Strona 107 z 114

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 02 wrz 2021, 20:38
autor: pawcio
Łukasz pisze:
02 wrz 2021, 20:02
Skoro maja być osobne tory i osobne rozkłady, to nie można podzielić numerów i przywrócić 37? Wtedy może 17 się zamieni z 33, a 37 zostanie na Sluzewcu :)
17 tylko na Winnicę nie jest równoważna całemu 33.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 02 wrz 2021, 20:41
autor: Łukasz
pawcio pisze:
Łukasz pisze:
02 wrz 2021, 20:02
Skoro maja być osobne tory i osobne rozkłady, to nie można podzielić numerów i przywrócić 37? Wtedy może 17 się zamieni z 33, a 37 zostanie na Sluzewcu :)
17 tylko na Winnicę nie jest równoważna całemu 33.
Jasne, domyślam się, że trzeba by większą żonglerkę częstotliwościami zrobić.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 02 wrz 2021, 21:09
autor: Glonojad
Żadnego 37, potrzebne jest silne 17 i silne 33 i tyle.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 02 wrz 2021, 21:28
autor: Paweł D.
Ale silne 17 aż na Winnicę?

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 02 wrz 2021, 21:40
autor: pawcio
Dopiero po metrze na Bródno można by o tym zacząć myśleć.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 7:43
autor: Glonojad
Sądzę, że w szczycie porannym potrzeba będzie więcej, niż jednego slotu; zresztą nawet jeśli nie, to wydzielanie kursów skróconych w oddzielną linię jest szkodliwe.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 8:42
autor: KwZ
Ale dlaczego nie zamienić 17 i 33 na południu? Kielecka nie wytrzyma mieszania 17/17bis, bo jeden tor?

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 9:44
autor: Glonojad
Nie ma ekspedycji na 17 długiej wówczas. Poza tym dopóki 33 jest co 4/8 (a taki jest dogmat), to ta zmiana pogarsza jakość obsługi Służewca.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 9:55
autor: KwZ
Patrzę na częstotliwość 17 i widzę 10/15/7,5 [GUS kier płd.] - i nie rozumiem. 33 ma 5/7,5/7,5.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 10:06
autor: fik
Bo 17 w DP jest pocięte, żeby nakarmić 41, dla którego wcześniej pocięto już 1.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 10:47
autor: Glonojad
KwZ pisze:
03 wrz 2021, 9:55
Patrzę na częstotliwość 17 i widzę 10/15/7,5 [GUS kier płd.] - i nie rozumiem. 33 ma 5/7,5/7,5.
Bo w wakacje dasie zrobić 33 co 5, a poza nimi musi jeździć co średnio6. pl.wikipedia.org/dogmat :P

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 10:51
autor: KwZ
Ale jak mówimy o zamianie 17 <> 33, to 41 do tego ruszane być nie musi. A i jeszcze mamy tutaj częstotliwości 5-10-15/7,5, a nie 4/8.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 10:56
autor: person
NIE DYSKUTUJ! Oni mają rację. Nie da się i już.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 11:09
autor: fraktal
KwZ pisze:
03 wrz 2021, 10:51
Ale jak mówimy o zamianie 17 <> 33, to 41 do tego ruszane być nie musi. A i jeszcze mamy tutaj częstotliwości 5-10-15/7,5, a nie 4/8.
Po prostu trzeba zlikwidować 41, a w zamian wzmocnić 17 (do M. Marymont) oraz 1. Oglądając przedwczorajsze narzekania w mediach, zauważyłem, że są narzekania właśnie na tłok w 17. Dziwne, że ZTM tak się przy tym 41 upiera.

Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

: 03 wrz 2021, 11:16
autor: KwZ
Bo łączy bardziej obciążony odcinek 17 z bardziej obciążonym odcinkiem 1. Ja to rozumiem. I jeszcze dochodzą punktowa sprawa przepustowości ronda Radosława.