Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 paź 2007, 18:21

robert-c pisze:Jednak to by oznaczało, że TMP i linia Młociny - Winnica powstanie wcześniej, niż połaczenie z Żeraniem.
Niekoniecznie, przecież TMP też jest opóźniona.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mkm101
Posty: 993
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 04 paź 2007, 23:55

robert-c pisze:Na razie zapraszam na stronę internetową SISKOM, na której zamiesciliśmy informacje na ten temat, w tym Studium Wykonalności oraz plany pętli tramwajowych:
http://siskom.waw.pl/kp-tramwaj_tarchomin.htm
Hmm...
Zastanawiam się co napisać...
Może to: http://tramwar4.republika.pl/tw-tarchomin.html ?

Czy mogę prosić upoważnionego przedstawiciela SISKOM-u o komentarz w tej sprawie?

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 05 paź 2007, 0:00

Nie jestem przedstawicielem SISKOM-u, ale na ich stronie przecież podane jest na dole

"Opracowano na podstawie tramwar.republika.pl

Strona prywatna poświęcona Tramwajom Warszawskim

Więcej informacji [link]"
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

mkm101
Posty: 993
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 05 paź 2007, 0:28

MeWa pisze:Nie jestem przedstawicielem SISKOM-u, ale na ich stronie przecież podane jest na dole
"Opracowano na podstawie tramwar.republika.pl
Strona prywatna poświęcona Tramwajom Warszawskim
Więcej informacji [link]"
Opracowano na podstawie?
Wybierz dowolne zdanie ze strony SISKOM-u i porównaj z odpowiednim zdaniem na tramwarze. A jak będziesz spostrzegawczy to znajdziesz w obu tekstach tę samą literówkę.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 05 paź 2007, 0:42

mkm101 pisze: Wybierz dowolne zdanie ze strony SISKOM-u i porównaj z odpowiednim zdaniem na tramwarze. A jak będziesz spostrzegawczy to znajdziesz w obu tekstach tę samą literówkę.
Opracowano na podstawie, bo nie wszystko załączono, niektóre rzeczy dodano, niektóre usunięto.
A pod informacją "Opracowano na podstawie" od samego początku jest bezpośrednie odesłanie do właściwej strony źródłowej, którą tu zalinkowałeś ("więcej informacji").
Mkm. Nie wywarzamy otwartych drzwi, bo i po co. Moglibysmy pozmieniać "lub" na "oraz", czy zmienić szyk zdania (hmmm... nie raz znajdujemy na innych stronach nasze oryginalmne teksty lekko tylko poprawione i bez podania źródła). Tylko po co, skoro tekst z Twojej strony jest idealny.
Wszystkie mapki mają też link do Twojej strony.

Mam nadzieję, iż nie uważasz, że zostałeś okradziony?
Mam też nadzieję, że przy okazji zauważyłeś zwiększoną liczbę odwiedzin na swojej stronie, bo jeszcze dołozylismy odesłanie do niej tu na dole:
http://siskom.waw.pl/kp-bustram.htm
Tu nawet specjalnie na miniaturce Twojej mapki powiększony został adres Twojej strony, by od razu było go widać.
Wszak jeśli chodzi o tramwaje w Warszawie, to właśnie na tej stronie można znaleźć najwiecej informacji, nawet takich, których brak na oficjalnej stronie TW. A np. ten schemat linii trwamajowych w Warszawie jest idealny.

Naszym celem nie jest prowadzenie strony internetowej. Ta jest tylko narzędziem do właściwego celu, jakim jest szeroka informacja wobec społeczeństwa o tym, co w Warszawie lub okolicach ma być budowane, na jakiej podstawie i kiedy. Poprzez brak takich informacji na oficjalnych stronach instytucji odpowiedzialnych za rozwój infrastruktury muszą działać własnie strony prywatne.
Działalność SISKOM nie jest też komercyjna. Nic na tym nie zarabiamy, a wręcz utrzymujemy się tylko z własnych pieniędzy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 paź 2007, 0:50

Uczciwość wymagałaby zapytania o zgodę, w końcu to przedruk.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
yasioo7
Posty: 1
Rejestracja: 07 sty 2007, 14:54
Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Kontakt:

Post autor: yasioo7 » 05 paź 2007, 14:05

mkm101 pisze: Hmm...
Zastanawiam się co napisać...
Może to: http://tramwar4.republika.pl/tw-tarchomin.html ?

Czy mogę prosić upoważnionego przedstawiciela SISKOM-u o komentarz w tej sprawie?
Serdecznie przepraszam mkm101 za powstałą sytuację. Wśród materiałów na stronę znalazły się 4 rysunki ze strony tramwaru bez adnotacji o braku zgody na ich publikację, z czego 2 umieszczono na naszej stronie. W natłoku spraw przeprowadziłem też zbyt pobieżną weryfikację tekstu.
Zawartość naszej strony zostanie zmieniona najszybciej jak to możliwe. Z góry przepraszam użytkowników strony za ewentualne utrudnienia w dostępie do zamieszczonych przez nas materiałów.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 paź 2007, 15:08

Warunki wykorzystania materiałów ze strony są wyraźnie podane tutaj:

http://tramwar.republika.pl/twprawa.html

- wejście ze strony głównej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 paź 2007, 16:43

robert-c pisze:Tylko po co, skoro tekst z Twojej strony jest idealny.
Porsche mojego sąsiada też jest idealne, mogę z niego korzystać bez jego zgody?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 05 paź 2007, 23:14

Bastian pisze:Umiecie czytać? :twisted:
Studium pisze:Przy skrzyżowaniu z ulicą Myśliborską planowana jest dodatkowa awaryjna pętla tramwajowa.
To już jest nieaktualne, gdyż przygotowywany mpzp Tarchomina zakłada pętlę pomiędzy skrzyżowaniami Światowida z: Ćmielowską i Botewa. Z tym, że dzielnica obawiając się nieprzewidzianego zakończenia inwestycji na tej pętli na długie lata, chce ją przesunąć w okolice przepompowni Nowodwory.

mkm101
Posty: 993
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 06 paź 2007, 12:49

yasioo7 pisze: Serdecznie przepraszam mkm101 za powstałą sytuację. Wśród materiałów na stronę znalazły się 4 rysunki ze strony tramwaru bez adnotacji o braku zgody na ich publikację, z czego 2 umieszczono na naszej stronie. W natłoku spraw przeprowadziłem też zbyt pobieżną weryfikację tekstu.
Przyjmuję przeprosiny, dalsza dyskusja w tej sprawie - bezpośrednio mailem.

[ Dodano: 2007-10-06, 12:57 ]
tarantula01 pisze:
Studium pisze:Przy skrzyżowaniu z ulicą Myśliborską planowana jest dodatkowa awaryjna pętla tramwajowa.
To już jest nieaktualne, gdyż przygotowywany mpzp Tarchomina zakłada pętlę pomiędzy skrzyżowaniami Światowida z: Ćmielowską i Botewa. Z tym, że dzielnica obawiając się nieprzewidzianego zakończenia inwestycji na tej pętli na długie lata, chce ją przesunąć w okolice przepompowni Nowodwory.
Zapisy Studium nie są sztywne i mogą być modyfikowane. Co do nieprzewidzianych zdarzeń to raczej bym się obawiał opóźnienia całej inwestycji niż skończenia inwestycji na pętli "Myśliborska" (jeżeli będzie dofinansowanie z UE to na całość inwestycji a nie na jej fragmenty). Osobiście sądzę że lokalizacja tej pętli umożliwia takie etapowanie inwestycji by otworzyć jej pierwszą część już po pierwszym sezonie budowy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 paź 2007, 15:50

W tym tempie, to pętla techniczna/pośrednia wyląduje w Winnicy... ](*,)

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 06 paź 2007, 18:21

Ja wrócę do wątku opóźnienia w realizacji inwestycji.
Inż.Glonojad napisał, ze wynoszą one półtora roku w stosunku do terminów ze Studium wykonalności.
Mając na względzie, ze Studium owo zostało wykonane półtora roku temu nasuwają się takie dwie kwestie:
1. wykonujący studium źle wykonali swoją pracę i źle określili możliwe terminy realizacji
2. przez te półtora roku nie zrobiono nic dla tej inwestycji i jest ona na takim samym etapie, jak w marcu 2006.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 paź 2007, 18:22

Skłaniałbym się do opcji nr 2. Przy czym to nie jest tak, że wszystko jest opóźnione, ale duża część prac - owszem.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 06 paź 2007, 18:33

Fikander pisze:
robert-c pisze:Tylko po co, skoro tekst z Twojej strony jest idealny.
Porsche mojego sąsiada też jest idealne, mogę z niego korzystać bez jego zgody?
Stronę tramwaru nie trudno pomylić z oficjalną stroną TW sp. z o.o.
Tworząc stronę SISKOM korzystam z wielu materiałów i informacji z oficjalnych stron instytucji publicznych. I żadko zmieniam przekopiowane teksty, gdyż uznaję, iż pisali to specjalści, więc tresc jest idealna.
Zawsze w takim przypadku podaję link do źródła.

Korzystanie z informacji zgromadzonej na stronach instytucji publicznych nie wymaga ich zgody. Nie wolno natomiast przypisywać czyjegoś tekstu sobie, tylko podać źródło.

Uważam za czyn nieuczciwy skorzystanie z czyjegoś tekstu, drobne przerobienie go i podanie za swój. Takich rzeczy nie robię, bo to jest pozbawione sensu.

W przypadku strony Tramwaru zbyt późno znalazłem info o prawach autorskich.

A teraz proszę mnie rozstrzelać.

[ Dodano: 2007-10-06, 18:38 ]
inż. Glonojad pisze:Skłaniałbym się do opcji nr 2. Przy czym to nie jest tak, że wszystko jest opóźnione, ale duża część prac - owszem.
Wielka szkoda, bo to, co się dzieje na Modlińskiej to horror.
Myśle, że tarchominianie z pocałowaniem w rekę przyjęliby linię na Żerań. Przy opóźnieniach przy TMP to byłoby dla ludzi jak zbawienie, a budowniczych linii nosiliby na rękach.

Miejmy nadzieję, że w dobie Euro prace w końcu przyspieszą.

ODPOWIEDZ