Pętle autobusowe i tramwajowe

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 29 cze 2015, 21:36

Glonojad pisze:Bo projektowano i zatwierdzano to w Warszawie prawie 10 lat temu.
OK. Ale czy jest jakiekolwiek uzasadnienie tego?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 19:28

A jak w zeszły czwartek znów byłem na Witolinie, to 168 (ciężko spóźnione) przyjechało na pętlę, to było DZIESIĄTYM wozem i czekaliśmy prawie 4 minuty na wjazd na pętlę - a potem i tak wysiedliśmy na jezdnię, tyle że na pętli.

Już wiem, dlaczego ten trawnik https://goo.gl/maps/g7Ydz wygląda jak wygląda. :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lip 2015, 20:25

BJ pisze:
Glonojad pisze:Bo projektowano i zatwierdzano to w Warszawie prawie 10 lat temu.
OK. Ale czy jest jakiekolwiek uzasadnienie tego?
Marny poziom ówczesnego projektanta. Poza tym, sensowna detekcja na płycie węgierskiej to jest do dziś kłopot niestety.
person pisze:Przez 10 lat nie udało się niczego wywalczyć? Czy zmiana tego stanu wpłynie na coś jeszcze (np. światła przy pl. Prostytucji czy Unii), że lepiej nie ruszać tematu?
Sygnalizacji dla tramwajów jest w Warszawie koło ćwierć tysiąca. Są, że się tak wyrażę, pilniejsze lasy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 20:36

Robi się detekcje rowerów i pieszych, a 50 ton tramwaju trudno zobaczyć?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lip 2015, 20:52

Chyba kwestia wkucia pętli indukcyjnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 21:01

A bez pętli?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lip 2015, 21:15

Porządna detekcja wymaga kilku punktów sprawdzeń. Wszystko kamerkami załatwiać?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 lip 2015, 22:29

Kamera jest do luftu, jeśli chodzi o wykrywanie tramwajów. Trzeba by próbować z radarami, ale to niesprawdzona jeszcze technika. Pewnie skończyłoby się na wycinaniu tarczą w płytach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 lip 2015, 22:49

A jakieś systemy aktywne nie wchodzą w grę? W końcu każdy tramwaj ma nadajnik do zwrotnic, nie można tego odbierać?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lip 2015, 6:29

Zwrornicowy ma krótki zasięg (co jest jego zaletą) więc kucia nie rozwiązuje. Ale ma inne zalety, jeśli się go uda kupić ;).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 lip 2015, 11:43

W jaki sposób w niedzielę 734 zawróci w Wolicy między przystankiem dla wysiadających WOLICA 01, a przystankiem dla wsiadających WOLICA 02?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 lip 2015, 11:55

734 Warszawa: ŻERAŃ FSO – Modlińska – Płochocińska – Rembelszczyzna: Jana Kazimierza – Strużańska – Marki: Legionowa – al. Piłsudskiego – Nadma: al. Jana Pawła II – Słupno: al. Jana Pawła II – Cegielnia: al. Jana Pawła II – Radzymin: al. Jana Pawła II – Weteranów – Wróblewskiego – Jałowcowa – Ruda: Ruda – most nad rzeką Rządzą – Stare Załubice: Mazowiecka – WOLICA (powrót: WOLICA – Mazowiecka – Nowe Załubice: Mazowiecka – zawrotka na pętli NOWE ZAŁUBCE – Mazowiecka – Stare Załubice: Mazowiecka – Ruda: most nad rzeką Rządzą)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 lip 2015, 11:55

Tak jak w zeszłym roku, zawrotka na trzy przy pomocy NR. :wink:

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 10 lip 2015, 22:20

Georg pisze:Zawrotka na pętli Nowe Załubice na trzy przy pomocy NR? Nie rozumiem.
Zawrotka za krańcem Wolica, w zeszłym roku dodatkowo z pasażerami na pokładzie, choć wcale ich nie powinno tam być. Chłopie czy ty wiesz w ogóle jaka jest trasa 734 i po co w drodze powrotnej w ogóle ma podjazd do Nowych Załubic? I wcale nie w celu zawrócenia, bo to przy pomocy instruktora robi wcześniej. :)

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 lip 2015, 22:21

ashir pisze:Tak jak w zeszłym roku, zawrotka na trzy przy pomocy NR. :wink:
Domyślałem się. Ale chodziło mi o to, przy której ulicy będzie ta zawrotka?

ODPOWIEDZ