Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 11 gru 2017, 19:41

Nie wiem czy Winnica tu jakoś pomoże skoro 2 i tak będzie co dwie minuty, 11 i 33 będą stały i czekały na światło blokując dwójkę, nadal będą wyjazdy z R-4 itd. Normą, szczególnie rano, są kolejki tramwajów kończące się w lesie. Nie tak dawno nie miałem jak wyjechać 33 z peronu bo pętla była zatkana ze wszystkich stron. Jazda z peronu na pierwszy przystanek trwała ok. 4-5 minut.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 11 gru 2017, 19:51

Potrzeba jest rozdzielenia pionowego, a nie poziomego.
Teraz jest E-W, a powinno być w drugą stronę kosztem tego małego parkingu od strony huty.

Ewentualnie północno-zachodni kraniec Nocznickiego-Kasprowicza, ale to już buldożer i zaoranie np. pierwszego P+R.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 gru 2017, 22:40

Jestem przekonany, że problem rozwiąże zaoranie pętli i połączenie 2 z 33 i 6 z 11. :term:

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 gru 2017, 23:11

Pomyśleć, że kiedyś było tam 6(w porywach do 7 linii). Teraz są 4 i się wzajemnie zajeżdżają. Pętlę Huta wykastrowano i od mieszania stanowiskami postojowymi jaja jej nie urosną.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 12 gru 2017, 21:44

Ale jak było 7 linii to chyba jeździły z zawrotnymi częstotliwościami "co 19 minut". Z drugiej strony to mogło oznaczać dłuższe postoje i wiecęj tramów na pętli. :-k
Obrazek

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 gru 2017, 21:51

Jeżeli dobrze pamiętam, to było w dzień powszedni 15/10. 19 minut to jakaś miejska legenda, momentami pasująca bardziej do dzisiaj.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 gru 2017, 22:02

To znaczy o ile mnie pamięć nie myli, to śmieszn taktowanie było raczej w rozkładach autobusowych. Tramwaje nie były tak tragiczne.

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 gru 2017, 22:34

Emyl pisze:To znaczy o ile mnie pamięć nie myli, to śmieszn taktowanie było raczej w rozkładach autobusowych. Tramwaje nie były tak tragiczne.
Oj, były. Trzeba by na rozkłady sprzed 20 lat spojrzeć. Wydaje mi się, ze osiemnastka, dwójka innego typu linie jakoś miały 17 albo 19 minut.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 gru 2017, 22:43

20 lat temu już nie pracowałem w komunikacji, piszę o odjazdach z HUTY w latach 80. Wtedy też były linie ważne(dziś magistralne) i mniej ważne. Akurat te z HUTY były ważne. Na Żeraniu FSO było w latach 80 6 linii- 12 z 18, 21 z 21bis i 28 z 28bis. HUTA i FSO to były największe zakłady w Warszawie i robotnik musiał dojechać do pracy.
Gdyby ktoś twierdził, że nie na temat- zarówno HUTA jak i Żerań FSO mają związek z trasą na Tarchomin.
Gdyby ktoś zarzucał mi magię tabliczek, to zapraszam na północny wlot Babki, tam i dzisiaj nie brakuje tabliczek.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 gru 2017, 22:47

Aha, to gdzieś zgubiłem ten wątek. Ale „starą” Hutę jeszcze pamietam i „Huta” na co drugim tramwaju, choć przez mgłę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 gru 2017, 22:50

Trzy linie z Broniewskiego i minimum trzy z Marymonckiej.
miłośnik 13N

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 gru 2017, 23:46

No ja pamiętam te czasy: w 1987-88 roku z Huty w kierunku Marymonckiej jeździły: 5,6,15,17 i 27, a w kierunku Wólczyńskiej (choć tego jestem mniej pewien) - 11, 22, 29 i 33. Nie wiem, jakim cudem się to mieściło. :P Ale nie było stad tramwajowych raczej, nie pamiętam żeby zbyt często trzeba było wsiadać do składu stojącego na drugiego, co może sugerować, że jednak nie była to zbyt wielka częstotliwość. Pamiętam też straszny tłok rano.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 gru 2017, 6:07

Przypominam że w latach osiemdziesiątych na tyle brakowało ludzi do pracy, że zaczęto spinać trójskłady. Na częstotliwość to nie mogło wpłynąć pozytywnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 gru 2017, 9:11

Emyl pisze:
12 gru 2017, 22:02
To znaczy o ile mnie pamięć nie myli, to śmieszn taktowanie było raczej w rozkładach autobusowych. Tramwaje nie były tak tragiczne.
Taaak...
http://www.trasbus.com/starerozklady/8/ ... zewska.jpg

16 DP, 30-60 w DS :p a na 3, 6 czy 21 to już w ogóle pojawiły się cuda dziać (ale akurat niestety nie mam skanów).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 gru 2017, 9:47

To nadal później o 15 lat od okresu, o którym wspominam. Co z tego, że teraz mamy 4/8, jeżeli części wagonów nie ma na trasie, bo tkwią w betonowym korku przed Babką lub Zawiszy.
Odnośnie rozkładu 8 zapodanego przez Ciebie- mieliśmy już organizatora i zapewne w swej niezmierzonej mądrości stwierdził, że linia 8 wystarczy w święto co pół godziny.
W 2017 w święta autobusy w Warszawie też potrafią jeździć co pół godziny. Zaczekajmy na rozkłady 25 i 26 grudnia.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ