Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory
Moderator: Wiliam
Nie mam pojęcia. Etapowanie ma sens przy bardzo wielkich albo drogich inwestycjach. Ta nie spełnia żadnego z tych warunków.
Spełnia gdyż dalej chyba jest problem z wydmami.
Ile wydm było na trasie do Nowodworów?
Aha, i przy okazji - z przystankiem przy Galerii Północnej coś słychać?
Aha, i przy okazji - z przystankiem przy Galerii Północnej coś słychać?
Z odcinkiem Tarchomin - Nowodwory chyba był problem z brakiem decyzji środowiskowej i zaskarżeniem tego odcinka dlatego podziolono na etapy odcinek Światowida - Nowodwory inaczej dalej nie byłoby tramwaju na Tarchominie.
Bo nie ma możliwości budowania wszystkiego na raz? Po co np łomotać się z mieszkańcami Poetów którzy widzą potencjalne worki dutków od developerki. Można zbudować 90% trasy bez ruszania tego problemu i gonienia się po sądach. Moim prywatnym zdaniem inwestycję można spokojnie zakończyć na Nowodworach i o sprawie zapomnieć.Wiliam pisze:Dlaczego taka musi być alternatywa?MisiekK pisze: Uważasz, że lepiej nie budować wcale? To też jakaś opcja.
Inwestorem będzie sama galeria - warto tam zadać pytanie. Biorąc pod uwagę, że jej otwarcie będzie najwcześniej za rok (jesienią 2017) to spieszyć się nie muszą.MichalJ pisze:Aha, i przy okazji - z przystankiem przy Galerii Północnej coś słychać?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6928
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Patrzę i widzę, że nie widzę żadnej przelotki do zmiany toru w okolicy pętli autobusowej. Rodzi to pytanie: gdzie ona właściwie ma się znajdować? Jeśli dopiero za Strumykową, na co wskazywałaby długość wykopu, to rozumiem, że za Nowodworami będzie jeszcze jeden przystanek? Ponawiam też pytanie, czy jest szansa na dwie przelotki, aby było możliwe zawracanie dwóch tramwajów jednocześnie.
Przystanku nie będzie.
Przelotka będzie nakładką wiec będzie mogła być w prawie dowolnym miejscu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6928
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ok, to dajmy na to, że będzie zaraz za wjazdem na pętlę, wtedy zmiana czoła może się odbywać na wysokości peronów autobusowych. Tylko w takim razie po co tyle torów za Strumykową? Opłaca się tyle robić "na zaś"?
Krasnoludki mówią, że ostatni dwuprzystankowy odcinek ma być budowany jeszcze w dwóch etapach.
Opłaca się. Gdzieś trzeba odstawiać tramwaje, które się spsują - im dłuższy zapas tym lepiej - to jest problemem wszystkich tymczasowych nakładek.Emyl pisze:Ok, to dajmy na to, że będzie zaraz za wjazdem na pętlę, wtedy zmiana czoła może się odbywać na wysokości peronów autobusowych. Tylko w takim razie po co tyle torów za Strumykową? Opłaca się tyle robić "na zaś"?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
To jak - wysłaliśmy tramwaj na dodatkową rundkę pod centrum handlowe, ale przystanku tam nie zrobimy? Pogratulować.
To centrum handlowe znalazło sobie miejsce obok planowanej linii tramwajowej. Na niektórych planach historycznych przystanek był planowany.