Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory
Moderator: Wiliam
Na wtp.waw.pl jest już podana numeracja przystanków. I tak na obecnym torze 17/41 będzie to tor postojowy dla 17 z kursami wariantowymi do Marymontu oraz 41, środkowy tor (obecnie 18) będzie dla 17 (kursy pełne do Winnicy) i obecny tor 31 będzie wspólny dla 18 i 31.
Ale w obecnym układzie nie ma kursów 17 na Marymont według rozkładu w DP. Więc jeśli dobrze rozumiem to w DP 41 / 17 / 18+31 zaś w weekendy 17 Marymont / 17 Winnica / 18. Czyli rozkład 18 i 31 do zmiany bo patrząc na rozkłady i postoje tych linii to 4 wozów peron nie pomieści.Bywalec pisze: ↑02 wrz 2021, 8:54Na wtp.waw.pl jest już podana numeracja przystanków. I tak na obecnym torze 17/41 będzie to tor postojowy dla 17 z kursami wariantowymi do Marymontu oraz 41, środkowy tor (obecnie 18) będzie dla 17 (kursy pełne do Winnicy) i obecny tor 31 będzie wspólny dla 18 i 31.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Przecie już całe rozkłady wakacyjne i feryjne to 41 i 17 dwie odrębne linie. Chyba że teraz coś ZTM pomiesza.
Teraz to bym w ogóle zlikwidował 41, w zamian za wzmocnienie 1 która powinna jeździć w dwóch relacjach na przemiennie (Banacha- Annopol) (Naruta - Żerań Wsch), zaś 17 na przemiennie ( Służewiec-Winnica ) ( Służewiec-Marymont ). Ale się nie da.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W czasach słusznie minionych, przy dwóch torach na PDPS, 18 miała wspólny tor z 31, a 10 z 12 i 17.
Teraz są 3 tory i żeberko na wyjeździe, a widzę miejsce na czwarty tor. Który nie powstanie z przyczyn wiadomych.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
czwarty tor wewnątrz pętli musiałby być chyba ślepy, bo ciasno. Choć gdyby założyć, że nie da się z niego na żeberko wjechać, to może by się wcisnęło.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
żeberko na woli cmentarzu jest słabe jako czwarty tor. Najbardziej podoba mi sie Górczewska, bo ma dwie grupy wjazdowe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
> 17 jest dobre,Glonojad pisze: ↑01 wrz 2021, 21:53Dostanie dwa tory na Służewcu, więc postoje będą sensowne. Poza tym są dłuższe linie i katastrofy jednak nie ma; warto też dodać, że 17 ma na swojej trasie duuuuużooooo lepsze warunki ruchu, niż 10 czy nawet 4, które kiblują na Puławskiej i Marszałkowskiej strasznie czy 9, które póki co priorytet ma jedynie na al. Krakowskiej i to bierny. Dojdą 4 przystanki na najszybszej trasie w mieście, z bardzo agresywnym priorytetem.
Już bardziej szkodzi nierównomierne zapełnienie, będące skutkiem dziwacznej polityki w odniesieniu do linii 33, przez co na 17 zapełniają się mocno nierównomierne..
> 17, nawet wydłużone, jest dobre,
> polityka wobec 33 jest niezrozumiała i w ogóle jest niekorzysta, bo wpływa negatywnie na 17.
Nie no, to nie jest wewnętrznie sprzeczne, wcale.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Miała przed zamknięciem metrowym, a jak będzie po przywróceniu do użytku?
miłośnik 13N
-
- Posty: 716
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
W ogóle to przepraszam, że w tym wątku, ale w sumie dlaczego się nie uruchamia Górczewskiej teraz z powrotem, skoro dalszy ciąg prac przy metrze to bardziej "lata" niż "miesiące"?
Docelowo ma wyglądać tak jak na poniższym schemacie, ale ostatnio pisali na Transporcie Publicznym, że nie ma pieniędzy na taki węzeł więc po wybudowaniu stacji Lazurowa równie dobrze może zostać po staremu.Stary Pingwin pisze: ↑02 wrz 2021, 12:09Miała przed zamknięciem metrowym, a jak będzie po przywróceniu do użytku?
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 61338.html
Zabierasz jeden slot Bródno-Gdański.beni pisze: ↑02 wrz 2021, 9:07Przecie już całe rozkłady wakacyjne i feryjne to 41 i 17 dwie odrębne linie. Chyba że teraz coś ZTM pomiesza.
Teraz to bym w ogóle zlikwidował 41, w zamian za wzmocnienie 1 która powinna jeździć w dwóch relacjach na przemiennie (Banacha- Annopol) (Naruta - Żerań Wsch), zaś 17 na przemiennie ( Służewiec-Winnica ) ( Służewiec-Marymont ). Ale się nie da.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rozkłady już są. Przy okazji wydłużenia N03, skasowano z Winnicy 2 ostatnie kursy skrócone do Zajezdni Stalowej.
Skoro maja być osobne tory i osobne rozkłady, to nie można podzielić numerów i przywrócić 37? Wtedy może 17 się zamieni z 33, a 37 zostanie na Sluzewcu
ŁK
No właśnie, bo nawet strona z rozkładami sobie z 17 nie poradziła. Klikając pierwszy przystanek z listy dostajemy okrojony rozkład z połowy kursów.
Trzeba było zrobić po staremu, czyli z dopiskiem x-odjazd z przystanku...
Trzeba było zrobić po staremu, czyli z dopiskiem x-odjazd z przystanku...