Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 paź 2019, 5:09

tatra pisze:
07 paź 2019, 16:09
Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
Nie, po prostu skasuje się stare bo żadna nowa trasa nie powstanie.

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2019, 12:02

50 brygad mogłoby jeździć na liniach tramwajowych nocnych. To pewnie tańsze niż nowa zajezdnia. A za 20 lat one się już rozpadną.

Btw czy ktoś rozważał powstanie zakładu stricte postojowego? Czyli torów z jakimś dachem, bez zaplecza warsztatowego? Przecież jak mam samochód czy nawet flotę, to nie mam na każdym parkingu pełnego warsztatu.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 paź 2019, 13:14

Nocne tramwaje to brak możliwości prowadzenia prac utrzymaniowych infrastruktury torowo-sieciowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 08 paź 2019, 13:15

Zakładu pilnuje ochrona, obrzędne go sprzątają, mechanicy usuwają usterki i uzupełniają piasek, dyspozytor sprawdza motorniczego i dopuszcza go do pracy. Nie da się. Uprzedzę pytanie- wagony nocujące na pętlach wcześniej przeszły OC i doprowadzone były z kompletem dokumentów, a na pętli była ochrona i ekspedytor.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 paź 2019, 14:37

pawcio pisze:
08 paź 2019, 13:14
Nocne tramwaje to brak możliwości prowadzenia prac utrzymaniowych infrastruktury torowo-sieciowej.
To akurat średnio do mnie trafia. Co noc na całej sieci? A jak to robią w miastach z nocnymi tramwajami? + Przerwa na Waszyngtona w wakacje to jakieś 90 minut.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 paź 2019, 14:40

W Warszawie się nie da, ale MZK Toruń nie ma tym z problemu. Nawet niektóre Swingi nocują poza zajezdnią, a Konstale to nawet po dziś dzień stoją na terenach nieogrodzonych i niektóre z nich są odpalane tylko na zasilenia i później znowu porzucane. Oczywiście nie istnieje coś takiego jak ochrona na pętli czy ekspedytor. :grin:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 paź 2019, 17:17

Emyl pisze:
08 paź 2019, 14:37
pawcio pisze:
08 paź 2019, 13:14
Nocne tramwaje to brak możliwości prowadzenia prac utrzymaniowych infrastruktury torowo-sieciowej.
To akurat średnio do mnie trafia. Co noc na całej sieci? A jak to robią w miastach z nocnymi tramwajami? + Przerwa na Waszyngtona w wakacje to jakieś 90 minut.
To zobacz, jak często krakusi zawieszają swoje nocne tramwaje mimo że jeżdżą tylko trzy razy w tygodniu.
No i przypominam że to raczej Warszawa stanowi wzór utrzymania infrastruktury w tym kraju. To się znikąd nie bierze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 08 paź 2019, 20:47

pawcio pisze:
08 paź 2019, 17:17
Emyl pisze:
08 paź 2019, 14:37


To akurat średnio do mnie trafia. Co noc na całej sieci? A jak to robią w miastach z nocnymi tramwajami? + Przerwa na Waszyngtona w wakacje to jakieś 90 minut.
To zobacz, jak często krakusi zawieszają swoje nocne tramwaje mimo że jeżdżą tylko trzy razy w tygodniu.
No i przypominam że to raczej Warszawa stanowi wzór utrzymania infrastruktury w tym kraju. To się znikąd nie bierze.
Standard wydłużenia kursowania linii 9 do godziny 1:00-2:00 w noce weekendowe w okresie maj-wrzesień jest najlepszym rozwiązaniem. Można byłoby to rozszerzyć na inne linie (1, 26, 33, 35?). I tyle. Więcej nie potrzeba.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 08 paź 2019, 20:50

Ja nie twierdzę, że potrzeba, tylko że to odwieczne tłumaczenie wydaje się nieco naciągane. Ale może tylko się wydaje.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 paź 2019, 21:08

SławekM pisze:
08 paź 2019, 20:47
pawcio pisze:
08 paź 2019, 17:17

To zobacz, jak często krakusi zawieszają swoje nocne tramwaje mimo że jeżdżą tylko trzy razy w tygodniu.
No i przypominam że to raczej Warszawa stanowi wzór utrzymania infrastruktury w tym kraju. To się znikąd nie bierze.
Standard wydłużenia kursowania linii 9 do godziny 1:00-2:00 w noce weekendowe w okresie maj-wrzesień jest najlepszym rozwiązaniem. Można byłoby to rozszerzyć na inne linie (1, 26, 33, 35?). I tyle. Więcej nie potrzeba.
Zdaje się była mowa o ruchu całodobowym, całotygodniowym, żeby zluzować miejsce na zajezdniach...
ashir pisze:
07 paź 2019, 15:57
R-5 Annopol jest chyba na tym samym etapie co R-5 Redutowa? :D
Redutowa ma decyzję środowiskową i projekt budowlany?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2019, 21:15

Ostatni nocny tramwaj odjechał 15 lat temu z powodu niskiej frekwencji. Ale to było inne miasto. Poza tym on z grubsza jeździł po centrum i okolicach.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 paź 2019, 21:57

Były też próby spędów 1 i 26 na Kercelaku do 1:30 w nocy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2019, 22:03

Zbyt mało chyba były nagłośnione. Poza tym Kercelak to średnie miejsce na przesiadki. To jedno z najmniej przyjemnych miejsc, w dodatku w kompletnie każdej relacji trzeba przejść przez kilka jezdni.

Ale fakt, że pewnie tym 26 i tą jedynką tłumy nie jeździły.
ŁK

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 08 paź 2019, 23:56

Łukasz pisze:
08 paź 2019, 21:15
Ostatni nocny tramwaj odjechał 15 lat temu z powodu niskiej frekwencji. Ale to było inne miasto. Poza tym on z grubsza jeździł po centrum i okolicach.
640? Kiedy w drugiej odsłonie zaczęli nim jeździć pasażerowie, to linię zlikwidowano.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 09 paź 2019, 7:56

Wystarczyło by do 2:00 wydłużyć kursowanie linii 1, 3, 9, 17, 24, 26 i 35. Ot i by prawie cała sieć była obstawiona kursami nocnymi. Takt co 20 minut. Kilka brygad wydłużyć kursowanie. Przerwa technologiczna 60 minut wystarczy. Nagłośnić w mediach i by ludzie korzystali.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ