Młocin z Bielan i Tarchomina, chociażby.
Naprawdę, takie rzeczy się modeluje a nie robi na czuja... chociaż, oczywiście, coś się w międzyczasie może sypnąć. Dlatego napisałem "jeśli".
Naprawdę, takie rzeczy się modeluje a nie robi na czuja... chociaż, oczywiście, coś się w międzyczasie może sypnąć. Dlatego napisałem "jeśli".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może jedynie przejąć z dzielnic, które, mają połączenie z Traktem przez Al. Jerozolimskie i Al. Solidarności. Wtedy z metrem po środku będzie OK. O ile będzie blisko UW.inż. Glonojad pisze:II linia metra przejmie pasażerów z Targówka, Bródna i pasma wołomińskiego, a I do Młocin z Bielan i Tarchomina, chociażby.
Naprawdę, takie rzeczy się modeluje a nie robi na czuja... chociaż, oczywiście, coś się w międzyczasie może sypnąć. Dlatego napisałem "jeśli".
Ursynów już dawno temu miał mieć polikwidowane 503 i jakoś nic ztego nie wyszło. A teraz 403 i 503 są co 6 minut. Linia pod Świętokrzyską niewiele tu zmieni. Nawet jeśli się wszystkie składy metra się wydłuży do 6 wagonów, to nie widzę szans aby się wszyscy z 503, 403 i 195 pomieścili, zwłaszcza, że i Ursynów i Wilanów dalej się rozbudowują.kam pisze:z Ursynowa pewnie też...
Były co 3 minuty i ludzie zostawali na przystankach. Są co 6 i coraz częściej solówki.Wiele osób z Ursynowa już przesiadło się na metro, także w celu dojazdu na Krakowskie (przede wszystkim Uniwersytet). Nie wszyscy, bo nie każdemu chce się iść od metra czy też czekać na mało punktualne 174/192. Możliwość przesiadki na drugą linię metra sporo tu zmieni. Szczególnie że metro daje pewność dojechania w określonym czasie, a autobusy, przy coraz bardziej zatłoczonej Sikorskiego i Dolinie (efekt mostu) - nie. Oczywiscie zawsze będą potrzebne, ale tracą na znaczeniu.TGM pisze:Ursynów już dawno temu miał mieć polikwidowane 503 i jakoś nic ztego nie wyszło. A teraz 403 i 503 są co 6 minut. Linia pod Świętokrzyską niewiele tu zmieni. Nawet jeśli się wszystkie składy metra się wydłuży do 6 wagonów, to nie widzę szans aby się wszyscy z 503, 403 i 195 pomieścili, zwłaszcza, że i Ursynów i Wilanów dalej się rozbudowują.
Wilanów oczywiście będzie dojeżdżał autobusami, bo jak inaczej...
Zgadzam sie z tym jak najbardziej ,że tramwaj z autobusami pasował by tam nie bardzo,ale jeśli miałby tam być:TGM pisze:Oczywiście druga linia metra w najmniejszym stopniu nie zluzuje autobusów. Przeceiż będzie przebiegać "poziomo", a autobusy jadą "pionowo". Wręcz przeciwie, zapełnienie może wzrosnąć, bo ludzie się będą przesiadać do/z metra z/w autobusy. Tramwaj jest dużo wolniejszy i nie da go się poprowadzić w rejony, w które teraz docierają autobusy z Traktu.
1 Linia turystyczna ,czynna w sobotę niedzielę i święta .Pomysł drogi i za drogi dla nas.
2 Tramwaje zastępują autobusy .Wymagane połączenie z Al jerozolimskimi a zdrugiej strony połączenie z Andersa i dworcem gdańskim,a tylko czasem autobus na krakowskim i nowym świecie .Pomysł nierealny ,ale nie takie cuda widział świat
PODSUMOWANIE
Nie widzę na Krakowskim tramwaju.
Wzrośnie. Traktem do metra to będzie najszybszy dojazd z Dolnego Mokotowa na Pragę. Zastąpi połączenia 522/E-2 + trawmaj/autobus z Bankowego oraz 131/167/301/501/519 + metro + tramwaj/autobus z Bankowego.TGM pisze:Wręcz przeciwie, zapełnienie może wzrosnąć, bo ludzie się będą przesiadać do/z metra z/w autobusy.
No chyba, że nagle coś trafi takie 162 czy 416 i zyska to to ludzkie częstotliwości ale w to nie wierzę.