Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 716
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Tak, właśnie Hanower miałem na myśli - są tam linie, które wieczorem mają kursy oznaczone literą Y i pierwszy wagon jest np. dwójką, a drugi ósemką.
Inna ciekawostka, która u nas by nigdy nie przeszła, to składy "targowe" - dłuższe niż przystanki/perony. Na przystanek przeznaczony dla trzech wagonów podjeżdżają cztery, pierwsze i ostatnie drzwi pozostają zamknięte (tam jest to nawet bardziej istotne, bo przystanki są wysoko peronowe).
Inna ciekawostka, która u nas by nigdy nie przeszła, to składy "targowe" - dłuższe niż przystanki/perony. Na przystanek przeznaczony dla trzech wagonów podjeżdżają cztery, pierwsze i ostatnie drzwi pozostają zamknięte (tam jest to nawet bardziej istotne, bo przystanki są wysoko peronowe).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wysokoperonowośc przystanku akurat ułatwia zatrzymanie poza krawędzią, bo na długosci pochylni można stać nie blokujac skrzyżowania. Oczywiście tam, gdzie w ogóle skrzyżowania są, bo większość systemu hanowerskiego jest w śródmiesciu bezkolizyjna i w tunelu.
Sprzęgi samoczynne zresztą to też jest rzecz istotna, a nie detal, ale to przecież nie o dyskusję merytoryczną chodzi tylko o pobicie piany.
Sprzęgi samoczynne zresztą to też jest rzecz istotna, a nie detal, ale to przecież nie o dyskusję merytoryczną chodzi tylko o pobicie piany.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 716
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Wiadomo, że nikt nie będzie wymieniał sprzęgów w taborze z okazji tymczasowego(?) nocowania na pętlach, ale już np. o zwrotnicy do T-1 od strony Koła można było pomyśleć przy okazji grubszego remontu.
(A w Poznaniu bez samoczynnych sprzęgów dało się odprowadzać czasem 9-wagonowe "składy" enek na nocowanie w terenie, ale nie mówię, że musimy akurat z tych wzorców czerpać.)
(A w Poznaniu bez samoczynnych sprzęgów dało się odprowadzać czasem 9-wagonowe "składy" enek na nocowanie w terenie, ale nie mówię, że musimy akurat z tych wzorców czerpać.)
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Od strony Koła to cały łuk musiałby zostać wybudowany.gfedorynski pisze: ↑30 wrz 2021, 16:47Wiadomo, że nikt nie będzie wymieniał sprzęgów w taborze z okazji tymczasowego(?) nocowania na pętlach, ale już np. o zwrotnicy do T-1 od strony Koła można było pomyśleć przy okazji grubszego remontu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Grubszy remont na Obozowej to dopiero będzie. Nie ma sensu budować łuku w układzie, który będzie przy remoncie przesuwany i wszystko pójdzie do rozbiórki - założenie automatu na istniejącej relacji wydaje mi się rozsądnym kompromisem w sytuacji, gdy zarówno eksploatacyjna funkcja T1, jak i układ torowy są tymczasowe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 716
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
No ale zajezdni będzie brakować teraz.
Znaczy może i taniej postawić stały posterunek dwóch manewrowych i zjeżdżać tyłem. Ale boję się, że skończy się na jeżdżeniu bez sensu do R-1 i z powrotem.
Znaczy może i taniej postawić stały posterunek dwóch manewrowych i zjeżdżać tyłem. Ale boję się, że skończy się na jeżdżeniu bez sensu do R-1 i z powrotem.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A może położyć przelotkę międzytorową, to wtedy by można było zjeżdżać po zwrotnicy wyjazdowej?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Teraz, tzn. najwcześniej za czas trwania przetargu na Wilanów + 22 miesiące (Kasprzaka powoduje skrócenie trasy 10 i 11), poza tym nie wiadomo jaka optymalizacji układu po otwarciu M2 na Bródno - parę brygad też spadnie.
Poza tym jazda na R1 nie musi być bez sensu - OC można (a nawet trzeba) tam będzie zrobić, bo chyba budowy hali OC na T1 nie postulujesz?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wcześniej. Kasacje skończą się dość szybko, a Hyundaie będą przychodzić w bardzo wysokim tempie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No tak, tylko realnie do ruchu brygad więcej nie pójdzie, bo po co, na co i - przede wszystkim - za co (właśnie wszedł Polski Ład).
Co innego przecież wyjeżdżać z tegoż T1 codziennie na linie, a co innego - raz w tygodniu na rozruszanie mechanizmów.
Co innego przecież wyjeżdżać z tegoż T1 codziennie na linie, a co innego - raz w tygodniu na rozruszanie mechanizmów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No to mamy koniec rozważań. TW dopłacą do zajezdni Annopol
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... nawca.html
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... nawca.html
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Strategicznie jest to bez wątpienia dobra decyzja.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No to teraz związki będą miały kolejny z dupy argument odnośnie podwyżek xD
Napięte terminy, oby się udało bez przeszkód. Zacząłbym od przyłączy, z tym zawsze idzie najgorzej.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13