Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
Na pewno z budową R5 powinien być dobudowany drugi dojazd do zajezdni.
W przypadku jakiegoś kataklizmu na Żabie powinna istnieć jakaś alternatywna:
1) Jak już pisano pierwszy wariant to po przedłużeniu trasy od Stalowej przez Targówek do ulicy Matki Teresy z Kalkuty a następnie do Rembielińskiej, na razie bez odcinka do Os. Derby
2) Trasa na Moście Krasińskiego, pytanie czy by istniało połączenie z ulicą Jagielońską.
3) Z planowaną trasą na modlińskiej można pomyśleć o odnodze na Płochocińskiej aż do zajezdni ITs a następie mostem przez Kanał Żerański.
O ile wiadomo w niedalekiej przyszłości ma być przebudowywane cały węzeł komunikacyjny Żaba.
Czy wtedy cały ruch tramwajowy w tym rejonie nie zostanie wstrzymany o ile w tym czasie zajezdnia będzie wybudowana.
W przypadku jakiegoś kataklizmu na Żabie powinna istnieć jakaś alternatywna:
1) Jak już pisano pierwszy wariant to po przedłużeniu trasy od Stalowej przez Targówek do ulicy Matki Teresy z Kalkuty a następnie do Rembielińskiej, na razie bez odcinka do Os. Derby
2) Trasa na Moście Krasińskiego, pytanie czy by istniało połączenie z ulicą Jagielońską.
3) Z planowaną trasą na modlińskiej można pomyśleć o odnodze na Płochocińskiej aż do zajezdni ITs a następie mostem przez Kanał Żerański.
O ile wiadomo w niedalekiej przyszłości ma być przebudowywane cały węzeł komunikacyjny Żaba.
Czy wtedy cały ruch tramwajowy w tym rejonie nie zostanie wstrzymany o ile w tym czasie zajezdnia będzie wybudowana.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja bym R1 nie ruszał. Lokalizacja strategiczna- prędzej bym pokombinował ze spiętrzeniem zabudowy (budową np. biurowców na stropach hal).
Inna sprawa to T3 - na NGIII to wagon mógłby sobie i na ten Żerań Wschodni podrałować. Albo na Okęcie w korytarz nalotów samolotów...
Inna sprawa to T3 - na NGIII to wagon mógłby sobie i na ten Żerań Wschodni podrałować. Albo na Okęcie w korytarz nalotów samolotów...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- kulikowski
- Posty: 891
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
co prawda dyskusja merytoryczna ma tu niewiele sensu, bo kulikowski zwykl robic wrzuty i znikac, tym niemnie zauwaze, ze zajezdnia bezposrednio przy trasie tramwajowej to nie jest super pomysl. Ale i tak Pozarowa w pierwszej linĂŽ zabudowy nie byla,podobnie jak Annopol (choc pewnie te sto metrow blizej by bylo).
Wieksze znaczenie ma lokalizacja "po trasie", bo tu na dojazdy traci sie kilometry, a nie - hektometry.
Choc fakt, ze R5 bedzie ZA osiedlem lagodzi te niedogodnosc - wyjazdy na miasto i zjazdy zem kogos maja szanse jednak obsluzyc.
Wieksze znaczenie ma lokalizacja "po trasie", bo tu na dojazdy traci sie kilometry, a nie - hektometry.
Choc fakt, ze R5 bedzie ZA osiedlem lagodzi te niedogodnosc - wyjazdy na miasto i zjazdy zem kogos maja szanse jednak obsluzyc.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie odległość od zasadniczej sieci torowej, ale odległość od obsługiwanej linii ma znaczenie.MichalJ pisze:Nic nie rozumiem. Nie 'przy trasie', tylko 'po trasie'?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No to właśnie mówię - przy każdym miejscu, skąd zaczynamy zabierać pasażerów...
I nie tylko o odległość od linii, ale od miejsca na linii - co z tego, że mamy zajezdnię na Służewcu, skoro wyjazd musi być na Winnicę (co z tego, że po trasie, skoro o 3:10 to de facto bez pasażerów)....
Natomiast tekst
I nie tylko o odległość od linii, ale od miejsca na linii - co z tego, że mamy zajezdnię na Służewcu, skoro wyjazd musi być na Winnicę (co z tego, że po trasie, skoro o 3:10 to de facto bez pasażerów)....
Natomiast tekst
odbieram jako stwierdzenie, że lepiej do zajezdni odjechać od trasy w poprzek. I tego nie rozumiem całkiem.ze zajezdnia bezposrednio przy trasie tramwajowej to nie jest super pomysl
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36588
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Masz miejsce na kolejkę zjazdów.MichalJ pisze:odbieram jako stwierdzenie, że lepiej do zajezdni odjechać od trasy w poprzek. I tego nie rozumiem całkiem.
Oczywiście mowa o lekkim odsunięciu (stąd nie rozumiem, czemu stwierdzenie Glonojada padło w tym kontekście - Pożarowa byłaby odsunięta od Odrowąża na podobną odległość, jak R-5 od Annopolu), a nie o takim na pięć kilometrów dojazdu.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chodziło mi o to, że główną kwestią odnośnie dogodności zajezdni jest jej odległość od centrum (a dokładniej - środka sieci). Odległość od samej ulicy (sieci "liniowej") jest tu już drugorzędna.
A czy R5 będzie równie blisko trasy jak R8? No, mam wątpliwości.
A czy R5 będzie równie blisko trasy jak R8? No, mam wątpliwości.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Może. 1,5 roku temu zawnioskowaliśmy o zmiany w Studium:MichalJ pisze:Zamiast Woli mogłaby być zajezdnia gdzieś na zachodzie... A że pretekst, to swoją drogą.
Co do dojazdu - może kiedyś by się dało połączyć Żerań Wsch. z Modlińską...
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/2 ... rawka-.pdf
Z drugiej strony dla tramwaju można zaadaptować istniejący tor kolejowy (po granicy opracowania). Nasyp do poszerzenia, a w wersji minimum jednotor przez kanał żerański mógłby zafunkcjonować do czasu wykonania docelowego połączenia.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- kulikowski
- Posty: 891
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
czy taniej jest zajezdnię tramwajową zbudować od zera w 2012 r. (wraz z kupnem gruntów) niż adaptować Pożarową w 1995 r. Bardzo ciekaweGlonojad pisze:co prawda dyskusja merytoryczna ma tu niewiele sensu, bo kulikowski zwykl robic wrzuty i znikac, tym niemnie zauwaze, ze zajezdnia bezposrednio przy trasie tramwajowej to nie jest super pomysl. Ale i tak Pozarowa w pierwszej linĂŽ zabudowy nie byla,podobnie jak Annopol (choc pewnie te sto metrow blizej by bylo).
Wieksze znaczenie ma lokalizacja "po trasie", bo tu na dojazdy traci sie kilometry, a nie - hektometry.
Choc fakt, ze R5 bedzie ZA osiedlem lagodzi te niedogodnosc - wyjazdy na miasto i zjazdy zem kogos maja szanse jednak obsluzyc.
7 9 15 128 136 154 172 175 188 208 504 S-2 S-3 RL R8 N32 N38 N88
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
A co tam do zaadaptowania zostało?kulikowski pisze:według Ciebie taniej zajezdnię tramwajową jest zbudować od zera w 2012 r. (wraz z kupnem gruntów) niż adaptować Pożarową w 1995 r. Bardzo ciekaweGlonojad pisze:co prawda dyskusja merytoryczna ma tu niewiele sensu, bo kulikowski zwykl robic wrzuty i znikac, tym niemnie zauwaze, ze zajezdnia bezposrednio przy trasie tramwajowej to nie jest super pomysl. Ale i tak Pozarowa w pierwszej linĂŽ zabudowy nie byla,podobnie jak Annopol (choc pewnie te sto metrow blizej by bylo).
Wieksze znaczenie ma lokalizacja "po trasie", bo tu na dojazdy traci sie kilometry, a nie - hektometry.
Choc fakt, ze R5 bedzie ZA osiedlem lagodzi te niedogodnosc - wyjazdy na miasto i zjazdy zem kogos maja szanse jednak obsluzyc.
Poza tym przypomnę, że Pożarowa była zajezdnią AUTOBUSOWĄ.
W nowej lokalizacji możesz planować dowoli, nie będąc ograniczonym istniejącą infrastrukturą, która niekoniecznie musi być optymalna...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A gdzie ja coś o cenie napisałem?kulikowski pisze: według Ciebie taniej zajezdnię tramwajową jest zbudować od zera w 2012 r. (wraz z kupnem gruntów) niż adaptować Pożarową w 1995 r. Bardzo ciekawe
Posłuchaj uważnie - to już drugi raz, jak próbujesz mnie oczerniać. Nie myśl sobie, że jesteś anonimowy i nienamierzalny - wręcz przeciwnie. To przestaje mnie bawić.
A swoją drogą - piąta zajezdnia w 1995 roku potrzebna nie była.
@Tarantula: O ile pomysł z linia kolejową jest niezły (choć, niestety, nie jesteś w tej sprawie oryginalny ) - o tyle kompletnie nie widzę komu i po co miałaby służyć nowa trasa (z nowym obiektem) i pętla akurat w tamtym miejscu. Tylko błagam, nie pisz o P+R i kierowcach z Nieporętu...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Jest tam chociażby CH Marywilska.Glonojad pisze:@Tarantula: O ile pomysł z linia kolejową jest niezły (choć, niestety, nie jesteś w tej sprawie oryginalny ) - o tyle kompletnie nie widzę komu i po co miałaby służyć nowa trasa (z nowym obiektem) i pętla akurat w tamtym miejscu. Tylko błagam, nie pisz o P+R i kierowcach z Nieporętu...