Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

bartoni722
Posty: 12041
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Re: Pętle autobusowe i tramwajowe

Post autor: bartoni722 » 21 sty 2021, 12:37

ZTM pisze:Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 75/2020 wykonanie pętli autobusowej przy ulicy Ostroroga wraz z przystankami oraz infrastrukturą towarzyszącą.Zamawiający, Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, działając na podstawie rozdziału XXIIpkt 2) SIWZ unieważnia postępowanie z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Więc jeszcze sobie poczekamy, szkoda, bo teraz gdy wszystko jest punktualne a nawet zdarza się nieco przed czasem naprawdę dzika obsługa albo blokowanie ruchu czy 103 zdarza się częściej...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10250
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 kwie 2021, 23:20

Ostroroga mają zbudować do grudnia.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1931
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 25 kwie 2021, 6:40

Witam. Czy ktoś się orientuje na czym ugrzęzła sprawa budowy nowej pętli na "końcu" ulicy Podkowy "Aleksandrów" która miała zastąpić rozpadający się twór kawałek wcześniej w 2019 r? Tak jak w przypadku Redutowej obiecano coś, czego nie ma woli zrobić, czy jest np. problem z gruntami co w Wawrze jest dosyć popularne?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5011
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 25 kwie 2021, 16:22

Kiedy znajdą się pieniądze na przebudowę ulicy Podkowy co najmniej od starej pętli do nowej w okolicy ulicy Wiązowskiej w ramach budżetu miejskiego dysponent ZDM lub ZMID. A mówi się, że nawet od ulicy Tyszowieckiej w Falenicy. Wtedy powstanie alternatywny ciąg komunikacyjny. Sama budowa pętli to dysponent ZTM w ramach budżetu miasta. Jest na liście do budowy ale póki co nie ma kasy. Jest tylko decyzja o lokalizacji inwestycji publicznej czy jak to tam się zwie. Do maksymalnego ogarnięcia Aleksandrowa potrzebna będzie jeszcze przebudowa skrzyżowania Zagórzańskiej ze Złotej Jesienni[ Techniczna jest od Napoleona Bonaparte] oraz budowa nowej ulicy KDL na przedłużeniu ulicy Wiązowskiej do Zagórzańskiej [ rozbudowa drogi bez nazwy i przebicie od Szulczyka do Zagórzańskiej]. Ale to akurat wiesz :)

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 1931
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 25 kwie 2021, 18:41

Tak, znam informacje odnośnie całego planu, ale skoro inwestycja wisi w ZDM lub ZMID to raczej trochę* poczekamy :)

*trochę - nieformalne określenie okresu powyżej 5 lat
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Krzysiek_S
Posty: 5011
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 25 kwie 2021, 19:20

zxcvbnm pisze:
25 kwie 2021, 18:41
Tak, znam informacje odnośnie całego planu, ale skoro inwestycja wisi w ZDM lub ZMID to raczej trochę* poczekamy :)

*trochę - nieformalne określenie okresu powyżej 5 lat
Droga ZDM więc dzielnica sama tego nie przebuduje. Jeśli to drogę KDL ale też wątpię,że w najbliższym czasie.

Autobus Czerwon
Posty: 3244
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 22 sty 2022, 14:07

Ukazało się nowe rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w komunikacji miejskiej. Domyślam się że będzie nowe standardy będą ogromnym wyzwaniem dla przewoźników i organizatora, patrząc na dotychczasową infrastrukturę (a raczej często jej brak).
rodział9.jpg

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 22 sty 2022, 15:28

Ten nowy standard nazywa się TOI-TOI. Przyłączony do miejskiej sieci wodno-kanalizacyjnej, poprzez ruchome przyłącze samojezdne.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26359
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sty 2022, 16:01

Hm, 250 m to akurat całkiem sporo, na części pętli da się temat pewnie ogarnąć wynajmem mieszkania/lokalu usługowego. Wcześniej chodziła wersja 150 m też, to przy rozbuchaniu naszej infrastruktury czasem mógłby być kłopot.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2831
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 22 sty 2022, 16:47

Czy mogę bezpośredni lunk do tego rozporządzenia, bo nie wiem gdzie tego szukać.
Z góry dziękuję
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej


Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 sty 2022, 18:26

Będzie mieć miasto zgryz, co z tym zrobić. Aczkolwiek sądzę że rozwiązanie tego problemu to raczej w innym podforum będzie musiało być omawiane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1234
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 22 sty 2022, 21:47

I tu po raz kolejny pojawia się pytanie: skąd na to wszystko brać kasę? Komunikacja, jak wiadomo, jest domeną samorządów, a tym obecna władza nieustannie obcina dochody budżetowe. Zapłacą, jak zwykle, konsumenci: w podwyżkach cen biletów, w dłuższym oczekiwaniu na przystanku, bo obcięto rozkłady, w zdezelowanym taborze itd. Ale suweren chciał, to teraz ma (albo będzie mieć).

Autobus Czerwon
Posty: 3244
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 22 sty 2022, 23:02

Nie wiem, ale raczej miasto powinno się wstydzić że dopiero rozporządzenie Ministerstwa Infrastruktury (!) ucywilizuje tę kwestię w 2022 roku (!!) w stolicy kraju znajdującego się w Unii Europejskiej (!!!). Szkoda tylko jeszcze że nie określili długości postoju na krańcu z socjalem, bo znając ZTM, będzie tak super jak na 521 w DS - 8 minut postoju na Szczęśliwicach, gdzie jest cały pusty peron, ekspedycja z pełnym socjalem i sklepy obok pętli, a 28 minut na Falenicy gdzie nie ma nic :D Ciekawie jest też na 164 - zaledwie kilka (chyba 4) minut postoju na EC Siekierki gdzie jest Toi-toi i dwadzieścia kilka minut na Kępie Okrzewskiej gdzie nie ma nawet tego "luksusu".

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 sty 2022, 23:16

A dodać należy, że nie ma powiązania pomiędzy zapleczem socjalnym a przerwami ustawowymi, które za chwilę będą tylko "przerwami na odpoczynek".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ