Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Są pewne pomysły, ale nie będę rozsiewał plotek. W każdym razie już trasa Krasińskiego wraz z trasą na Modlińskiej bardzo pomoże - a bez niej, to sam dojazd na Żerań ma małe znaczenie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeśli (bez)radni ubiją tramwaj na Derby, to trasa tramwajowa na Most Krasińskiego nie powstanie.Glonojad pisze:Most Krasińskiego,
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No za wiele sensu nie będzie miała, choć dopóki metro na samo Bródno nie dojedzie, może być nią do Wilsona szybciej, niż busem na Targówek.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jednak nie tak prosto bez tej Woli w obecnym miejscu, choćby z powodu planowanej zajezdni na Annopolu i zdegradowania zajezdni Praga (choć pomysł ulokowania tam Muzeum Komunikacji popieram ze wszystkich sił). Bo skąd obsługiwać pętlę na Gocławku? Jest jasne, że Praga zachowa linie ze Szmulek, ale ile tam zostanie czynnych tramwajów, żeby wystarczyło na pierwsze kursy 3-ki, 9-ki, 24 czy w przyszłości nowych linii z osiedla Gocław? Chyba najwygodniej i najszybciej podesłać tam składy z Woli.MichalJ pisze:Zamiast Woli mogłaby być zajezdnia gdzieś na zachodzie... A że pretekst, to swoją drogą.
Zresztą gdzie by ta nowa wolska zajezdnia miała być? Może na Obozowej, ale czy zmieści się tam tyle wagonów co przy Młynarskiej? Zresztą szkoda byłoby tego historycznego terenu dla deweloperów.
Coraz mniej w to wierzę. Mostu Krasińskiego raczej się prędko nie doczekamy. Co do linii tramwajowej na Zieloną Białołękę mam mieszane uczucia (nawet jeśli nie uda się tam odgiąć II linii metra). Od linii tramwajowej przez Modlińską na Tarchomin za bardziej pilne uważam trasy na Gocław i do Wilanowa.MichalJ pisze:Co do dojazdu - może kiedyś by się dało połączyć Żerań Wsch. z Modlińską...
Chyba więc najlepiej byłoby zbudować zajezdnię Annopol etapami. Ciekawe, czy taki wariant jest rozważany.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ale dlaczego granice Warszawy coś tu zmieniają? Mowa przecież o zajezdni, nie linii.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jeszcze jest pytanie, na ile są atrakcyjne dla innych sposobów zagospodarowania. IMHO większe szanse miałyby jakieś zachodnie partie Odolan.
A do końcowej stacji metra mogłoby sobie coś pojechać Połczyńską - 8 i 27 na przykład. A do autostrady - tylko tor techniczny dla wyjazdów, zresztą zabudowa mocno taka sobie.
A do końcowej stacji metra mogłoby sobie coś pojechać Połczyńską - 8 i 27 na przykład. A do autostrady - tylko tor techniczny dla wyjazdów, zresztą zabudowa mocno taka sobie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na Annopol mówi się w prasie o 11 ha przy 150 pociągach. Wola jest trochę mniejsza, ale pewne rzeczy nie maleją ze skalą - powiedzmy, że 8 musiałaby mieć zajezdnia zastępcza. Jest tam tyle miejsca? Raczej nie po jednej stronie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Mieszkaniówka z oknem na autostradę?Glonojad pisze:Jeszcze jest pytanie, na ile są atrakcyjne dla innych sposobów zagospodarowania.
Owszem, tylko techniczny, ale blisko. Zresztą przystanek przy Lazurowej mógłby być... A o co chodzi z zabudową?IMHO większe szanse miałyby jakieś zachodnie partie Odolan.
A do końcowej stacji metra mogłoby sobie coś pojechać Połczyńską - 8 i 27 na przykład. A do autostrady - tylko tor techniczny dla wyjazdów, zresztą zabudowa mocno taka sobie.
Zresztą absolutnie się nie upieram, to był przykład. Odolany też mogą być jak dla mnie.
A ile ma dzisiejsza zajezdnia Wola, bez T-3?Glonojad pisze:Jest tam tyle miejsca? Raczej nie po jednej stronie...
Od przecięcia się linii kolejowej i Dywizjonu 303 na NW (tutaj) się nie zmieści. Na północ od pętli Koło jest ok. 5 ha. Najlepsze byłoby na SW od tegoż przecięcia, tutaj. Te ogródki działkowe plus nieużytki na zachód to może być i 12 ha.
[ Dodano: |20 Lut 2012|, 2012 19:51 ]
Oczywiście, to w Wawie normalnie. Np. między tymi blokami a linią kolejową ma być jeszcze NS. I wiele innych przykładów (Wiatrak, Młociny...).MichalJ pisze:Mieszkaniówka z oknem na autostradę?
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jedno i drugie będzie znacznie okrojone na potrzeby węzła S-7/S-8.KwZ pisze:A ile ma dzisiejsza zajezdnia Wola, bez T-3?Glonojad pisze:Jest tam tyle miejsca? Raczej nie po jednej stronie...
Od przecięcia się linii kolejowej i Dywizjonu 303 na NW (tutaj) się nie zmieści. Na północ od pętli Koło jest ok. 5 ha. Najlepsze byłoby na SW od tegoż przecięcia, tutaj. Te ogródki działkowe plus nieużytki na zachód to może być i 12 ha.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Wg planu na Siskomie to na południe od Dywizjonu 303 zajęcia terenu będą minimalne.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!