Marnie widzę teraz tramwaj na Wilanowie, trasa na Kasprzaka nie ruszyła, więc nie ma obaw. Zresztą część dziś kursujących wozów ulegnie kasacji (kolizji itp nie można przewidzieć oraz stopnia uszkodzenia danego wozu). Martwmy się o trasy dziś istniejące.Glonojad pisze: ↑10 wrz 2021, 11:52Realność tego rozwiązania jest silnie zależna od tego, ile brygad efektywnie wejdzie do ruchu po oddaniu Wilanowa minus to, co spadnie po oddaniu M2 oraz trasy na Kasprzaka (na oko - 4 brygady odzysku). 10 czy 15 brygad może sobie jechać spać na T1 po przeglądzie na R1 na przykład.
Zajezdnia R-5 Annopol
Moderator: Wiliam
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Nie sama Wola bym tam się odstawiła, co zadania nie ułatwi. Na T1 jest chroniczny brak kanału rewizyjnego pod dachem stąd to byłoby papierowe OC a nie na wagonie. Zresztą czuję prywatnie, że to docelowo i tak może być miejsce dłuższych postojów pojazdów.gfedorynski pisze: ↑10 wrz 2021, 13:52OC to i chyba na T1 można jakoś zaimplementować i rotować wagony, żeby każdy od czasu do czasu zajrzał na zajezdnię?
Pod warunkiem wjazdu tyłem na Obozowej (na co nikt nie pójdzie), bo nie ma toru wjazdowego od strony Koła.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
No chyba można dobudować, jak zauważył gfedorynski. To tańsze niż zajezdnia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
T1 nie jest dostosowane do OC i nie będzie, a już na pewno nie przed wprowadzeniem Hyundaiów i otwarciem Wilanowa, więc bym tego scenariusza nie rozważał. OC na R1 i R4.
Wilanów i Kasprzaka powstać muszą, bo inaczej zwrot kasy do UE i świetny pretekst na komisarza.
Wilanów i Kasprzaka powstać muszą, bo inaczej zwrot kasy do UE i świetny pretekst na komisarza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A ile jest takich wozów, które jeżdżą rzadziej, zabytków itp, które mogłyby stać na T1, zwalniając miejsce na macierzystych zakładach?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
ze 20, może 30 solówek. Przy czym nie sądzę, by ktoś wyeksmitował wozy najcenniejsze, czyli A,C,L,K.
Oczywiście jest pytanie, jak się zbiegac będzie (ewentualne) opóźnienie Wilanowa z (ewentualnym) opóźnieniem R5, oraz - jakie opcje zostaną na Wilanowie zrealizowane.
Oczywiście jest pytanie, jak się zbiegac będzie (ewentualne) opóźnienie Wilanowa z (ewentualnym) opóźnieniem R5, oraz - jakie opcje zostaną na Wilanowie zrealizowane.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wznowiona aukcja zakończona. Najtańsza oferta opiewa na 655,1 mln zł.
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 70400.html
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 70400.html
Dalej od 400 mln do 655 jest daleko. Może oni lekko przesadzili z tymi 400, skoro niektóre oferty przewyższały to na początku o milion?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Przy aukcji pierwotne oferty nie mają żadnego znaczenia. Na Kasprzaka ostateczne oferty są przecież poniżj kosztortsów TW
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Milion czy miliard?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Milion tysięcy. Miliard, oczywiście.
ŁK
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak podaje dzisiejsza Stołeczna, w przypadku zaniechania budowy zajezdni na Annopolu, nowy tabor ma zostać ulokowany na terenie T-1 oraz pozostałych zajezdni tramwajowych.
Stołeczna pierdzieli bo pierdzieli.
Nowszy tabor ma stać po zajezdniach, zaś trupy wysokie z zajezdni R2, R3 i R4 po OC na pętle wyznaczone na noc, zaś trupy wysokie z R1 ewentualnie na T1. Choć opór motorowych na wyprowadzanie wozów na stałe gdzieś poza zajezdnie będzie spory.
Nowszy tabor ma stać po zajezdniach, zaś trupy wysokie z zajezdni R2, R3 i R4 po OC na pętle wyznaczone na noc, zaś trupy wysokie z R1 ewentualnie na T1. Choć opór motorowych na wyprowadzanie wozów na stałe gdzieś poza zajezdnie będzie spory.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dodatkowo po zakończonym remoncie na Obozowej, obecnie zwrotnica zjazdowa do T-1 oraz wyjazdowa z T-1 są sterowane elektrycznie.
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dziwisz się, że będzie opór? Dla R3 naturalna do nocnych postojów jest pętla Służewiec, tylko nie ma tam czym dojechać w nocy. To nie Huta czy Wiatrak, gdzie jest kilka linii nocnych.beni pisze: ↑24 wrz 2021, 9:04Stołeczna pierdzieli bo pierdzieli.
Nowszy tabor ma stać po zajezdniach, zaś trupy wysokie z zajezdni R2, R3 i R4 po OC na pętle wyznaczone na noc, zaś trupy wysokie z R1 ewentualnie na T1. Choć opór motorowych na wyprowadzanie wozów na stałe gdzieś poza zajezdnie będzie spory.
miłośnik 13N