Krakowskie Przedmieście

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26818
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sty 2006, 17:26

No więc ograniczenie liczby pojazdów TZ na Krakowskiej też nie jest poronione.
Pod jednym wszakże warunkiem...

Że autobusy zastąpione zostaną przez tramwaje :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 03 sty 2006, 1:19

Czarno widzę te tramwaje...kogoś fantazja poniosła :-? tak samo szlag mnie trafia jak czytam projekt zmian komunikacyjnych na trakcie. Do PTK autobusy a dalej przesiadka w mikrobus :-? pogięło kogoś :roll:
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 03 sty 2006, 14:37

Mikrobus byłby nawet zabawny. Oczywiście dla postronnego obserwatora, nie pasażera tegoż :)
Aby wszyscy się pomieścili ów mikrobusy musialyby jeździć tak często, że Trakt wyglądałby jak podczas demonstracji taksówkarzy, tyle że zamiast zapchania taksówkami byłby zatkany mikrobusami :P:P:P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 sty 2006, 21:00

Na szczęście koncepcję ograniczenia ruchu zweryfikuje rzeczywistość. I tak wystarczy, ze podczas remontu będą ogromne problemy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 sty 2006, 1:17

Trzeba mieć taką nadzieję. Po remoncie NŚ też były kretyńskie pomysły, z których szybko się wycofano, a linii przybyło.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 07 sty 2006, 15:29

Też mam taką nadzieje. Może pamiętacie, ale po otwarciu NŚ 175 miał pozostać na Marszałkowskiej. Jednak ogromne protesty przuwróciły tą linie na właściwe miejsce.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 08 sty 2006, 0:06

Jeśli na starówkę miałbym sie wybrać ,a jeżdzę tam co najmniej raz w roku to chciałbym tam dojechać jakimś pojazdem KM żeby chociaż piwko tam wypić. :-D

Mnie wystarczy 125 pod trasą WZ ,a innym :?:
Krakowskie bez samochodu ok,ale krakowskie bez komunikacji jest do d....(bani)
A tramwaj na krakowskim ,podoba mi się jak najbardziej :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26818
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 sty 2006, 11:03

Ale na dłuższą metę obecny stan komunikacji, tj 80 autobusów w jedną stronę w szczycie, jest chory. Jeśli metro (przy gotowych obu liniach) nie spowoduje znaczącego spadku wykorzystania autobusów w dojazdach na Trakt i tranzytach przezeń, za 10 lat i tak trzeba będzie pomyśleć o tramwaju. A wtedy prasa podniesie słuszne larum, dlaczego na remontowanym w 2006 roku Trakcie rozkopuje się jezdnie by zbudować tramwaj...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 sty 2006, 11:55

Oczywiście druga linia metra w najmniejszym stopniu nie zluzuje autobusów. Przeceiż będzie przebiegać "poziomo", a autobusy jadą "pionowo". Wręcz przeciwie, zapełnienie może wzrosnąć, bo ludzie się będą przesiadać do/z metra z/w autobusy. Tramwaj jest dużo wolniejszy i nie da go się poprowadzić w rejony, w które teraz docierają autobusy z Traktu.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26818
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 sty 2006, 12:02

II linia metra przejmie pasażerów z Targówka, Bródna i pasma wołomińskiego, a I do Młocin z Bielan i Tarchomina, chociażby.
Naprawdę, takie rzeczy się modeluje a nie robi na czuja... chociaż, oczywiście, coś się w międzyczasie może sypnąć. Dlatego napisałem "jeśli".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 08 sty 2006, 12:05

II linia metra przejmie pasażerów z Targówka, Bródna i pasma wołomińskiego, a I do Młocin z Bielan i Tarchomina, chociażby
z Ursynowa pewnie też...

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 08 sty 2006, 19:31

inż. Glonojad pisze:II linia metra przejmie pasażerów z Targówka, Bródna i pasma wołomińskiego, a I do Młocin z Bielan i Tarchomina, chociażby.
Naprawdę, takie rzeczy się modeluje a nie robi na czuja... chociaż, oczywiście, coś się w międzyczasie może sypnąć. Dlatego napisałem "jeśli".
Może jedynie przejąć z dzielnic, które, mają połączenie z Traktem przez Al. Jerozolimskie i Al. Solidarności. Wtedy z metrem po środku będzie OK. O ile będzie blisko UW.
kam pisze:z Ursynowa pewnie też...
Ursynów już dawno temu miał mieć polikwidowane 503 i jakoś nic ztego nie wyszło. A teraz 403 i 503 są co 6 minut. Linia pod Świętokrzyską niewiele tu zmieni. Nawet jeśli się wszystkie składy metra się wydłuży do 6 wagonów, to nie widzę szans aby się wszyscy z 503, 403 i 195 pomieścili, zwłaszcza, że i Ursynów i Wilanów dalej się rozbudowują.

kam
Posty: 112
Rejestracja: 16 gru 2005, 20:44

Post autor: kam » 08 sty 2006, 19:47

TGM pisze:Ursynów już dawno temu miał mieć polikwidowane 503 i jakoś nic ztego nie wyszło. A teraz 403 i 503 są co 6 minut. Linia pod Świętokrzyską niewiele tu zmieni. Nawet jeśli się wszystkie składy metra się wydłuży do 6 wagonów, to nie widzę szans aby się wszyscy z 503, 403 i 195 pomieścili, zwłaszcza, że i Ursynów i Wilanów dalej się rozbudowują.
Były co 3 minuty i ludzie zostawali na przystankach. Są co 6 i coraz częściej solówki.Wiele osób z Ursynowa już przesiadło się na metro, także w celu dojazdu na Krakowskie (przede wszystkim Uniwersytet). Nie wszyscy, bo nie każdemu chce się iść od metra czy też czekać na mało punktualne 174/192. Możliwość przesiadki na drugą linię metra sporo tu zmieni. Szczególnie że metro daje pewność dojechania w określonym czasie, a autobusy, przy coraz bardziej zatłoczonej Sikorskiego i Dolinie (efekt mostu) - nie. Oczywiscie zawsze będą potrzebne, ale tracą na znaczeniu.
Wilanów oczywiście będzie dojeżdżał autobusami, bo jak inaczej...

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 08 sty 2006, 21:11

TGM pisze:Oczywiście druga linia metra w najmniejszym stopniu nie zluzuje autobusów. Przeceiż będzie przebiegać "poziomo", a autobusy jadą "pionowo". Wręcz przeciwie, zapełnienie może wzrosnąć, bo ludzie się będą przesiadać do/z metra z/w autobusy. Tramwaj jest dużo wolniejszy i nie da go się poprowadzić w rejony, w które teraz docierają autobusy z Traktu.
Zgadzam sie z tym jak najbardziej ,że tramwaj z autobusami pasował by tam nie bardzo,ale jeśli miałby tam być:

1 Linia turystyczna ,czynna w sobotę niedzielę i święta .Pomysł drogi i za drogi dla nas.

2 Tramwaje zastępują autobusy .Wymagane połączenie z Al jerozolimskimi a zdrugiej strony połączenie z Andersa i dworcem gdańskim,a tylko czasem autobus na krakowskim i nowym świecie .Pomysł nierealny ,ale nie takie cuda widział świat :D

PODSUMOWANIE

Nie widzę na Krakowskim tramwaju.

Brzydal
Posty: 143
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18

Post autor: Brzydal » 09 sty 2006, 13:41

TGM pisze:Wręcz przeciwie, zapełnienie może wzrosnąć, bo ludzie się będą przesiadać do/z metra z/w autobusy.
Wzrośnie. Traktem do metra to będzie najszybszy dojazd z Dolnego Mokotowa na Pragę. Zastąpi połączenia 522/E-2 + trawmaj/autobus z Bankowego oraz 131/167/301/501/519 + metro + tramwaj/autobus z Bankowego.

No chyba, że nagle coś trafi takie 162 czy 416 i zyska to to ludzkie częstotliwości ale w to nie wierzę.

ODPOWIEDZ