Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36584
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
On w ogóle niczego nie policzył, tylko wymienił niektóre rzeczy, które według niego powinny być policzone. A tę rzeczywiście pominął.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przy takim podejściu, to teraz w życiu nie ulokowano by R-4 tam gdzie ją ulokowano 50 lat temu.Glonojad pisze:Fajnie. Czyli dla miejsca funkcjonującego głównie w weekendy, obsługiwanego solówkami co bodajże kwadrans, przedłużamy tramwaj z koniecznością budowy kilkudziesięciometrowych obiektów nad kanałem i Płochocińską...tarantula01 pisze:Przesunięcie pętli Żerań Wschodni kilkaset metrów dalej pod CHT Marywilska,
Kiedyś tramwaj wzdłuż Płochocińskiej myślę, że będzie.Glonojad pisze:Super. To Radni Białołęki marudzą na tramwaj na zabudowane gęściej Derby, a na domki w Kobiałce mieliby z chęcią przystać?tarantula01 pisze:a wyprowadzenie tramwaju na Płochocińską po to, aby kiedyś powstał tramwaj wzdłuż tej ulicy aż do Kobiałki.
Choć, może, skoro w porywach trzypiętrowe osiedla na Derbach "zasługują" na metro, to rzeczywiście, tramwaj powinien zabudowę jednorodzinną obsługiwać...
Ja tam na tramwaj na Derby nie marudzę i w konsekwencji byłem przeciw uchwale o metrze do stacji Grodzisk.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wiesz, że R4 nie jest pętlą, lecz zajezdnią?tarantula01 pisze:Przy takim podejściu, to teraz w życiu nie ulokowano by R-4 tam gdzie ją ulokowano 50 lat temu.
Gwoli sprawiedliwości to na Grodzisk miałby więcej sensu, niż do CH Targówek zamiast na Bródno...Ja tam na tramwaj na Derby nie marudzę i w konsekwencji byłem przeciw uchwale o metrze do stacji Grodzisk.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36584
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Jesteśmy o krok bliżej do powstania R-5. Tramwaje ogłosiły przetarg na projekt.
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
Warszawa: Drugie podejście do nowej zajezdni tramwajowej
Warszawa: Drugie podejście do nowej zajezdni tramwajowej
Nie zrobiliśmy kroku wstecz, bo założenia i SIWZ zostają. Firma chciała za mocno przycwaniakować - dobrze, że się zorientowali zawczasu a nie w sądzie gdy przyjdzie bulić kary. Następne postępowanie już będzie bez nich.Solaris U10 pisze:Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Jestem skłonny zatem uznać, że nie zrobiliśmy kolejnego kroku naprzód.MisiekK pisze:Nie zrobiliśmy kroku wstecz, bo założenia i SIWZ zostają. Firma chciała za mocno przycwaniakować - dobrze, że się zorientowali zawczasu a nie w sądzie gdy przyjdzie bulić kary. Następne postępowanie już będzie bez nich.Solaris U10 pisze:Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ponieważ coś drgnęło w temacie ZaNaKoŚ, nasuwa się kilka pytań. Zjazd z ulicy Annopol będzie oczywiście osygnalizowany, w warunkach warszawskich oznacza to jeden skład na cykl, w rezultacie zator w kierunku Żerania Wschodniego.
Na ulicy Rembielińskiej tramwaj odbija się od tramwaju, a nowa zajezdnia dołoży do tego 150 składów. Wyjazd do miasta musi być przez Żabę, która ma ograniczoną przepustowość, więc znowu zator. Chyba, że jest planowany drugi wyjazd, na wschód.
Na ulicy Rembielińskiej tramwaj odbija się od tramwaju, a nowa zajezdnia dołoży do tego 150 składów. Wyjazd do miasta musi być przez Żabę, która ma ograniczoną przepustowość, więc znowu zator. Chyba, że jest planowany drugi wyjazd, na wschód.
miłośnik 13N
Gdyby nie zarzucili planów Mostu Krasińskiego, to by problem braku alternatywnego wyjazdu nie istniał...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Żeby nie było jak na Żoliborzu kasa na sygnalizację poszła i do dziś nie działa by nie paraliżować wyjazdów/zjazdów. Ale fakt każda zajezdnia w Warszawie nie ma alternatywy:
Mokotów : zwykłe wykolejenie na pierwszej zwrotnicy na skrzyżowaniu zajezdnia uziemiona
Żoliborz : jak wyżej
Praga tym bardziej
Zaś Wola ma alternatywę w przypadku wykolejenia od Wolskiej tyłem lub przodem w Skierniewicką.
A tu kolejna zajezdnia na 150 składów i jeden wyjazd.
Mokotów : zwykłe wykolejenie na pierwszej zwrotnicy na skrzyżowaniu zajezdnia uziemiona
Żoliborz : jak wyżej
Praga tym bardziej
Zaś Wola ma alternatywę w przypadku wykolejenia od Wolskiej tyłem lub przodem w Skierniewicką.
A tu kolejna zajezdnia na 150 składów i jeden wyjazd.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Na Woli wyjazd w lewo i w pozostałych dwóch pozostałych kierunkach jest niezależny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W przypadku R-4 też da radę wyjechać jeśli coś się wykolei na bramie bo zwrotnica wyjazdowa jest dopiero na wysokości dyspozytorni.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ale jak coś wyskoczy na wysokości dyspozytorni lub wcześniej to stoicie. Wola wyjedzie. Nie do końca w kierunku pożądanym, ale wyjedzie. No i Beniemu chodziło chyba o to, że na Woli można wyciąć tory pod bramą wyjazdową a wozy i tak wyjadą, tyle, że tyłem na Skierniewicką. Żaden inny zakład takiej opcji nie ma. Wszystkie inne da się wyłączyć jednym wykolejeniem, kwestia miejsca, a my zawsze jakoś wypełzniemy.
Wy jesteście jak karaluchy po prostu