Strona 1 z 114

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 paź 2007, 2:03
autor: robert-c
Czas na odrębny wątek dla inwestycji w nowe linie na Tarchomin, gdyż lada moment one się zaczną.

Na razie zapraszam na stronę internetową SISKOM, na której zamiesciliśmy informacje na ten temat, w tym Studium Wykonalności oraz plany pętli tramwajowych:

http://siskom.waw.pl/kp-tramwaj_tarchomin.htm

Miejmy nadzieję, że dalsze prace przy Moście Północnym będa już bez opóźnień i na przełomie 2010/11 na Tarchomin pojedziemy już tramwajem.

[ Komentarz dodany przez: Bastian: 2007-10-03, 09:37 ]
Korekta tytułu.

: 03 paź 2007, 8:50
autor: Flash8222
Muszę przyznać, że całkiem imponująco będzie wyglądać pętla Winnica :) Szczególnie, że będzie całkowicie zadaszona :) Mam nadzieję, że trasa zostanie wybudowana jeszcze w tym stuleciu...

: 03 paź 2007, 9:04
autor: MZ
:arrow: Taki długi odcinek między przystankami ŻERAŃ FSO a KONWALIOWA?
Nawet dobrze, tylko dlaczego akurat bez przystanku przy elektrociepłowni?

: 03 paź 2007, 9:52
autor: Bastian
Mi brakuje wylotu z pętli ŻERAŃ FSO na północ. Awaryjna pętla w tamtą stronę by się przydała.

: 03 paź 2007, 10:36
autor: Kleszczu
MZ pisze::arrow: Taki długi odcinek między przystankami ŻERAŃ FSO a KONWALIOWA?
Nawet dobrze, tylko dlaczego akurat bez przystanku przy elektrociepłowni?
Chwałą za to. Jeśli zależy nam na tworzeniu dobrych i sprawnych połączeń tramwajowych powinniśmy unikać zbędnych przystanków aby skrócić realny czas podróży.

Bastian: wyjazdu faktycznie brakuje, ale chyba jest to spowodowane brakiem możliwości stworzenia takiego torowiska.

: 03 paź 2007, 10:46
autor: Bastian
R-11 Kleszczowa pisze:chyba jest to spowodowane brakiem możliwości stworzenia takiego torowiska
= niedasie? :P

Kółko jest dość regularne, więc łuk wyjazdowy mieści się (chyba) bez problemu. Patrząc na plan, mam wrażenie, że łuk wjazdowy też by się zmieścił. Więcej nie trzeba...

: 03 paź 2007, 16:52
autor: MeWa
Hmm a o co chodzi z tym torowiskiem "na czerwono" przy Urzędzie Dzielnicy? Kiedy będzie budowane?

: 03 paź 2007, 17:39
autor: SławekM
A pętla tymczasowa "Myśliborska" to powinna być nazwana awaryjna...

: 03 paź 2007, 17:40
autor: mariow
solaris8315 pisze:A pętla tymczasowa "Myśliborska" to powinna być nazwana awaryjna...
chyba ze naprawdę bedzie tymczasową pętlą .... ale nie chce mi sie czytac całego studium :)

: 03 paź 2007, 17:53
autor: Wolfchen
mariow pisze:chyba ze naprawdę bedzie tymczasową pętlą...
Szkoda by było rozbierać czegoś, co zostanie zbudowane... Choć ostatnio istnieje trend do likwidowania awaryjnych pętli (vide: Wierzbno)...

: 03 paź 2007, 18:12
autor: Bastian
Umiecie czytać? :twisted:
Studium pisze:Przy skrzyżowaniu z ulicą Myśliborską planowana jest dodatkowa awaryjna pętla tramwajowa.

: 03 paź 2007, 18:41
autor: SławekM
Bastian pisze:Umiecie czytać? :twisted:
Nie :P

: 03 paź 2007, 19:02
autor: Glonojad
MeWa pisze:Hmm a o co chodzi z tym torowiskiem "na czerwono" przy Urzędzie Dzielnicy? Kiedy będzie budowane?
Muszę powtórzyć pytanie zadane przez Bastiana :p.

Proponuję zamknąć temat do czasu, gdy potencjalni zainteresowani zapoznają się z dokumentacją. Przy okazji, pętla Winnica będzie wyglądała nieco inaczej - BPRW opracowalo niedawno koncepcję przebiegu Światowida na północnym odcinku.

: 03 paź 2007, 19:34
autor: Siecool
Za moment możecie zamykać, tylko niech ktoś mi wyjaśni czemu na pętli Młociny plan zakłada tor, na ktorym tramwaj mógłby spotkać się z tramwajem jadącym w przeciwnym kierunku? Do crash-testów?

: 03 paź 2007, 19:57
autor: Bastian
Siecool pisze:niech ktoś mi wyjaśni czemu na pętli Młociny plan zakłada tor, na ktorym tramwaj mógłby spotkać się z tramwajem jadącym w przeciwnym kierunku? Do crash-testów?
Na pętli Żerań FSO także. Podejrzewam, że to jednak kwestia rysunku, a nie rzeczywistego projektu.
inż. Glonojad pisze:BPRW opracowalo niedawno koncepcję przebiegu Światowida na północnym odcinku.
Bez tego łuku na końcu, czy jakoś jeszcze inaczej?