Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

bentes
Posty: 85
Rejestracja: 30 sie 2020, 13:23

Post autor: bentes » 25 maja 2023, 6:27

Na FB Tramwajów Warszawskich napisali, że teraz będzie wymiana torowiska, a budowa platform przystankowych dopiero w 2024.
Zaczyny remont torów na Obozowej od pętli Koło do al. Prymasa Tysiąclecia. Zaczynamy 27 maja, kończymy w pierwszej połowie lipca.
⛔️⬆️ W trakcie prac zamkniemy jezdnię Obozowej w kierunku Bemowa. Przejazd samochodem będzie możliwy w jednym kierunku – w stronę al. Prymasa Tysiąclecia. Aby ograniczyć utrudnienia, roboty zostaną podzielone na krótkie odcinki – na początek idzie fragment od ulicy Dalibora do Księcia Janusza.
🚋🚌🚍 Tramwaje nie będą jeździły od al. Prymasa Tysiąclecia do pętli Koło. Kursowanie linii 11 będzie zawieszone. Do PKP Koło będzie można dojechać od strony ulicy Młynarskiej tramwajami linii 24. Z Bemowa na pętlę Koło dojadą tramwaje linii 35 i dodatkowej linii 70. Autobusy linii zastępczej Z23 połączą przystanek Koło 05 z pętlą Ostroroga.
☘️🌿🚏 Jesienią na torowisku pojawi się zieleń. Posadzimy rozchodnik. W 2024 roku zbudujemy platformy przystankowe przy Magistrackiej, Deotymy i Ciołka.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 maja 2023, 10:39

Czyli jednak potwierdza się moje: zobaczymy co będzie jak się remont skończy. Co ciekawe na WTP już napisali, że będą nowe wygodniejsze przystanki. Nie ma to jak jednolita polityka informacyjna miejskich instytucji...

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/05/24 ... mwajowych/

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 25 maja 2023, 12:46

fraktal pisze:
25 maja 2023, 10:39
Nie ma to jak jednolita polityka informacyjna miejskich instytucji...
Oj tam, oj tam.
Lepiej zwróćmy uwagę na tej niesamowitej urody schemat, na którym nawet nie zaznaczono linii zastępczej, lol
(swoją drogą słabo, że Zetka tylko do Koła, a nie na NB)

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 25 maja 2023, 12:59

Zwłaszcza, że do Koła tylko 35 będzie.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 maja 2023, 13:07

Niby jeszcze 201 ale trochę inną trasą.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 25 maja 2023, 13:13

Nie jestem przeciwnikiem budowy platform przystankowych, ale po ich zbudowaniu ta ulica to się będzie świetnie nadawała do znalezienia sponsora dla naprawy lewego błotnika. Te zwężenia z 1,5 pasa do 1 tradycyjnego przed przystankami mają duży potencjał do tego, żeby tam pojawiały się tam liczne kolizje i wypadki😐
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 maja 2023, 13:14

Przecież w tych miejscach już ze 2 lata są zwężenia zamontowane przez ZDM.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 maja 2023, 14:36

primoż pisze:
25 maja 2023, 13:13
Nie jestem przeciwnikiem budowy platform przystankowych, ale po ich zbudowaniu ta ulica to się będzie świetnie nadawała do znalezienia sponsora dla naprawy lewego błotnika. Te zwężenia z 1,5 pasa do 1 tradycyjnego przed przystankami mają duży potencjał do tego, żeby tam pojawiały się tam liczne kolizje i wypadki😐
Mówisz jak TVP3 Warszawa....

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 25 maja 2023, 14:44

fraktal pisze:
25 maja 2023, 14:36
Mówisz jak TVP3 Warszawa....
Wypraszam sobie, oni by chcieli najpewniej poszerzenia do dwóch pasów lub utrzymanie obecnego stanu rzeczy. Ja jestem za wydzieleniem pasa dla rowerów i zwężenia do standardowej szerokości 1 pasa ruchu (-X
Nie zawsze poważne opinie :wink:

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 maja 2023, 14:48

W każdym razie w 2024 roku na wiosnę to będą wybory samorządowe, a po wyborach - mogą się zmienić priorytety i znów te plany wybudowania platform się przesuną - także nie masz się chyba, czym martwić.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 cze 2023, 7:07

Ostatnio coraz częściej widać torowców i sieciowców na nieczynnym torowisku wąskiej Marszałkowskiej. Niedługo otwarcie, czy tylko prace utrzymaniowe?
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 cze 2023, 7:14

Stary Pingwin pisze:Ostatnio coraz częściej widać torowców i sieciowców na nieczynnym torowisku wąskiej Marszałkowskiej. Niedługo otwarcie, czy tylko prace utrzymaniowe?
Chyba we wrześniu mieli otwierać, byłoby ciekawe, gdyby to zrobili wcześniej.
ŁK

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 cze 2023, 11:54

Na południe od pl. Unii Lubelskiej co prawda już leżą szyny, ale jeszcze długa droga przed uruchomieniem tej trasy.
P.S Będziemy mieć w mieście zaskakująco dłuuuuugą zwrotnicę. Początek na wysokości Puławskiej 3, a koniec za przejazdem przez jezdnię/wjazdem z Puławskiej w Waryńskiego.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 07 cze 2023, 12:05

person pisze:
07 cze 2023, 11:54
P.S Będziemy mieć w mieście zaskakująco dłuuuuugą zwrotnicę. Początek na wysokości Puławskiej 3, a koniec za przejazdem przez jezdnię/wjazdem z Puławskiej w Waryńskiego.
W sensie splot po zwrotnicy?
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 cze 2023, 13:08

person pisze:
07 cze 2023, 11:54
Na południe od pl. Unii Lubelskiej co prawda już leżą szyny, ale jeszcze długa droga przed uruchomieniem tej trasy.
P.S Będziemy mieć w mieście zaskakująco dłuuuuugą zwrotnicę. Początek na wysokości Puławskiej 3, a koniec za przejazdem przez jezdnię/wjazdem z Puławskiej w Waryńskiego.
Od strony Wyścigów też będzie a właściwie już jest splot.

ODPOWIEDZ