Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 17 lut 2012, 14:36

A ja mam pytanie :)

Czy ktoś orientuje się kiedy planowany jest do oddania odcinek R4 - Metro Młociny, bo to już naprawdę jest kpiną.
Od 1,5 miesiąca na placu budowy nie ma żywego ducha a mimo wszystko ruchu dalej brak.
Czekają na otwarcie mostu Północnego i wtedy otworzą i torowisko czy może istnieje jakaś magiczna moc broniąca puścić tam ruch

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 lut 2012, 14:46

MichalJ pisze:Czym się lokalizacje różnią?
Wszystkim, nie pokrywa się ani metr kwadratowy. To inne miejsce.
MichalJ pisze:I czy teraz wszystko będzie w halach?
Współcześnie raczej projektuje się hale, ale w tym konkretnym przypadku okaże się, co będzie w dokumentach przetargowych...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 lut 2012, 15:28

Ale gdzie są te obie lokalizacje (stara i nowa)? Mapka, działki, opisowo, cokolwiek...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 lut 2012, 15:45

Stara (ta z makiety) to nie wiem, gdzie, ale widać, że przy samej ulicy (pewnie Annopol). Co do nowej, to miejsce pod nią widać na zdjęciu przy artykule o nowym outlecie na Annopolu (interesujące samo w sobie, zwłaszcza wobec skomunikowania tramwajem):

Obrazek
Otóż na pierwszym planie, zaraz za wiaduktami Annopolu nad Trasą Toruńską widać miejsce pod nowe Factory. Dalej Annopol (widoczny po lewej) połączy z Białołęcką (po prawej) przedłużona Inowłodzka. Teren za Inowłodzką, na tyłach tych hal od strony Annopolu, to lokalizacja R-5. Tak mniej więcej do wysokości ul. Wielkiego Dębu.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Lonik
Posty: 491
Rejestracja: 30 cze 2010, 16:34
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Lonik » 17 lut 2012, 16:37

Ale zadupie, nawet po otwarciu factory, to miejsce będzie dalej zadupiem.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 17 lut 2012, 17:10

Lonik pisze:Ale zadupie, nawet po otwarciu factory, to miejsce będzie dalej zadupiem.
Śmiem twierdzić, że bardzo poważnie się mylisz. Czas pokaże :)
noidea

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 17 lut 2012, 17:53

A może, a może... Skoro Targówek nie chce tramwaju na Zieloną Białołękę, to może przy okazji zajezdni zbudować odnogę w tamtą stronę? :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 lut 2012, 19:10

Straszne kolano. Szybciej wyjdzie dowozić autobusami do metra na Bródno... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 17 lut 2012, 19:11

Zielona Białołęka też nie chce tramwaju.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 lut 2012, 19:30

Lonik pisze:Ale zadupie, nawet po otwarciu factory, to miejsce będzie dalej zadupiem.
A gdzie ty byś chciał zajezdnie budować, w śródmieściu? :shock:
MeWa pisze:A może, a może... Skoro Targówek nie chce tramwaju na Zieloną Białołękę, to może przy okazji zajezdni zbudować odnogę w tamtą stronę? :)
Za Białołęcką nie bardzo jest którędy. Poza tym strasznie dookoła.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4875
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 18 lut 2012, 9:14

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,ne ... 35889.html
Zajezdnia dla swingów
za 300 milionów


W najbliższych dniach Tramwaje Warszawskie ogłoszą przetarg na koncepcję budowy nowej zajezdni tramwajowej na Annopolu. Inwestycję wstępnie wyceniono na 300 milionów złotych, ale do jej realizacji jeszcze długa droga.


- Przewidujemy, że zajezdnia pomieści nawet 160 składów typu Swing – mówi Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.

Najpierw koncepcja

Za kilka dni spółka ogłosi przetarg na wykonanie koncepcji nowej zajezdni. Będzie ona zlokalizowana w sąsiedztwie pętli tramwajowej Żerań Wschodni.
- Koncepcja pozwoli nam dokładniej oszacować koszty i poznać szczegóły odnośnie wyglądu zajezdni i jej funkcjonalności - twierdzi Powałka.

Tramwajarzom to miejsce jest bardzo potrzebne.

- Taboru przybywa, potrzebujemy przestrzeni na jego przechowywanie. W planach mamy budowę tras tramwajowych w ulicy Modlińskiej czy na planowanym moście Krasińskiego. Być może przedłużmy trasę w ulicy Mickiewicza aż do osiedla Potok - wylicza Powałka.

300 milionów, 11 hektarów

Wstępnie koszt budowy zajezdni szacowany jest na 300 mln złotych. Budowa ruszy nie wcześniej niż w 2016 roku. Ale jeszcze w tym spółka chce zakupić 3 z 11 hektarów gruntów potrzebnych pod inwestycję. Dlaczego tylko 3?

- Bo na razie tylko na tym terenie udało się ustalić właścicieli i można rozpocząć z nimi rozmowy w sprawie kupna ziemi - mówi rzecznik.

bf/mz
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 lut 2012, 10:32

Pingwin pisze:A ja mam pytanie :)

Czy ktoś orientuje się kiedy planowany jest do oddania odcinek R4 - Metro Młociny, bo to już naprawdę jest kpiną.
Od 1,5 miesiąca na placu budowy nie ma żywego ducha a mimo wszystko ruchu dalej brak.
Czekają na otwarcie mostu Północnego i wtedy otworzą i torowisko czy może istnieje jakaś magiczna moc broniąca puścić tam ruch
Generalnie to jest pytanie do inwestora, którym jest ZMID.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 18 lut 2012, 12:25

Bywalec pisze: Za kilka dni spółka ogłosi przetarg na wykonanie koncepcji nowej zajezdni. Będzie ona zlokalizowana w sąsiedztwie pętli tramwajowej Żerań Wschodni.
To w końcu przy Inowłodzkiej czy przy Żerań Wsch.?

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 18 lut 2012, 12:30

Glonojad pisze:
Pingwin pisze:A ja mam pytanie :)

Czy ktoś orientuje się kiedy planowany jest do oddania odcinek R4 - Metro Młociny, bo to już naprawdę jest kpiną.
Od 1,5 miesiąca na placu budowy nie ma żywego ducha a mimo wszystko ruchu dalej brak.
Czekają na otwarcie mostu Północnego i wtedy otworzą i torowisko czy może istnieje jakaś magiczna moc broniąca puścić tam ruch
Generalnie to jest pytanie do inwestora, którym jest ZMID.
Dzięki, wyślę im w poniedziałek zapytanie :)

Swoja drogą zastanawiam sie nad jednym, pracownikami R-5 będą ludzie z R-2 czy jak to ma wyglądać ??

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36626
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 lut 2012, 20:50

MichalJ pisze:
Bywalec pisze: Za kilka dni spółka ogłosi przetarg na wykonanie koncepcji nowej zajezdni. Będzie ona zlokalizowana w sąsiedztwie pętli tramwajowej Żerań Wschodni.
To w końcu przy Inowłodzkiej czy przy Żerań Wsch.?
"W sąsiedztwie" nie musi oznaczać "przez płot", zwłaszcza w wydaniu marketingowym lub gazetowym.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ODPOWIEDZ