Eksploatacja jednotoru na Boernerowo

Moderator: Wiliam

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 16 sty 2008, 12:22

obecny RJ lini 20 niejest dostosowany do warunków meteorologicznych
z powodu gołoledzi na ciągu komunikacyjnym zwanym torowiskiem opóźnienia sięgają powyżej 30 minut, a gdy przekroczą 40 min to brygada ma wytracone kółko

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 sty 2008, 12:48

tygrys pisze:obecny RJ lini 20 niejest dostosowany do warunków meteorologicznych
z powodu gołoledzi na ciągu komunikacyjnym zwanym torowiskiem opóźnienia sięgają powyżej 30 minut, a gdy przekroczą 40 min to brygada ma wytracony półkurs
Hmmm... Mozesz wyjaśnić bardziej związek pogody z torowiskiem?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 sty 2008, 13:59

Faktem jest, że rozkład 20 jest napięty, i o ile w lecie motornirkowi lepiej dają radę trzymać się rozkładu, to przy choć trochę śliskich torach - i zmniejszeniu szybkości - cały system prowadzenia tam ruchu zaczyna się wykrzaczać. To rzeczywiście daje się obecnie na 20 zaobserwować.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 sty 2008, 13:59

Obecny rozkład jest dość napięty, jakiekolwiek obsunięcie powoduje, z braku innych niż rozkładowe możliwości krzyżowania, obsuwy które trwają do końca dnia (chyba, że się któryś kurs wytnie po prostu). Przypadkowo ostatnio się pojawił w TTS bardzo ciekawy artykuł na ten temat.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 sty 2008, 13:59

Bastian pisze:Faktem jest, że rozkład 20 jest napięty, i o ile w lecie motornirkowi lepiej dają radę trzymać się rozkładu, to przy choć trochę śliskich torach - i zmniejszeniu szybkości - cały system prowadzenia tam ruchu zaczyna się wykrzaczać. To rzeczywiście daje się obecnie na 20 zaobserwować.
Piasecznice, piasecznice, piasecznice... do wagonów!
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 sty 2008, 14:15

Przecież się instalują sukcesywnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 sty 2008, 14:53

inż. Glonojad pisze:Przecież się instalują sukcesywnie.
Tylko wagony z nimi nie są wysyłane na 20....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 16 sty 2008, 15:04

MisiekK pisze:
inż. Glonojad pisze:Przecież się instalują sukcesywnie.
Tylko wagony z nimi nie są wysyłane na 20....
Tak, trzeba to natychmiast zmienić.
Co proponujesz - piasecznice do 10xx czy składy na Boernerowo?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 sty 2008, 15:15

mkm101 pisze:
MisiekK pisze:Tylko wagony z nimi nie są wysyłane na 20....
Tak, trzeba to natychmiast zmienić.
Co proponujesz - piasecznice do 10xx czy składy na Boernerowo?
No niekoniecznie do 10xx - 10xx (z jednym wyjątkiem) powinny przejechać się WMH w jedna stronę.
Składy tak, pod warunkiem, że będzie to końcówka jakiejś dłuższej linii jadącej dalej, niz do Koła.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 16 sty 2008, 15:49

mkm101 pisze:
MisiekK pisze: Co proponujesz - piasecznice do 10xx czy składy na Boernerowo?
Składy tak, pod warunkiem, że będzie to końcówka jakiejś dłuższej linii jadącej dalej, niz do Koła.
OK, czyli na Dyw. 303 i Kaliskiego proponujesz przewóz much luzem? (są tam potoki na dwuskłady? Bo teraz nawet solówki są względnie luźne)
A skąd weźmiesz tę linię - stworzysz nową czy ściągniesz z Nowego Bemowa?

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 sty 2008, 16:18

mkm101 pisze:OK, czyli na Dyw. 303 i Kaliskiego proponujesz przewóz much luzem? (są tam potoki na dwuskłady? Bo teraz nawet solówki są względnie luźne)
Wiesz, koncepcja przesiadkowa z dużą częstotliwością wzięła tam totalnie 'w łeb'. Może jednak częstotliwość 10 jest za duża.
mkm101 pisze:A skąd weźmiesz tę linię - stworzysz nową czy ściągniesz z Nowego Bemowa?
Nie zastanawiałem się nad samą linią - postawiłeś mnie przed wyborem - piasecznice do 10xx albo składy. Wiadomo, że piasecznic do wagonów, które za chwile zobaczą złom nie będzie się montowało, bo to wyrzucanie pieniążków. Natomiast pchanie tam składów jeżdżacych w relacji Koło-Boernerowo byłoby totalna brednią.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 16 sty 2008, 16:19

Teraz sprowokuję dyskusję: skoro koncpecja przesiadek wzięła w łeb, to może w ogóle tam nie ma sensu puszczać tramwajów skoro tyle problemów? :D
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 16 sty 2008, 16:23

MisiekK pisze:Wiesz, koncepcja przesiadkowa z dużą częstotliwością wzięła tam totalnie 'w łeb'. Może jednak częstotliwość 10 jest za duża.
znaczy sie 20stka pusta jezdzi?
MeWa pisze:Teraz sprowokuję dyskusję: skoro koncpecja przesiadek wzięła w łeb, to może w ogóle tam nie ma sensu puszczać tramwajów skoro tyle problemów?
z tego co gdzies czytalem to zdaje sie że juz przed wojną mieszkancy mieli cos przeciw tej linii
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 sty 2008, 16:25

MeWa pisze:Teraz sprowokuję dyskusję: skoro koncpecja przesiadek wzięła w łeb, to może w ogóle tam nie ma sensu puszczać tramwajów skoro tyle problemów? :D
To znaczy, że popyt jest miejszy od obecnej podaży miejsc. Chętni są, więc linia jest potrzebna.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 16 sty 2008, 16:41

MisiekK pisze:
MeWa pisze:Teraz sprowokuję dyskusję: skoro koncpecja przesiadek wzięła w łeb, to może w ogóle tam nie ma sensu puszczać tramwajów skoro tyle problemów? :D
To znaczy, że popyt jest miejszy od obecnej podaży miejsc. Chętni są, więc linia jest potrzebna.
No to jak?
Solówki co 10min to zbyt duża podaż miejsc a Ty proponujesz (w ramach wprowadzania wagonów z piasecznicami) wpuszczać tam składy (i to najlepiej co 10 min skoro ma to jeździć gdzieś dalej niż tylko na Koło) ?
Pytanie MeWy jest jak najbardziej na miejscu - po co tam tramwaj? Czy nie da się tego (tych chętnych których nie wystarcza na solówkę co 10min) obsłużyć autobusami? Zwłaszcza że są problemy z dopięciem brygad na innych, bardziej potrzebujących ciągach tramwajowych?

ODPOWIEDZ