Pętla na Muranowie nie ma finansowania, więc nie ma żadnego kosztu, którym można by zbudować przedłużenie na Rudę. Nie mówiąc o tym, że to jednak o rząd wielkości więcej.
Nowe trasy tramwajowe
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36395
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Re: Nowe trasy tramwajowe
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Według info z tej strony (https://tramwar.pl/twkapital.html) jednak ma. Na 2028 jest przewidziane. Tak dużo większy koszt na Rudę.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36395
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
A skąd mam wiedzieć?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
W dzisiejszym Stołku:
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... kopia.html
W sumie nic nowego poza jednym: TW "czasowo" (lol) odstępują od budowy tunelodnogi z DWZ przez Odolany.
Cały tekst tu:warszawa.wyborcza.pl pisze: Poznaliśmy mapę szykowanych inwestycji tramwajowych w Warszawie. Będą nowe trasy
Znamy mapę aktualnie przygotowywanych inwestycji tramwajowych w mieście. Wiemy, jak będą przebiegać tory do gotowego już tunelu pod Dworcem Zachodnim. Wkrótce ma być ogłoszony przetarg na ich budowę od strony ul. Grójeckiej. Radni przyznali tramwajarzom sporą kwotę.
Czy uda się zgrać inwestycje kolejarzy i tramwajarzy na Dworcu Zachodnim? Rządowa spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zaczęła swoją część rozbudowy tej najbardziej ruchliwej stacji w Warszawie jesienią 2020 r. za ponad 2 mld zł."
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... kopia.html
W sumie nic nowego poza jednym: TW "czasowo" (lol) odstępują od budowy tunelodnogi z DWZ przez Odolany.
-
- Posty: 5685
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pamiętam skręty na Daszyńskim i blokowanie całego ronda przez skręcające tramwaje. Przy aktualnym natężeniu ruchu tramwajowego-4 linie tramwajowe, z czego 2 bardzo silne,, wyczerpują przepustowość.
Czy po budowie M2, pół ronda nie zjechało do podziemi? Swoim torem, pierwsze bezpośrednie połączenie tramwaju z metrem w Warszawie.
miłośnik 13N
Czy ktoś mógłby to przetłumaczyć?Stary Pingwin pisze: ↑03 sty 2023, 9:34Czy po budowie M2, pół ronda nie zjechało do podziemi? Swoim torem, pierwsze bezpośrednie połączenie tramwaju z metrem w Warszawie.
- AdamKlocusky
- Posty: 439
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Lingwistą jestem słabym, ale zdaje mi się, że autorowi chodziło o to, że większość osób przesiadło się do metra.person pisze:Czy ktoś mógłby to przetłumaczyć?Stary Pingwin pisze: ↑03 sty 2023, 9:34Czy po budowie M2, pół ronda nie zjechało do podziemi? Swoim torem, pierwsze bezpośrednie połączenie tramwaju z metrem w Warszawie.
Vademecum przystanków w Warszawie - https://przystanki-warszawa.fandom.com/ ... zystankowe
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
-
- Posty: 5685
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Może nieprecyzyjnie napisałem- zapadła się ziemia na Rondzie Daszyńskiego, razem z torowiskiem tramwajowym. Kilka lat temu.
miłośnik 13N
W dzisiejszym Stołku Osa relacjonuje wczorajszą propagandę dot. decyzji na Tramwaj na Zieloną Białołękę, Kasprzaka i Gocławia:
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... -krok.html
Polecam uwadze tweet (xeet?) rzecznika TW dot. szybkości rozwoju szyny w aglomeracji paryskiej
BTW: wróble ćwierkają, że _ktoś ważny_ sypie piach w tryby wiaduktu Małej Brzozy, bo zapatrzono się we wrocławski TAT...
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... -krok.html
Polecam uwadze tweet (xeet?) rzecznika TW dot. szybkości rozwoju szyny w aglomeracji paryskiej

BTW: wróble ćwierkają, że _ktoś ważny_ sypie piach w tryby wiaduktu Małej Brzozy, bo zapatrzono się we wrocławski TAT...
Tramwaj na Wolskiej zamykają aż do końca roku? Dzięki za wiadomość.
Nie do końca wiem, co mamy rozumieć przez sypanie piachu ani jaki związek ma z tym wrocławski TAT, bo prawdę powiedziawszy wprowadzić ruch autobusów na tę trasę i od strony białołęckiej Głębockiej, i od strony Wincentego raczej trudno.person pisze: ↑27 lip 2023, 11:28W dzisiejszym Stołku Osa relacjonuje wczorajszą propagandę dot. decyzji na Tramwaj na Zieloną Białołękę, Kasprzaka i Gocławia:
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... -krok.html
Polecam uwadze tweet (xeet?) rzecznika TW dot. szybkości rozwoju szyny w aglomeracji paryskiej
BTW: wróble ćwierkają, że _ktoś ważny_ sypie piach w tryby wiaduktu Małej Brzozy, bo zapatrzono się we wrocławski TAT...
Dyskusja o tym, jak trudno wyznaczyć odnogę przez Odolany zdaje się zaś pomijać, że z trasą przez Krzyżanowskiego takich problemów nie ma. Kiepska wymówka gigantycznej zwłoki w łączeniu trasy na Zachodni z Wolą.
Użyteczność przeprowadzenia drugiej przez Prymasa zamiast przez Ordona jest zaś bardzo wątpliwa choćby przez niewielką odległość od tejże. Jeżeli przyczyną podważania przebiegu przez Ordona są przeszkody nie do obejścia, a nie zwyczajny NIMBY-izm, to dużo lepszym pomysłem byłoby przeprowadzenie tej trasy na dłuższym odcinku przez środek Odolan. Jeżeli zaś, jak podejrzewam, faktyczną przyczyną jest to drugie, to należy to zwyczajnie zignorować.
Piach ma polegać na tym, że ktoś chce, aby dało się wprowadzić nań autobusy, czyli nowe projekty, uzgodnienia i dalsze 3 lata w plecy.Yelonker pisze: ↑27 lip 2023, 13:17Nie do końca wiem, co mamy rozumieć przez sypanie piachu ani jaki związek ma z tym wrocławski TAT, bo prawdę powiedziawszy wprowadzić ruch autobusów na tę trasę i od strony białołęckiej Głębockiej, i od strony Wincentego raczej trudno.person pisze: ↑27 lip 2023, 11:28W dzisiejszym Stołku Osa relacjonuje wczorajszą propagandę dot. decyzji na Tramwaj na Zieloną Białołękę, Kasprzaka i Gocławia:
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... -krok.html
Polecam uwadze tweet (xeet?) rzecznika TW dot. szybkości rozwoju szyny w aglomeracji paryskiej
BTW: wróble ćwierkają, że _ktoś ważny_ sypie piach w tryby wiaduktu Małej Brzozy, bo zapatrzono się we wrocławski TAT...
Wróble ćwierkają, że już też są xD
Tak. Tym bardziej, że w tym przypadku peelce wyjątkowo coś udało się szybko zrobić

1. Żadne NIMBy, tylko kolektor, o którym wcześniej nikt nie wiedział:Yelonker pisze: ↑27 lip 2023, 13:17Użyteczność przeprowadzenia drugiej przez Prymasa zamiast przez Ordona jest zaś bardzo wątpliwa choćby przez niewielką odległość od tejże. Jeżeli przyczyną podważania przebiegu przez Ordona są przeszkody nie do obejścia, a nie zwyczajny NIMBY-izm, to dużo lepszym pomysłem byłoby przeprowadzenie tej trasy na dłuższym odcinku przez środek Odolan. Jeżeli zaś, jak podejrzewam, faktyczną przyczyną jest to drugie, to należy to zwyczajnie zignorować.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 78529.html
2. Mimo wszystko z Bemowa na Zachodni przez Prymasa jest krócej i szybciej niż (naokoło) przez Krzyżanowskiego...