W którym miejscu na Żeraniu?Bastian pisze: Na pętli Żerań FSO także. Podejrzewam, że to jednak kwestia rysunku, a nie rzeczywistego projektu.
Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory
Moderator: Wiliam
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Tak samo kolizyjne jak wjazd choćby na Piaski
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Ano właśnieSiecool pisze:Fakt, wróć - widze, że tu założyli odwrócenie kierunku ruchu.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
podobny masz na Hucie...MeWa pisze:co nie zmeinia faktu, że nieco dziwny układ z przystankiem wyspowym
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bardziej łezkowata w jednym z wariantów, w innym - z dojazdem aż do rejonu skrzyżowania z Modlińską i tam zrobieniem wjazdu na pętlę; w rezultacie, tor wyjazdowy miał dodatkowy zbiorczy przystanek właściwie tuż przy przystanku na Modlińskiej w stronę południową, co dla transferów z linii lokalno-modlińskich było niezłe.Bastian pisze:Bez tego łuku na końcu, czy jakoś jeszcze inaczej?inż. Glonojad pisze:BPRW opracowalo niedawno koncepcję przebiegu Światowida na północnym odcinku.
Oprócz tego, było tam dokładnie rozrysowane, gdzie ma być trampętla, gdzie buspętla, a gdzie parkingi rowerowe i samochodowe, oraz zaproponowano rezerwę pod dodatkowy przystanek między Pl. Światowida a Nowodworami.
[ Dodano: 2007-10-03, 21:53 ]
Co do Żerania to bym się nie "podniecał", ponieważ ostateczny kształt przejścia trasy zależy od wyników projektu GDDKiA i warunków wydanych dla budowy trasy (czy się zgodzą na kolizję z łącznicą - czy łącznica musi być "S" czy może już "GP" jak Modlińska).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie przestała, tylko jak 100 osób naraz zaczyna ściągać plik o rozmiarze 10 MB, to mogą być chwilowe braki w przepustowości.MeWa pisze:BTW. Strona Siskomu przestała działać.
BTW. Inż. Glonojad. Dlaczego chcesz zamykać ten wątek?
Tak się składa, że w przyszłym tygodniu są konsultacje w sprawie TMP i trasy tramwajowej Młociny - Winica. Spodziewamy się kilku nowych materiałów i informacji na temat tej linii.
Budowa odcinka trasy z Żerania ruszy miejmy nadzieję z początkiem 2008, a być może za rok będzie wbicie pierwszej łopaty pod TMP.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ciekawe, Kolega przeczytał tylko do przecinka?Proponuję zamknąć temat do czasu, gdy potencjalni zainteresowani zapoznają się z dokumentacją
I nie wiem, skąd ten optymizm co do terminu wbicia łopaty na trasie z Żerania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36584
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Ze Studium, rzecz jasna.inż. Glonojad pisze:I nie wiem, skąd ten optymizm co do terminu wbicia łopaty na trasie z Żerania.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Studium bada wykonalność, nie przepowiada przyszłość. Na wiele rzeczy można się powoływać, ale harmonogram jest zależny od daty startowej.
W stosunku do tego dokumentu, opóźnienie jest ok. półtora roku. I rośnie.
W stosunku do tego dokumentu, opóźnienie jest ok. półtora roku. I rośnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jako tramwajarz wiesz lepiej.inż. Glonojad pisze: W stosunku do tego dokumentu, opóźnienie jest ok. półtora roku. I rośnie.
Jednak to by oznaczało, że TMP i linia Młociny - Winnica powstanie wcześniej, niż połaczenie z Żeraniem. W czym tkwi problem w linii na Żerań?
Nie pisz tylko, że nie powstanie linia tramwajowa wraz z budową TMP.... proszę...
W sumie, to byłoby dobrze, by TW przedstawiły realne plany wykonania nowych tras tramwajowych.
Na naszej stronie, zgodnie ze Studium wykonalności informujemy ludzi, że budowa linii ruszy w 2008. Jeśli miałaby ona ruszyć w 2010 i już w tej chwili jest to wiadome, to zupełnie nieświadomie wprowadzamy ludzi w błąd. Mam napisac, na naszej stronie że jest półtoraroczne opóźnienie przy rozpoczeciu budowy linii Winnica - Żerań?
Tylko, że jako powazne stowarzyszenie nie możemy podawac informacji na podstawie własnego widzinamsię, czy informacji przeczytanych na forum.
Może gdzieś na stronie TW jest ta informacja o opóźnieniach?
Ludzie mają prawo znać prawde o stanie inwestycji warszawskich.