Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 27 maja 2021, 0:34

Ta poszła do utylizacji.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 27 maja 2021, 7:35

Jak zwykle okazuje się że głównym problemem i hamulcowym jest Organizator.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 27 maja 2021, 7:56

Glonojad pisze:
26 maja 2021, 22:17
Łukasz pisze:
26 maja 2021, 20:43

One są montowane pod prąd, pociągi jeżdżą 200 na godzinę nawet po tych z prądem, w tym 120 na skos… Przepisów się nie da zmienić?
Ale wiesz, że w pociągach są nastawnie i inne LCSy,a nie motorniczy sobie pruje rozjazd na własne ryzyko przejeżdżając po płytkim rowku..?
Czy nie można zatem stosować rozjazdów z krzyżownicą głębokorowkową? Na początek na nowych trasach pod nowy tabor.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 maja 2021, 9:09

pawcio pisze:
26 maja 2021, 17:21
Nie chciały, ale coś trzeba było zrobić, bo Stan tego węzła jest jaki jest. Bez dłuższego wyłączenia było to jedyne rozwiązanie. Z tego co słyszałem.
Bez dłuższego wyłączenia... No patrz, własnie takie jedno jest przed nami.
"Ten kto nie chce znajdzie powód. Ten kto chce znajdzie sposób"?
Autobus Czerwon pisze:
27 maja 2021, 7:35
Jak zwykle okazuje się że głównym problemem i hamulcowym jest Organizator.
Przecież w tej dyskusji zostało jasno wyłożone, że to Operator ma problem.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 27 maja 2021, 9:14

person pisze:
27 maja 2021, 9:09
Autobus Czerwon pisze:
27 maja 2021, 7:35
Jak zwykle okazuje się że głównym problemem i hamulcowym jest Organizator.
Przecież w tej dyskusji zostało jasno wyłożone, że to Operator ma problem.
No nie wiem, z tego co zrozumiałem z dyskusji to:
1. Operator chce wykonać pełen remont węzła
2. Organizator nie wyraża zgody na zamknięcie go na czas i w zakresie pozwalającym na kompleksowe prace
3. Operator proponuje zmniejszenie zakresu remontu i wyłączenie jednej relacji skrętnej z powodu złego stanu technicznego
4. Organizator nie wyraża zgody na wyłączenie relacji skrętnej i zgadza się na okrojony zakres remontu

To kto tu jest tym złym?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 maja 2021, 9:22

Autobus Czerwon pisze:
27 maja 2021, 9:14
person pisze:
27 maja 2021, 9:09

Przecież w tej dyskusji zostało jasno wyłożone, że to Operator ma problem.
3. Operator proponuje zmniejszenie zakresu remontu i wyłączenie jednej relacji skrętnej z powodu złego stanu technicznego
4. Organizator nie wyraża zgody na wyłączenie relacji skrętnej i zgadza się na okrojony zakres remontu

To kto tu jest tym złym?
Aha. Rondo Daszyńskiego też zostało odcięte tymczasowo.
Tyle w temacie.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 maja 2021, 9:24

Złą to na pewno będzie sytuacja w której zamiast zrobić całość odstawia się fastryge. A reszta to typowa urzędnicza przepychanka w której każda strona ma swoje racje.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 maja 2021, 9:34

Teraz to już spekuluję, ale nie zdziwiłbym się, gdyby było tak że ZTM zgodził się na tygodniowe wyłączenie pod presją, że jak nie, to kastracja węzła odbędzie się w trybie awaryjnym bez uprzedzenia.
Rondo Daszyńskiego to inna historia, do tego że św. metrem w tle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 27 maja 2021, 9:52

pawcio pisze:
27 maja 2021, 9:34
Teraz to już spekuluję, ale nie zdziwiłbym się, gdyby było tak że ZTM zgodził się na tygodniowe wyłączenie pod presją, że jak nie, to kastracja węzła odbędzie się w trybie awaryjnym bez uprzedzenia.
Lepsze działanie/wymuszenie presją, niż zaniechanie ;)

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 27 maja 2021, 9:56

I pewnie tylko dzięki temu, że w tygodniu pojawiła się czerwona kartka można było się (przynajmniej w dużej części) za tą tragedię zabrać. Dla mnie poziom piaskownicy, sorry.

Ps. Zaniechanie to tam trwa od ładnych paru lat.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 maja 2021, 12:57

person pisze:
27 maja 2021, 9:22
Aha. Rondo Daszyńskiego też zostało odcięte tymczasowo.
Tyle w temacie.
Brak zgody na zamknięcie Towarowej. Przy czym chyba nawet nie ze strony Organizatora, tylko ze strony biur ratusza (zmieniają nazwy i zakresy kompetencyjne częściej, niż wymienia się tory). Więc w czym rzecz?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 28 maja 2021, 9:37

A czy przypomnisz dlaczego te łuki w ogóle zostały odcięte?
Glonojad pisze:
26 maja 2021, 20:40
A na każdej 15 na godzinę...

Myślę o tym, ale w kontekście w/w ograniczenia prędkości oraz faktu, że na wszystkich trasach jest póki co ruch mieszany i da się je wykorzystac tylko planowo - wiele sensu w tym nie widzę. Planowo to nakładki można przecież robić.
Czy przejścia międzytorowe nie są standardem w niemieckich miastach?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 maja 2021, 10:06

person pisze:
28 maja 2021, 9:37
A czy przypomnisz dlaczego te łuki w ogóle zostały odcięte?
Glonojad pisze:
26 maja 2021, 20:40
A na każdej 15 na godzinę...

Myślę o tym, ale w kontekście w/w ograniczenia prędkości oraz faktu, że na wszystkich trasach jest póki co ruch mieszany i da się je wykorzystac tylko planowo - wiele sensu w tym nie widzę. Planowo to nakładki można przecież robić.
Czy przejścia międzytorowe nie są standardem w niemieckich miastach?
Łuki na Daszyńskiego zostały odcięte przy okazji budowy stacji metra. A potem zaczęły się korowody kto, kiedy i w jakim kształcie ma to odbudować i jak to zgrać z remontem wiaduktu na Towarowej, który miał być zaraz już. A że Towarowa cały czas ma być odbudowywana zaraz już, to łuków wciąż nie ma podpiętych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 maja 2021, 11:24

A na ile czasu trzeba wyłączyć towarową, żeby takie luki podłączyć i czy nakładka montowalna w jeden dzień przecież po obu stronach ronda nie wystarczyłaby wówczas, jako ciągłość komunikacyjna?
ŁK

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 maja 2021, 11:47

A to ile trwa montaż czterech zwrotnic że trzeba aż nakładki montować? Choć patrząc że wypadają na jezdni pewnie tydzień to za mało (vide Stawki). Inna sprawa czy dwukierunkow starczy aby rondo spiąć z dwóch stron?

ODPOWIEDZ