Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 maja 2021, 13:30

Solaris U10 pisze:
27 maja 2021, 7:56
Glonojad pisze:
26 maja 2021, 22:17

Ale wiesz, że w pociągach są nastawnie i inne LCSy,a nie motorniczy sobie pruje rozjazd na własne ryzyko przejeżdżając po płytkim rowku..?
Czy nie można zatem stosować rozjazdów z krzyżownicą głębokorowkową? Na początek na nowych trasach pod nowy tabor.
Krzyżownica głębokorowkowa niewiele zmienia. Chodzi o zabezpieczenia zwrotnic i lokalizację odpowiedzialności.

15 nie jest drugą skrajnością, są miasta gdzie jeździ się 10 :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 maja 2021, 13:51

Łukasz pisze:
28 maja 2021, 11:24
A na ile czasu trzeba wyłączyć towarową, żeby takie luki podłączyć i czy nakładka montowalna w jeden dzień przecież po obu stronach ronda nie wystarczyłaby wówczas, jako ciągłość komunikacyjna?
Towarową to pewnie w weekend by szło ogarnąć, skoro wycięcie zwrotnic zrobiono nocami. Gorzej z głowicą zachodnią. Ta jest do zrobienia od początku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 maja 2021, 15:41

Nie szłoby w weekend, bo tam była korekta geometrii torowiska. Łuki są do zrobienia całe.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 maja 2021, 16:36

Tory wzdłuż towarowej miały korektę geometrii?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 maja 2021, 18:52

Bastian pisze:Nie szłoby w weekend, bo tam była korekta geometrii torowiska. Łuki są do zrobienia całe.
I do robienia łukow musi być zamknięta towarowa?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 maja 2021, 21:18

Zwrotnice i krzyżaki trzeba wstawić.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 maja 2021, 8:25

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... szcze.html
Jest kilka nieścisłości, brakuje gwoździa sezonu by metro ale zasadnicze informacje są ok.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 maja 2021, 9:31

pawcio pisze:Zwrotnice i krzyżaki trzeba wstawić.
To jasne, ale tego sie nie wstawia jakoś raz? Weekend nie wystarczy?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 maja 2021, 10:28

Na moje amatorskie oko powinien wystarczyć weekend. Ale to nie tu jest problem. Problemem jest głowica zachodnia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 maja 2021, 10:51

pawcio pisze:
29 maja 2021, 8:25
https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7 ... szcze.html
Jest kilka nieścisłości, brakuje gwoździa sezonu by metro ale zasadnicze informacje są ok.
Możesz zdradzić co planuje metro?

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 29 maja 2021, 11:28

Przekładka torów na Bemowie o której nie ma ani słowem w artykule.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 maja 2021, 11:58

Tak. Prostowanie Bemowo-Ratusz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 maja 2021, 12:55

To wiedziałem, ale myślałem że coś innego.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 29 maja 2021, 23:41

Glonojad pisze:
26 maja 2021, 17:26
Operator nawet czyni starania, żeby sygnalizacja sie w tej relacji wzbudzała mimo braku automatycznych zwrotnic (co oczywiście ogranicza temat do planowych zamknięć, ale jednak).
To znaczy, że czas automaty założyć.
Łukasz pisze:
26 maja 2021, 22:36
Do zawracania na nakładkach w zasadzie wystarczyłyby minimalne akumulatory - to już chyba się nawet miało wydarzyć.
No nie takie minimalne. Eksperyment na Bitwy Warszawskiej pokazał, że żeby pojazd pokonał opory ruchu związane z łukami na nakładce, to superkondensator musi być załadowany 'pod korek', co wymaga interwencji serwisowej niedostępnej dla motorniczego. Dlatego od tamtej pory nakładki mają mieć na górze sieć.
pawcio pisze:
28 maja 2021, 10:06
Łuki na Daszyńskiego zostały odcięte przy okazji budowy stacji metra.
I zdewastowania istniejących tam zwrotnic (słynny wylew piany w tym miejscu), gdzie potem nagle winnych nie było (tzn. "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi")
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 maja 2021, 13:42

Nikt nie będzie się raczej bawił w wagony biurokracji by założyć automaty w miejscu, które ma.iść do kompletnej.przebudowy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ