Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 lut 2012, 15:10

On w ogóle niczego nie policzył, tylko wymienił niektóre rzeczy, które według niego powinny być policzone. A tę rzeczywiście pominął.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 29 lut 2012, 23:30

Glonojad pisze:
tarantula01 pisze:Przesunięcie pętli Żerań Wschodni kilkaset metrów dalej pod CHT Marywilska,
Fajnie. Czyli dla miejsca funkcjonującego głównie w weekendy, obsługiwanego solówkami co bodajże kwadrans, przedłużamy tramwaj z koniecznością budowy kilkudziesięciometrowych obiektów nad kanałem i Płochocińską...
Przy takim podejściu, to teraz w życiu nie ulokowano by R-4 tam gdzie ją ulokowano 50 lat temu.
Glonojad pisze:
tarantula01 pisze:a wyprowadzenie tramwaju na Płochocińską po to, aby kiedyś powstał tramwaj wzdłuż tej ulicy aż do Kobiałki.
Super. To Radni Białołęki marudzą na tramwaj na zabudowane gęściej Derby, a na domki w Kobiałce mieliby z chęcią przystać?

Choć, może, skoro w porywach trzypiętrowe osiedla na Derbach "zasługują" na metro, to rzeczywiście, tramwaj powinien zabudowę jednorodzinną obsługiwać...
Kiedyś tramwaj wzdłuż Płochocińskiej myślę, że będzie.
Ja tam na tramwaj na Derby nie marudzę i w konsekwencji byłem przeciw uchwale o metrze do stacji Grodzisk.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 mar 2012, 6:14

tarantula01 pisze:Przy takim podejściu, to teraz w życiu nie ulokowano by R-4 tam gdzie ją ulokowano 50 lat temu.
Wiesz, że R4 nie jest pętlą, lecz zajezdnią?
Ja tam na tramwaj na Derby nie marudzę i w konsekwencji byłem przeciw uchwale o metrze do stacji Grodzisk.
Gwoli sprawiedliwości to na Grodzisk miałby więcej sensu, niż do CH Targówek zamiast na Bródno...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 mar 2013, 18:56

Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 16 sty 2014, 22:36

Jesteśmy o krok bliżej do powstania R-5. Tramwaje ogłosiły przetarg na projekt.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 sie 2014, 18:10

Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.

Warszawa: Drugie podejście do nowej zajezdni tramwajowej

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7649
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 19 sie 2014, 21:28

Solaris U10 pisze:Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
Nie zrobiliśmy kroku wstecz, bo założenia i SIWZ zostają. Firma chciała za mocno przycwaniakować - dobrze, że się zorientowali zawczasu a nie w sądzie gdy przyjdzie bulić kary. Następne postępowanie już będzie bez nich.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 sie 2014, 22:34

MisiekK pisze:
Solaris U10 pisze:Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
Nie zrobiliśmy kroku wstecz, bo założenia i SIWZ zostają. Firma chciała za mocno przycwaniakować - dobrze, że się zorientowali zawczasu a nie w sądzie gdy przyjdzie bulić kary. Następne postępowanie już będzie bez nich.
Jestem skłonny zatem uznać, że nie zrobiliśmy kolejnego kroku naprzód. :-)

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 08 lut 2017, 11:11

Ponieważ coś drgnęło w temacie ZaNaKoŚ, nasuwa się kilka pytań. Zjazd z ulicy Annopol będzie oczywiście osygnalizowany, w warunkach warszawskich oznacza to jeden skład na cykl, w rezultacie zator w kierunku Żerania Wschodniego.
Na ulicy Rembielińskiej tramwaj odbija się od tramwaju, a nowa zajezdnia dołoży do tego 150 składów. Wyjazd do miasta musi być przez Żabę, która ma ograniczoną przepustowość, więc znowu zator. Chyba, że jest planowany drugi wyjazd, na wschód.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 lut 2017, 14:09

Gdyby nie zarzucili planów Mostu Krasińskiego, to by problem braku alternatywnego wyjazdu nie istniał... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 08 lut 2017, 15:02

Żeby nie było jak na Żoliborzu kasa na sygnalizację poszła i do dziś nie działa by nie paraliżować wyjazdów/zjazdów. Ale fakt każda zajezdnia w Warszawie nie ma alternatywy:

Mokotów : zwykłe wykolejenie na pierwszej zwrotnicy na skrzyżowaniu zajezdnia uziemiona
Żoliborz : jak wyżej
Praga tym bardziej
Zaś Wola ma alternatywę w przypadku wykolejenia od Wolskiej tyłem lub przodem w Skierniewicką.
A tu kolejna zajezdnia na 150 składów i jeden wyjazd.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 lut 2017, 17:57

Na Woli wyjazd w lewo i w pozostałych dwóch pozostałych kierunkach jest niezależny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 lut 2017, 18:53

W przypadku R-4 też da radę wyjechać jeśli coś się wykolei na bramie bo zwrotnica wyjazdowa jest dopiero na wysokości dyspozytorni.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 08 lut 2017, 22:00

Ale jak coś wyskoczy na wysokości dyspozytorni lub wcześniej to stoicie. Wola wyjedzie. Nie do końca w kierunku pożądanym, ale wyjedzie. No i Beniemu chodziło chyba o to, że na Woli można wyciąć tory pod bramą wyjazdową a wozy i tak wyjadą, tyle, że tyłem na Skierniewicką. Żaden inny zakład takiej opcji nie ma. Wszystkie inne da się wyłączyć jednym wykolejeniem, kwestia miejsca, a my zawsze jakoś wypełzniemy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 lut 2017, 22:03

Wy jesteście jak karaluchy po prostu :P

ODPOWIEDZ