Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

fraktal
Posty: 5051
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Re: Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Post autor: fraktal » 03 wrz 2021, 11:29

Z tym, że 41 ma najmniejsze zapełnienie na JPII - przynajmniej tak jest, gdy akurat nim jadę. Najbardziej zatłoczona jest 17 i to by się zgadzało z odczuciami tych narzekających.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26359
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2021, 11:33

KwZ pisze:
03 wrz 2021, 10:51
Ale jak mówimy o zamianie 17 <> 33, to 41 do tego ruszane być nie musi. A i jeszcze mamy tutaj częstotliwości 5-10-15/7,5, a nie 4/8.
Przecież - w podstawowym układzie komunikacyjnym - 17 bez 41 jest linią słabą, a 33 półsilną (a poza szczytem silną), więc jak nie musi? W układzie wakacyjnym zresztą ich częstotliwości też nie są kompatybilne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26359
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2021, 11:34

person pisze:
03 wrz 2021, 10:56
NIE DYSKUTUJ! Oni mają rację. Nie da się i już.
Od moderatora można by oczekiwać nieco wyższego poziomu merytorycznego postów jednak.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

beni
Posty: 2568
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 wrz 2021, 13:58

pawcio pisze:
02 wrz 2021, 13:01
beni pisze:
02 wrz 2021, 9:07


Przecie już całe rozkłady wakacyjne i feryjne to 41 i 17 dwie odrębne linie. Chyba że teraz coś ZTM pomiesza.

Teraz to bym w ogóle zlikwidował 41, w zamian za wzmocnienie 1 która powinna jeździć w dwóch relacjach na przemiennie (Banacha- Annopol) (Naruta - Żerań Wsch), zaś 17 na przemiennie ( Służewiec-Winnica ) ( Służewiec-Marymont ). Ale się nie da.
Zabierasz jeden slot Bródno-Gdański.
Slot który jedzie za jedynką i wiezie powietrze z Bródna do Gdańskiego. Super polityka. Wolę jedną linie nawet wariantową co 5 minut. Niż dwie jadące prawie razem w tym samym kierunku. Ekonomii zero.
Za Hultaje póki co odeszły na emeryturę :
1122+23, 1164+65, 1166+67, 1184+85, 1204+05, 1220+49, 1222, 1224+23, 1226+25, 1230+29, 1232+31, 1234+33, 1238+37, 1246+45, 1254+53, 1258+57, 1262+61, 1264, 1266+65, 1278+77, 1279, 1288+87, 1291, 2005.

beni
Posty: 2568
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 wrz 2021, 14:00

pawcio pisze:
02 wrz 2021, 21:40
Dopiero po metrze na Bródno można by o tym zacząć myśleć.
Ogólnie to 41 od początku był strzał w kolano bynajmniej w takim kształcie.
Za Hultaje póki co odeszły na emeryturę :
1122+23, 1164+65, 1166+67, 1184+85, 1204+05, 1220+49, 1222, 1224+23, 1226+25, 1230+29, 1232+31, 1234+33, 1238+37, 1246+45, 1254+53, 1258+57, 1262+61, 1264, 1266+65, 1278+77, 1279, 1288+87, 1291, 2005.

beni
Posty: 2568
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 03 wrz 2021, 14:02

fraktal pisze:
03 wrz 2021, 11:09
KwZ pisze:
03 wrz 2021, 10:51
Ale jak mówimy o zamianie 17 <> 33, to 41 do tego ruszane być nie musi. A i jeszcze mamy tutaj częstotliwości 5-10-15/7,5, a nie 4/8.
Po prostu trzeba zlikwidować 41, a w zamian wzmocnić 17 (do M. Marymont) oraz 1. Oglądając przedwczorajsze narzekania w mediach, zauważyłem, że są narzekania właśnie na tłok w 17. Dziwne, że ZTM tak się przy tym 41 upiera.
Oni magistry nie którzy w ogóle nie poruszający się KM wiedzą lepiej. Takie czasy.
Za Hultaje póki co odeszły na emeryturę :
1122+23, 1164+65, 1166+67, 1184+85, 1204+05, 1220+49, 1222, 1224+23, 1226+25, 1230+29, 1232+31, 1234+33, 1238+37, 1246+45, 1254+53, 1258+57, 1262+61, 1264, 1266+65, 1278+77, 1279, 1288+87, 1291, 2005.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10250
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 wrz 2021, 14:20

Ale to, czy tramwaj będzie miał nr 41, czy to będzie 1 i 1bis, nie ma chyba dużego wpływu na regularność? Czy jednak, skoro 41 teraz będzie mieć wspólny tor na Służewcu?
Oni magistry nie którzy w ogóle nie poruszający się KM wiedzą lepiej. Takie czasy.
Wolę magistrów posługujących się poprawnie językiem polskim.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 wrz 2021, 14:22

beni pisze:
03 wrz 2021, 14:00
pawcio pisze:
02 wrz 2021, 21:40
Dopiero po metrze na Bródno można by o tym zacząć myśleć.
Ogólnie to 41 od początku był strzał w kolano bynajmniej w takim kształcie.
Wtedy były bodaj trzy brygady luzu w planie, więc wiele więcej Bródnu zaoferować się nie dało. Alternatywą były trzy wtyczki na 3.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10250
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 wrz 2021, 14:24

Czemu nie na 1? 3 to inny kierunek.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 wrz 2021, 14:27

Bo M2 było i wciąż jest luźniejsze. A gdyby obracać te wtyczki przez Kijowską, to może by była szansa na takt 20-20-40-20-20 [sic!].
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 wrz 2021, 14:29

beni pisze:
03 wrz 2021, 13:58
pawcio pisze:
02 wrz 2021, 13:01

Zabierasz jeden slot Bródno-Gdański.
Slot który jedzie za jedynką i wiezie powietrze z Bródna do Gdańskiego. Super polityka. Wolę jedną linie nawet wariantową co 5 minut. Niż dwie jadące prawie razem w tym samym kierunku. Ekonomii zero.
Niestety jest też dogmat że linia silna mając w towarzystwie linie słabą nie może mieć łamanego taktu. Dlatego jest koordynacja 4-2-2 zamiast 3-3-2, 5-2-3 zamiast 4-3-3 itd.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10250
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 wrz 2021, 14:47

To może rzeczywiście złamać 1, jej pół wysłać na Okęcie za 7 (P+R al. Krakowska - Annopol), drugie pół Narutowicza - Żerań (w DS do Annopolu)?
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6537
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 wrz 2021, 15:03

Nie, Bakalarska musi mieć bezpośredni dojazd do Teatru Powszechnego, Dw. Wschodniego i bazyliki na Szmulkach.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10250
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 wrz 2021, 17:18

A można sensowniejszymi argumentami?
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26359
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2021, 20:09

pawcio pisze:
03 wrz 2021, 14:29
beni pisze:
03 wrz 2021, 13:58


Slot który jedzie za jedynką i wiezie powietrze z Bródna do Gdańskiego. Super polityka. Wolę jedną linie nawet wariantową co 5 minut. Niż dwie jadące prawie razem w tym samym kierunku. Ekonomii zero.
Niestety jest też dogmat że linia silna mając w towarzystwie linie słabą nie może mieć łamanego taktu. Dlatego jest koordynacja 4-2-2 zamiast 3-3-2, 5-2-3 zamiast 4-3-3 itd.
Natomiast 41 z 17 koordynacji 5-5 nie ma :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ