Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2012, 16:30

Są pewne pomysły, ale nie będę rozsiewał plotek. W każdym razie już trasa Krasińskiego wraz z trasą na Modlińskiej bardzo pomoże - a bez niej, to sam dojazd na Żerań ma małe znaczenie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7664
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 20 lut 2012, 16:31

Glonojad pisze:Most Krasińskiego,
Jeśli (bez)radni ubiją tramwaj na Derby, to trasa tramwajowa na Most Krasińskiego nie powstanie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2012, 17:03

No za wiele sensu nie będzie miała, choć dopóki metro na samo Bródno nie dojedzie, może być nią do Wilsona szybciej, niż busem na Targówek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 20 lut 2012, 18:50

MichalJ pisze:Zamiast Woli mogłaby być zajezdnia gdzieś na zachodzie... A że pretekst, to swoją drogą.
Jednak nie tak prosto bez tej Woli w obecnym miejscu, choćby z powodu planowanej zajezdni na Annopolu i zdegradowania zajezdni Praga (choć pomysł ulokowania tam Muzeum Komunikacji popieram ze wszystkich sił). Bo skąd obsługiwać pętlę na Gocławku? Jest jasne, że Praga zachowa linie ze Szmulek, ale ile tam zostanie czynnych tramwajów, żeby wystarczyło na pierwsze kursy 3-ki, 9-ki, 24 czy w przyszłości nowych linii z osiedla Gocław? Chyba najwygodniej i najszybciej podesłać tam składy z Woli.
Zresztą gdzie by ta nowa wolska zajezdnia miała być? Może na Obozowej, ale czy zmieści się tam tyle wagonów co przy Młynarskiej? Zresztą szkoda byłoby tego historycznego terenu dla deweloperów.
MichalJ pisze:Co do dojazdu - może kiedyś by się dało połączyć Żerań Wsch. z Modlińską...
Coraz mniej w to wierzę. Mostu Krasińskiego raczej się prędko nie doczekamy. Co do linii tramwajowej na Zieloną Białołękę mam mieszane uczucia (nawet jeśli nie uda się tam odgiąć II linii metra). Od linii tramwajowej przez Modlińską na Tarchomin za bardziej pilne uważam trasy na Gocław i do Wilanowa.
Chyba więc najlepiej byłoby zbudować zajezdnię Annopol etapami. Ciekawe, czy taki wariant jest rozważany.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 lut 2012, 18:55

Na zachodzie? Np. przy 'autostradzie' za Lazurową. Wiem, niedasie, bo to jest poza granicą Warszawy.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2012, 19:00

Ale dlaczego granice Warszawy coś tu zmieniają? Mowa przecież o zajezdni, nie linii.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 20 lut 2012, 19:01

A tam obok przyszłej zajezdni metra na Morach lub przy terenach kolejowych nie ma jakichś terenów wolnych?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 lut 2012, 19:20

Glonojad pisze:Ale dlaczego granice Warszawy coś tu zmieniają? Mowa przecież o zajezdni, nie linii.
No to tym bardziej.
Generalnie tereny przy autostradzie/linii kolejowej są idealne na takie wykorzystanie.
Mory są dalej od torów tramwajowych...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2012, 19:35

Jeszcze jest pytanie, na ile są atrakcyjne dla innych sposobów zagospodarowania. IMHO większe szanse miałyby jakieś zachodnie partie Odolan.

A do końcowej stacji metra mogłoby sobie coś pojechać Połczyńską - 8 i 27 na przykład. A do autostrady - tylko tor techniczny dla wyjazdów, zresztą zabudowa mocno taka sobie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lut 2012, 19:38

MichalJ pisze:Generalnie tereny przy autostradzie/linii kolejowej są idealne na takie wykorzystanie.
Zastanawiam się nad ogródkami działkowymi w okolicach pętli Koło - S8 - linia kolejowa :-k .
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26817
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 lut 2012, 19:40

Na Annopol mówi się w prasie o 11 ha przy 150 pociągach. Wola jest trochę mniejsza, ale pewne rzeczy nie maleją ze skalą - powiedzmy, że 8 musiałaby mieć zajezdnia zastępcza. Jest tam tyle miejsca? Raczej nie po jednej stronie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 20 lut 2012, 19:48

Glonojad pisze:Jeszcze jest pytanie, na ile są atrakcyjne dla innych sposobów zagospodarowania.
Mieszkaniówka z oknem na autostradę? :)
IMHO większe szanse miałyby jakieś zachodnie partie Odolan.

A do końcowej stacji metra mogłoby sobie coś pojechać Połczyńską - 8 i 27 na przykład. A do autostrady - tylko tor techniczny dla wyjazdów, zresztą zabudowa mocno taka sobie.
Owszem, tylko techniczny, ale blisko. Zresztą przystanek przy Lazurowej mógłby być... A o co chodzi z zabudową?

Zresztą absolutnie się nie upieram, to był przykład. Odolany też mogą być jak dla mnie.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lut 2012, 19:49

Glonojad pisze:Jest tam tyle miejsca? Raczej nie po jednej stronie...
A ile ma dzisiejsza zajezdnia Wola, bez T-3?

Od przecięcia się linii kolejowej i Dywizjonu 303 na NW (tutaj) się nie zmieści. Na północ od pętli Koło jest ok. 5 ha. Najlepsze byłoby na SW od tegoż przecięcia, tutaj. Te ogródki działkowe plus nieużytki na zachód to może być i 12 ha.

[ Dodano: |20 Lut 2012|, 2012 19:51 ]
MichalJ pisze:Mieszkaniówka z oknem na autostradę? :)
Oczywiście, to w Wawie normalnie. Np. między tymi blokami a linią kolejową ma być jeszcze NS. I wiele innych przykładów (Wiatrak, Młociny...).

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 20 lut 2012, 20:12

KwZ pisze:
Glonojad pisze:Jest tam tyle miejsca? Raczej nie po jednej stronie...
A ile ma dzisiejsza zajezdnia Wola, bez T-3?

Od przecięcia się linii kolejowej i Dywizjonu 303 na NW (tutaj) się nie zmieści. Na północ od pętli Koło jest ok. 5 ha. Najlepsze byłoby na SW od tegoż przecięcia, tutaj. Te ogródki działkowe plus nieużytki na zachód to może być i 12 ha.
Jedno i drugie będzie znacznie okrojone na potrzeby węzła S-7/S-8.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 lut 2012, 20:27

Wg planu na Siskomie to na południe od Dywizjonu 303 zajęcia terenu będą minimalne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ