Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 16 lip 2016, 23:59

No i się zaczęło. Tylko dlaczego 101 i E-8 kursują razem tą samą trasą objazdową?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 17 lip 2016, 0:10

101 spokojnie mogliby dać na Odkrytą, na tym solówki przecież jeżdżą, zgadzam się :)
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lip 2016, 12:34

Czy prawdą jest, że budowa odcinka z Nowodworów do Winnicy będzie jeszcze raz podzielona na dwa etapy?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 lip 2016, 13:02

Co znaczy "jeszcze raz"?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 18 lip 2016, 13:50

No bo już teraz podzielono odcinek z Tarchomina na etap do Nowodworów i do Winnicy.
Tam jeszcze jest co dzielić na mniejsze kawałki?
Obrazek

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 18 lip 2016, 14:16

Tory do pętli i sama pętla osobno? :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lip 2016, 14:24

A jeszcze wcześniej podzielono na etap do Świdrów, na etap do Tarchomina, na etap do...

No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 18 lip 2016, 16:39

Podobno ma być podzielone jeszcze na pętlę w rejon SP154, co ciekawsze czytałem, że 17 ma mieć klasyczną pętlę, a 2 dla dwukierunków.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 lip 2016, 19:21

No tak. I najpierw mają powstać tory do Winnicy, a potem dopiero węzeł. Spytałem dlaczego "znowu", bo się przestraszyłem, że i ten podział będzie fragmentowany.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lip 2016, 19:36

Jaki węzeł?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 lip 2016, 19:41

No tam trzeba zbudować pętlę tramwajową (do prawdziwego zawracania znaczy się) i pętlę do obsługi autobusów z Legionowa. Nie chcę skłamać, ale nie wiem czy na jakimś projekcie nie widziałem obok tych pętli też wielokondygnacyjnego P+R.

O, tutaj osa coś na ten temat wspomina: http://autobusczerwony.blox.pl/2015/11/ ... nnica.html

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lip 2016, 19:47

I naprawdę proste tory i pętla będą budowane osobno? Niech jeszcze prawy i lewy tor osobno zrobią...

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8617
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 18 lip 2016, 23:06

:arrow: Będzie jak na kolei: PKP Polskie Szyny Kolejowe, PKP Polskie Podkłady Kolejowe, PKP Polskie Śruby Kolejowe...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 lip 2016, 8:15

tarantula01 pisze:No i się zaczęło. Tylko dlaczego 101 i E-8 kursują razem tą samą trasą objazdową?
Bo trasą podstawową jeżdżą razem?
Matej pisze:101 spokojnie mogliby dać na Odkrytą, na tym solówki przecież jeżdżą, zgadzam się :)
Pewnie za kilka miesięcy tak będzie.
MichalJ pisze:No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.
Uważasz, że lepiej nie budować wcale? To też jakaś opcja.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 lip 2016, 11:47

MisiekK pisze:
MichalJ pisze:No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.
Uważasz, że lepiej nie budować wcale? To też jakaś opcja.
Dlaczego taka musi być alternatywa?
Obrazek

ODPOWIEDZ