Zajezdnia R-5 Annopol

Moderator: Wiliam

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 09 paź 2019, 8:01

Flash8222 pisze:
08 paź 2019, 5:09
tatra pisze:
07 paź 2019, 16:09
Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
Nie, po prostu skasuje się stare bo żadna nowa trasa nie powstanie.
No co ty przecie nowe biuro inwestycji TW z 90 nowymi etatami nie da rady. Przecie kierownik R5 Annopol codziennie jest w pracy i dogląda zajezdni. :P :P :P :P :D :D :D :D :D
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 10 paź 2019, 17:53

MisiekK pisze:
08 paź 2019, 23:56
Łukasz pisze:
08 paź 2019, 21:15
Ostatni nocny tramwaj odjechał 15 lat temu z powodu niskiej frekwencji. Ale to było inne miasto. Poza tym on z grubsza jeździł po centrum i okolicach.
640? Kiedy w drugiej odsłonie zaczęli nim jeździć pasażerowie, to linię zlikwidowano.
Rozumiem że chodzi o trasę wzdłuż Marszałkowskiej? A to nie było przed nocnym metrem?
Obrazek

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 10 paź 2019, 19:08

Teraz to tramwaje zjeżdżają o 23, a Wy o nocnych liniach myślicie? Były wspaniałe zakusy na nocne kursy standardowych linii, ale ostała się tylko 9. (Było 1 i 26 AFAIR)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 paź 2019, 23:47

1 i 26 były, ale nie pasowały do systemu, w którym jedzie się do centrum i z centrum. 9 się w to wpisuje - jako zamiennik N38 - więc działa.
Lepiej zwiększyć częstotliwość nocnych (w sezonie już jest).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 11 paź 2019, 9:47

No to powinno sie zrobic system dowozu i odwozu do nocnego metra. I to w wielu przypadkach moga robic tramwaje.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27356
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 paź 2019, 10:51

Jeśli istnieją linie, których dominującą funkcją jest dowóz do metra, to powinny, co do zasady, kursować w tych samych ramach godzinowych, co metro. Tyczy się to tak samo 527, jak i 2. Pasażer musi wiedzieć, że - niezależnie od tego, czy wsiądzie w metro pierwsze, czy w metro ostatnie - na stacji przesiadkowej będzie na niego czekała jego linia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 paź 2019, 12:37

I to akurat jest rzecz, która w Warszawie zupełnie nie działa, może poza jakimiś nielicznymi wyjątkami.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27356
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 paź 2019, 13:08

Oczywiście, na dodatek nikomu to nie przeszkadza. Jak przy okazji uZTMowienia Łomianek napisałem, że szczyty na dowozówkach powinny się pokrywać ze szczytem metra, to wawkom się zesrał :term:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 paź 2019, 19:23

2 kursująca do połowy nocy w weekendy mogłaby działać.
Acz teraz są kursy skrócone N01 i na oko wygląda to znośnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 paź 2019, 19:35

No tak, ale jak będzie N01 i 2, to nic z tego nie wyjdzie.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 11 paź 2019, 19:50

No tak, jak nocna 2, to N01 skrócone do Zajezdni Żoliborz. Ale wtedy 2 całonocna.

Dlatego piszę, że N01 + N01m wygląda znośnie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 paź 2019, 10:38

Akurat tutaj trasa się dokładnie pokrywa, nie ma różnicy, czy pasażer pojedzie autobusem czy tramwajem. Chodzi o to, żeby pasażer jadący późnym M2 nie musiał sprawdzać czy dostanie się na Derby N11 z Wileńskiego czy 527 z Targówka.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 12 paź 2019, 10:39

fik pisze:
11 paź 2019, 10:51
Jeśli istnieją linie, których dominującą funkcją jest dowóz do metra, to powinny, co do zasady, kursować w tych samych ramach godzinowych, co metro. Tyczy się to tak samo 527, jak i 2. Pasażer musi wiedzieć, że - niezależnie od tego, czy wsiądzie w metro pierwsze, czy w metro ostatnie - na stacji przesiadkowej będzie na niego czekała jego linia.
ZTM się z tym nie zgadza, Bardzo Dawno Temu napisałem, że 103/122/197 powinny kursować dłużej, otrzymałem następującą odpowiedź:
Nadmieniamy także, że w związku ze zmniejszonym zapotrzebowaniem na przewozy w nocy liczba linii kursujących w tym okresie jest mniejsza niż w porze dziennej. Dlatego też nie po każdym odcinku sieci drogowej w Warszawie, po którym kursują pojazdy linii dziennych, odbywa się realizacja przewozów w porze nocnej. Należy także nadmienić, że w ramowych godzinach kursowania komunikacji dziennej (5:00 – 23:00) po Bielanach kursują wszystkie z wymienionych przez Pana linii (103, 122 i 197), w tym niektóre z nich do godzin późniejszych. Nie bez znaczenia jest fakt, że codziennie do ok. godz. 0:45 można na Bielany dojechać linią metra (w tym w noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę do godz. 3:00). Z kolei już od ok. godz. 23:30 po Bielanach kursują linie nocne jadące z centrum miasta (i od 23:00 jadące w kierunku centrum), a ich trasy obejmują zasięgiem swojej obsługi znaczny obszar Bielan. Dlatego też analizowany obszar miasta jest objęty całodobową obsługą transportową i nie ma obecnie potrzeby wydłużania godzin kursowania wymienionych przez Pana linii dziennych.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 paź 2019, 10:52

Ale jeśli 103/122/197 to dowozówki do metra, to należałoby uznać za takie przynajmniej połowę linii w mieście. Np. wszystkie linie tramwajowe z Ochoty.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 12 paź 2019, 11:25

I jak zwykle bicie piany .Co te wasze wypociny mają wspólnego z tematem .Niedługo tramwaj dojedzie do Winnicy a przetarg Dw.Zachodni - Wilanów jest w toku .A R5 w czarnej dupie.
tatra

ODPOWIEDZ