Nowe trasy tramwajowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 01 paź 2016, 17:56

Stary Pingwin pisze:
Łukasz pisze:
Gdybys mogl wysiąść i poczekać na następny wóz, a Twoim by ktos pojechał, to bys dał rade.
Według przepisów skład nie może jeździć bez przerwy.
Prowadzący to musi mieć odpowiednie przerwy, a pojazd może jeździć w kółko.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 paź 2016, 18:57

Proponuję przeczytać świętą instrukcję ze zrozumieniem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 01 paź 2016, 19:05

Tego nie wiem w TW nie pracuję.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 paź 2016, 19:21

Rozwiniesz?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 08 gru 2016, 22:21

Tarchomin dalej i Kasprzaka dzisiaj ogłosili.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 16 sty 2017, 21:25

Tramwajarze ogłosili przetarg na doprojektowanie sieci trakcyjnej do przygotowanego wcześniej projektu branży torowej żeberka na Wierzbnie. Prawdopodobnie wychodzi na to, że w lato powinien być komplet dokumentacji. Przy okazji można podejrzeć sobie zaprojektowany dość rozbudowany układ torowy, który pomieści dwa składy i pozwoli na przykład na wyprzedzanie się wozów. Czy jest tu ktoś, kto wyjaśni jaka jest planowana zasada obsługi?

https://tw.waw.pl/zamowienia-publiczne/ ... warszawie/

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 sty 2017, 22:34

Dziwne to żeberko jakieś.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 sty 2017, 22:44

Jak wygumkujesz wschodnią głowicę (nie wiem, po co wyjazd z toru mijankowego na wschód, ale pewnie jest na zasadzie "dlaczego nie"), to zostaje w miarę typowe żeberko na dwa tramwaje - z jednym wjazdem i dwoma wyjazdami, co pozwala na wyprzedzanie albo na odstawienie czegoś na dalsze stanowisko.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 16 sty 2017, 23:36

Pewnie to zostało zrobione na wszelki wypadek, żeby łatwiej było zawracać coś jadącego ze wschodu w sytuacji awaryjnej. Ale wtedy chyba lepiej by było to posłać na Wilanowską/Wyścigi...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 sty 2017, 6:04

Łatwiej pomijając przypadki gdy Duo nie odpali po zmianie kabiny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 sty 2017, 8:01

pawcio pisze:Łatwiej pomijając przypadki gdy Duo nie odpali po zmianie kabiny.
A teraz się tym ktoś przejmuje?

A tak btw to Wilanowskiej pewnie nie będzie kilkanaście miesięcy.
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 sty 2017, 8:10

Łukasz pisze:
pawcio pisze:Łatwiej pomijając przypadki gdy Duo nie odpali po zmianie kabiny.
A teraz się tym ktoś przejmuje?
Tak. Między innymi dlatego przy Rzymowskiego pozostawiono dłuższy kawałek toru za nakładką, żeby ewentualny jednokierunkowy duo wjechał głębiej i nie blokował reszty wozów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 sty 2017, 8:12

Zrób oszczędnościowo - źle, bo "nieperspektywicznie". Zrób perspektywicznie - źle, bo "puste będzie stało". :roll:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 21 sty 2017, 13:32

Dla mnie układ torowy jest idealny.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 26 sty 2017, 8:53

Rozumiem, że trasa Służewiec- Dworzec Południowy przez Aleję Wilanowską odpływa w niebyt?
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ