Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10250
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Re: Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Post autor: KwZ » 26 lip 2021, 16:01

GT6/NGT6 to wozy niemieckie.

Ja przypuszczam, że zachodnie torowiska są w lepszym stanie. I łagodniejsze zimy.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Autobus Czerwon
Posty: 3244
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 lip 2021, 16:30

Bez przesady, akurat w kwestii torowisk tramwajowych Warszawa naprawdę nie ma się czego wstydzić, ich utrzymanie jest na europejskim poziomie.

Tak sobie przypomniałem że poznańskie Tatry RT6N1 mają podobną przypadłość dźwiękową do u-bootów, więc chyba nie jest to jednak kwestia dociążenia środkowego członu lecz konstrukcji zawieszenia.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4563
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 28 lip 2021, 21:02

Flash8222 pisze:
22 lip 2021, 9:42
pawcio pisze:
21 lip 2021, 23:56
Na pewno na lewoskręt na Bankowym można poczekać jeszcze kilka lat. Gorzej jeśli tory na wysokości Rysiej oraz Złotej by się miały w międzyczasie rozpaść.
Rozumiem, że w cieniu Bankowego, likwidujecie przy okazji ograniczenia na Marszałkowskiej?
Ograniczenia na razie (?) pozostały.
Obrazek

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 7484
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 sty 2022, 12:01

Coś niedobrego dzieje się od kilku tygodni na wiadukcie na Jana Pawła II przy Arkadii - tramwaje w stronę Żoliborza zwalniają dwukrotnie (najeżdżając i zjeżdżając, więc pewnie dylatacje). Za to od kilku już miesięcy tramwaje tragicznie zwalniają na wiadukcie na Słowackiego nad Trasą AK. Co tam się dzieje? Czemu tramwaje muszą się toczyć od tak dawna?

Stary Pingwin
Posty: 5432
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 sty 2022, 12:19

Na Słowackiego do początku oddania nowego wiaduktu jest 20( zupełnie jak na zabytkowym wiadukcie Mostu Poniatowskiego). Na wiadukcie przy Arkadii padły dylatacje i wygły się szyny, stąd 30.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 7484
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 sty 2022, 12:52

Czyli te 20 będzie na wieki wieków, nikomu to nie przeszkadza, na ch* drążyć temat? Śmiesznie to kontrastuje z dosyć dobrze funkcjonującym priorytetem dla 17 wzdłuż Marymonckiej.

Czy ktoś zna perspektywy na remont wygłych szyn przy Arkadii?

Stary Pingwin
Posty: 5432
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 sty 2022, 12:57

Kiedyś koledzy na forum wyjaśniali, jest utrudniony(wręcz niemożliwy) wjazd dźwigu w przypadku wykolejenia składu.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 7484
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 sty 2022, 13:23

Nie rozumiem (nie wiem co ma związek z czym).

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 617
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 10 sty 2022, 13:35

Ta "20" na wiadukcie nad trasą AK to jest od ładnych paru lat (co najmniej sześciu). Ograniczenia dla tramwajów na dylatacjach to tradycyjnie temat ciągnący się miesiącami, jak nie latami. Mamy już od dłuższego czasu 20 na praskim przyczółku Mostu Poniatowskiego w stronę Śródmieścia, 30 po praskiej stronie Mostu Śląsko-Dąbrowskiego w stronę Wileniaka, ostatnio pojawiło się 10 na całym łuku trasy WZ przed Starym Miastem.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 sty 2022, 13:56

Dylatacje są chyba najtrudniejszym elementem do wymiany. Kwestia materiałów (na zamówienie), terminu grubego wyłączenia z ruchu (szczególnie jeśli nie jest to w podsypce), większych uzgodnień z zarządcą obiektu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5432
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 10 sty 2022, 21:19

person pisze:
10 sty 2022, 13:23
Nie rozumiem (nie wiem co ma związek z czym).
20 na wiadukcie Słowackiego.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 7484
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 11 sty 2022, 9:16

Stary Pingwin pisze:
10 sty 2022, 21:19
person pisze:
10 sty 2022, 13:23
Nie rozumiem (nie wiem co ma związek z czym).
20 na wiadukcie Słowackiego.
Wciąż nie rozumiem związku między brakiem utrzymania, a sytuacją awaryjną (brak możliwości wjazdu dźwigu).

Stary Pingwin
Posty: 5432
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 11 sty 2022, 10:15

20 na wiadukcie Słowackiego nad Trasą istnieje od oddania nowego wiaduktu do użytku. Podobno spowodowana jest utrudnionym wjazdem służb w razie wykolejenia- jak jeździmy wolno po nowym torowisku, to się nie wykolejamy i dźwig nie jest potrzebny.
Wiadukt za Arkadią ma swoje lata, konstrukcja pracuje i często są wyboczenia i zapadanie torowiska.
Wiadukt jest miasta czy PLK?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 24262
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sty 2022, 13:22

Wiadukty są miasta poza wiaduktami tymi nad obwodnicą S2/S8, którymi zarządza GDDKiA.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

gfedorynski
Posty: 650
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 20 sty 2022, 9:52

Znowu coś przegapiłem: czytałem tutaj, że tramwaj na Os. Górczewska to wróci za milion lat albo wcale. A tu widzę, to tory układają, weekendowe wyłączenia na wieszanie trakcji. To jak w końcu będzie?

ODPOWIEDZ