Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 paź 2007, 20:06

Bastian pisze: Na pętli Żerań FSO także. Podejrzewam, że to jednak kwestia rysunku, a nie rzeczywistego projektu.
W którym miejscu na Żeraniu?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 03 paź 2007, 20:12

Strasznie zakombinowana ta pętla na Żeraniu - jak na kolei normalnie, nastawnię tam postawią? Strasznie kolizyjne mi się to wydaje...
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 paź 2007, 20:15

Tak samo kolizyjne jak wjazd choćby na Piaski :>
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 03 paź 2007, 20:17

Fakt, wróć - widze, że tu założyli odwrócenie kierunku ruchu. ;)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 paź 2007, 20:21

Siecool pisze:Fakt, wróć - widze, że tu założyli odwrócenie kierunku ruchu. ;)
Ano właśnie ;)
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 paź 2007, 20:28

co nie zmeinia faktu, że nieco dziwny układ z przystankiem wyspowym :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 paź 2007, 20:34

BTW. Strona Siskomu przestała działać.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 03 paź 2007, 20:45

MeWa pisze:co nie zmeinia faktu, że nieco dziwny układ z przystankiem wyspowym :)
podobny masz na Hucie...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 03 paź 2007, 20:46

Huta to inny przypadek - jakby dwie pętle :) na jednej linii / trasie jednak nie ma takich przystanków
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 paź 2007, 21:52

Bastian pisze:
inż. Glonojad pisze:BPRW opracowalo niedawno koncepcję przebiegu Światowida na północnym odcinku.
Bez tego łuku na końcu, czy jakoś jeszcze inaczej?
Bardziej łezkowata w jednym z wariantów, w innym - z dojazdem aż do rejonu skrzyżowania z Modlińską i tam zrobieniem wjazdu na pętlę; w rezultacie, tor wyjazdowy miał dodatkowy zbiorczy przystanek właściwie tuż przy przystanku na Modlińskiej w stronę południową, co dla transferów z linii lokalno-modlińskich było niezłe.
Oprócz tego, było tam dokładnie rozrysowane, gdzie ma być trampętla, gdzie buspętla, a gdzie parkingi rowerowe i samochodowe, oraz zaproponowano rezerwę pod dodatkowy przystanek między Pl. Światowida a Nowodworami. ](*,)

[ Dodano: 2007-10-03, 21:53 ]
Co do Żerania to bym się nie "podniecał", ponieważ ostateczny kształt przejścia trasy zależy od wyników projektu GDDKiA i warunków wydanych dla budowy trasy (czy się zgodzą na kolizję z łącznicą - czy łącznica musi być "S" czy może już "GP" jak Modlińska).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 03 paź 2007, 23:58

MeWa pisze:BTW. Strona Siskomu przestała działać.
Nie przestała, tylko jak 100 osób naraz zaczyna ściągać plik o rozmiarze 10 MB, to mogą być chwilowe braki w przepustowości.

BTW. Inż. Glonojad. Dlaczego chcesz zamykać ten wątek?
Tak się składa, że w przyszłym tygodniu są konsultacje w sprawie TMP i trasy tramwajowej Młociny - Winica. Spodziewamy się kilku nowych materiałów i informacji na temat tej linii.
Budowa odcinka trasy z Żerania ruszy miejmy nadzieję z początkiem 2008, a być może za rok będzie wbicie pierwszej łopaty pod TMP.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 paź 2007, 8:37

Proponuję zamknąć temat do czasu, gdy potencjalni zainteresowani zapoznają się z dokumentacją
Ciekawe, Kolega przeczytał tylko do przecinka? ;)

I nie wiem, skąd ten optymizm co do terminu wbicia łopaty na trasie z Żerania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 04 paź 2007, 9:55

inż. Glonojad pisze:I nie wiem, skąd ten optymizm co do terminu wbicia łopaty na trasie z Żerania.
Ze Studium, rzecz jasna.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 paź 2007, 10:09

Studium bada wykonalność, nie przepowiada przyszłość. Na wiele rzeczy można się powoływać, ale harmonogram jest zależny od daty startowej.

W stosunku do tego dokumentu, opóźnienie jest ok. półtora roku. I rośnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

robert-c
Posty: 279
Rejestracja: 06 paź 2006, 19:26
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: robert-c » 04 paź 2007, 18:11

inż. Glonojad pisze: W stosunku do tego dokumentu, opóźnienie jest ok. półtora roku. I rośnie.
Jako tramwajarz wiesz lepiej.
Jednak to by oznaczało, że TMP i linia Młociny - Winnica powstanie wcześniej, niż połaczenie z Żeraniem. W czym tkwi problem w linii na Żerań?
Nie pisz tylko, że nie powstanie linia tramwajowa wraz z budową TMP.... proszę...

W sumie, to byłoby dobrze, by TW przedstawiły realne plany wykonania nowych tras tramwajowych.
Na naszej stronie, zgodnie ze Studium wykonalności informujemy ludzi, że budowa linii ruszy w 2008. Jeśli miałaby ona ruszyć w 2010 i już w tej chwili jest to wiadome, to zupełnie nieświadomie wprowadzamy ludzi w błąd. Mam napisac, na naszej stronie że jest półtoraroczne opóźnienie przy rozpoczeciu budowy linii Winnica - Żerań?
Tylko, że jako powazne stowarzyszenie nie możemy podawac informacji na podstawie własnego widzinamsię, czy informacji przeczytanych na forum.
Może gdzieś na stronie TW jest ta informacja o opóźnieniach?

Ludzie mają prawo znać prawde o stanie inwestycji warszawskich.

ODPOWIEDZ