Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 11:54

Nie mam pojęcia. Etapowanie ma sens przy bardzo wielkich albo drogich inwestycjach. Ta nie spełnia żadnego z tych warunków.

Flash8222
Posty: 7594
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 lip 2016, 11:59

Spełnia gdyż dalej chyba jest problem z wydmami.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 12:55

Ile wydm było na trasie do Nowodworów?

Aha, i przy okazji - z przystankiem przy Galerii Północnej coś słychać?

Flash8222
Posty: 7594
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 19 lip 2016, 17:07

Z odcinkiem Tarchomin - Nowodwory chyba był problem z brakiem decyzji środowiskowej i zaskarżeniem tego odcinka dlatego podziolono na etapy odcinek Światowida - Nowodwory inaczej dalej nie byłoby tramwaju na Tarchominie.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7664
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 lip 2016, 20:43

Wiliam pisze:
MisiekK pisze: Uważasz, że lepiej nie budować wcale? To też jakaś opcja.
Dlaczego taka musi być alternatywa?
Bo nie ma możliwości budowania wszystkiego na raz? Po co np łomotać się z mieszkańcami Poetów którzy widzą potencjalne worki dutków od developerki. Można zbudować 90% trasy bez ruszania tego problemu i gonienia się po sądach. Moim prywatnym zdaniem inwestycję można spokojnie zakończyć na Nowodworach i o sprawie zapomnieć.
MichalJ pisze:Aha, i przy okazji - z przystankiem przy Galerii Północnej coś słychać?
Inwestorem będzie sama galeria - warto tam zadać pytanie. Biorąc pod uwagę, że jej otwarcie będzie najwcześniej za rok (jesienią 2017) to spieszyć się nie muszą.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 paź 2016, 12:10

Patrzę i widzę, że nie widzę żadnej przelotki do zmiany toru w okolicy pętli autobusowej. Rodzi to pytanie: gdzie ona właściwie ma się znajdować? Jeśli dopiero za Strumykową, na co wskazywałaby długość wykopu, to rozumiem, że za Nowodworami będzie jeszcze jeden przystanek? Ponawiam też pytanie, czy jest szansa na dwie przelotki, aby było możliwe zawracanie dwóch tramwajów jednocześnie.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 paź 2016, 13:10

Przystanku nie będzie.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 paź 2016, 15:08

Czyli tramwaj będzie przejeżdżał 400 metrów na pusto, a ludzie będą szli wzdłuż torów piechotą? Suuper.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 paź 2016, 15:14

Przelotka będzie nakładką wiec będzie mogła być w prawie dowolnym miejscu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 02 paź 2016, 15:18

Ok, to dajmy na to, że będzie zaraz za wjazdem na pętlę, wtedy zmiana czoła może się odbywać na wysokości peronów autobusowych. Tylko w takim razie po co tyle torów za Strumykową? Opłaca się tyle robić "na zaś"?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 paź 2016, 16:43

Krasnoludki mówią, że ostatni dwuprzystankowy odcinek ma być budowany jeszcze w dwóch etapach.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7664
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 02 paź 2016, 19:33

Emyl pisze:Ok, to dajmy na to, że będzie zaraz za wjazdem na pętlę, wtedy zmiana czoła może się odbywać na wysokości peronów autobusowych. Tylko w takim razie po co tyle torów za Strumykową? Opłaca się tyle robić "na zaś"?
Opłaca się. Gdzieś trzeba odstawiać tramwaje, które się spsują - im dłuższy zapas tym lepiej - to jest problemem wszystkich tymczasowych nakładek.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 14 sty 2017, 11:23

Zawrotka już na miejscu, wygląda na prawie gotową! :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 mar 2017, 18:14

To jak - wysłaliśmy tramwaj na dodatkową rundkę pod centrum handlowe, ale przystanku tam nie zrobimy? Pogratulować.

szparag
Posty: 186
Rejestracja: 12 sty 2011, 22:44
Lokalizacja: Natolin

Post autor: szparag » 06 mar 2017, 22:13

To centrum handlowe znalazło sobie miejsce obok planowanej linii tramwajowej. Na niektórych planach historycznych przystanek był planowany.

ODPOWIEDZ