Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 lut 2017, 23:34

A ile to się sztuk wykoleja na miesiąc przy wyjazdach? To największy problem xxi wieku? Pomijając sam zakład, to włączenie się nie musi polegać na zakręcie 90 stopni po okręgu (tak, tam jakiś cos^3 jest a nie okrąg). Pociągi jakoś umieją się włączyć w linię z prędkością 100-120/h, może i na tramwajach się da wygospodarować miejsce na płynniejsze włączenie się!

A 150 tramwajów akurat będzie zjeżdżać głównie w godzinach 22-0:30, ale nie wszystkie 150 wieczorem. Jeden na 2 minuty to nie tak dużo, priorytet jest, ruch o tej godzinie niewielki, poza tym ze 30 to będą jedynki, trójki, czwórki - które i tak by tam dojechały. Największym problemem IMO będzie to, ze po 22 z Bródna to już mało co wróci...

A z innych zakładów ile teraz wyjeżdża? Bo jak jest 750 teamów (a jest), to z któregoś musi co najmniej 150 jechać.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 lut 2017, 6:05

Żoliborz 134 Mokotów 130. Mokotów z racji bałaganu pod bramą ma wyłączony pomiar punktualności na wyjazdach a zajechania są na porządku dziennym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 lut 2017, 10:04

To są plusy ujemne wyjazdu w jednym kierunku. W XXI nie można uruchomić wszystkich faz sygnalizacji świetlnej.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 lut 2017, 8:10

Można, to tylko kwestia priorytetów. Skręty puszek ważniejsze.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 11 lut 2017, 17:05

Ja cały czas uważam, że przy R-3 przeszło minuta dla Wołoskiej to za dużo. Dziś na każdy cyklu przejechało po kilka samochodów, piesi dawno przeszli a światło cały czas zielone. Później brakuje czasu dla innych. Do tego wzbudzanie dla 17 przez które od pętli do pierwszego przystanku można jechać pięć minut no ale lepiej jak tramwaj stoi kilka minut niż samochody miałyby stać kilka sekund dłużej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 mar 2019, 10:09

Tak sobie siedzę i myślę. Żeby zachować aktualne nazewnictwo, zajezdnia Annopol powinna nazywać się Zajezdnia Białołęka, tak jak pozostałe zajezdnie tramwajowe, od nazwy dzielnicy. Jeżeli przyjmiemy nazewnictwo przedwojenne, to może zostać Annopol. Wtedy zajezdnie nazywano od nazwy dzielnic, osiedli a nawet ulic.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 mar 2019, 19:53

A chciałbyś mówić znajomym, że robisz w "Zakładzie Białołęka"? :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 12 mar 2019, 20:44

Zajezdnia Żoliborz od ćwierćwiecza nie jest już na Żoliborzu. Nazwa Annopol przynajmniej raczej nie ucieknie z rejonu zajezdni, za to pomysł podziału Białołęki na dwie dzielnice powraca raz na jakiś czas.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 mar 2019, 22:39

Glonojad pisze:
12 mar 2019, 19:53
A chciałbyś mówić znajomym, że robisz w "Zakładzie Białołęka"? :D
Przecież ja nie dożyję otwarcia tego zakładu.
miłośnik 13N

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 07 paź 2019, 9:10

Jak tam z budową R 5 ? W 2021 zaczną się dostawy nowych wozów część pójdzie na wymianę za 105 ki ale reszta musi gdzieś stać.
tatra

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 paź 2019, 9:35

Z jaką budową 🤣🤣🤣

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 07 paź 2019, 15:50

Nie bardzo nadążam czyżby R5 Annopol nie wyszedł z fazy projektu i pasą się tam krowy.
tatra

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 07 paź 2019, 15:57

R-5 Annopol jest chyba na tym samym etapie co R-5 Redutowa? :D

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 07 paź 2019, 16:09

Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
tatra

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 paź 2019, 16:13

tatra pisze:Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
Stare chyba ;p
ŁK

ODPOWIEDZ