Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 27 kwie 2023, 16:07

primoż pisze:
AdamKlocusky pisze:
27 kwie 2023, 15:03
Pod warunkiem, że pozbędziemy się wydzielonych torowisk a tory obniżymy i zalejemy asfaltem (by torowisko służyło autobusom nocnym). Wtedy jak najbardziej.
Co?
Mógłbyś dokładniej napisać do czego odnosi się pytanie „Co?”. Będzie mi wtedy łatwiej odpowiedzieć Tobie.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 27 kwie 2023, 17:08

Chciałbym poznać czym się kierowałeś, wymyślając asfaltowanie torowiska dla dwóch kursów autobusu na godzinę w nocy. Przecież na to można wyznaczyć nowe przystanki niekolidujące z przystankami wiedeńskimi tramwajowymi :>
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 kwie 2023, 18:04

Można, przy czym nie widzę odważnego, który zdecyduje się zabrać Święte Miejsca Parkingowe pod taki autobus, zwłaszcza na Obozowej :D

Co do przystanków wiedeńskich - zwracam Wasżą uwagę na mocno daszkowy przekrój ulicy. Żeby piesi nie przewracali się schodząc z takiego peronu do poziomu chodnika trzeba mocno przebudować także ten drugi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 27 kwie 2023, 20:17

Stary Pingwin pisze:
27 kwie 2023, 11:50
A gdyby tak przystanki, jak na Starym Mieście?
Tam fizycznie starczy miejsca i na jezdnię i na wysepki, więc po co robić przystanki na ulicy (nawet wiedeńskie)? Wsiadanie z ulicy powinno być ostatecznością, tam gdzie nie da się inaczej.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 27 kwie 2023, 20:55

primoż pisze:
27 kwie 2023, 17:08
Chciałbym poznać czym się kierowałeś, wymyślając asfaltowanie torowiska dla dwóch kursów autobusu na godzinę w nocy. Przecież na to można wyznaczyć nowe przystanki niekolidujące z przystankami wiedeńskimi tramwajowymi :>
W momencie pisania posta kierowałem się przekonaniem, że budowanie wiedeńskich przystanków tramwajowych i puszczanie po nich autobusów mija się z celem (nie potrafię sobie tego wyobrazić) i lepiej zaorać wydzielone torowisko jedną bryłą asfaltu. Teraz jednak muszę zwrócić honor, bo stwierdzam, że faktycznie w miejscu wysepek lepiej zwężyć chodnik o 0,5 m każdy (Obozowa ma szerokość 17 m, a z ewentualnymi wysepkami będzie to 18 m - 4 pasy * 3 m + 2 wysepki * 3 m).

Niemniej jednak pamiętajmy o kwestii miejsc parkingowych w okolicy, których jest za mało,a ewentualne zmiany powinny to uwzględnić.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 06 maja 2023, 15:00

Minęło trochę czasu od ostatniego takiego pytania, więc...
czy są jakieś plany remontu torów na trasie 17 - na wiadukcie na Słowackiego i na wiadukcie przy Arkadii? Co z tego, że tramwaje śmigają z priorytetem wzdłuż Marymonckiej, skoro później toczą się niemiłosiernie przez te dwa miejsca? Aczkolwiek na wiadukcie na JPII sytuacja wygląda najgorzej...

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 06 maja 2023, 15:07

Słowackiego jest nowy wiadukt i od początku ograniczenie. Wartość ograniczenia, jak na zabytkowym wiadukcie Mostu Poniatowskiego. Po co budować nowe?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 maja 2023, 17:25

Zapytaj GDDKiA. To ich.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 maja 2023, 19:17

A ograniczenie na Słowackiego nie jest przeciw wykoleniowe?

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 06 maja 2023, 19:48

HRC ze swoją małą wagą robią dużo pracy dla ZETiT.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 maja 2023, 18:38

pawcio pisze:
06 maja 2023, 17:25
Zapytaj GDDKiA. To ich.
Czyli jak GDDKiA zechce zamknąć wiadukt dla tramwajów, to TW będzie milczeć, bo to nie ich, tak? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2023, 18:51

Nie znam szczegółów podziału kompetencji, ale zasadniczo wiadukt jest ich a problemy się pojawiły w wyniku przebudowy realizowanej przez wykonawcę gdaki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 07 maja 2023, 18:55

Ok, czyli mogą zepsuć i/lub zamknąć, a TW będzie cicho.

Dziękuję za odpowiedź.

Z poważaniem,
Pasażer

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 maja 2023, 19:57

Nie wiem czy mogą. Nie znam warunków prawnych współpracy. Ale na pewno TW nie może sobie na wiadukcie robić co chce, jak gdzie indziej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 maja 2023, 23:15

A i też nie wiemy czy TW jest cicho. Może się obrzucają z GDDKiA jakimiś pismami od lat?
Obrazek

ODPOWIEDZ