Trasa Świętokrzyska
Moderator: Wiliam
Toteż właśnie. Albo tramwaj do Ząbek jedzie Kawęczyńską z częstotliwością N/h, albo jedzie osobno z częstotliwością (N-2)/h, a Kawęczyńska ma ochłap co 20 minut.
Ok. Tyle, że ja nie wierzę że dożyję takich czasów żeby Zanasypie (że tak je ładnie ujmę) wygenerowało taki popyt że będzie slotów na Kijowskiej brakować i komuś będzie trzeba ciąć.
A w ogóle to przy takich założeniach może dobrze by było pomyśleć o reaktywacji Ząbkowskiej.
A w ogóle to przy takich założeniach może dobrze by było pomyśleć o reaktywacji Ząbkowskiej.
I dworzec pomijać?
Al. Tysiąclecia do Grochowskiej może w końcu zbudować?
Al. Tysiąclecia do Grochowskiej może w końcu zbudować?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No to ja ci na to powiem, że w Ząbkach jeszcze w miarę tanie mieszkania są, a i dla deweloperów Targówek przemysłowy jest coraz bardziej atrakcyjny marketingowo z uwagi na zwiększoną ostatnimi czasy dostępność R60 (a będzie jeszcze bardziej atrakcyjny po przekopaniu się pod torami z jezdnią i torowiskiem tramwajowym).Wiliam pisze:Ok. Tyle, że ja nie wierzę że dożyję takich czasów żeby Zanasypie (że tak je ładnie ujmę) wygenerowało taki popyt że będzie slotów na Kijowskiej brakować i komuś będzie trzeba ciąć.
Kolej do Tłuszcza. W zasadzie to chyba R6, bo R60 to jakieś pośpiechy chyba.
Dodano po 3 minutach 41 sekundach:
Al.Tysiąclecia to oczywista oczywistość.
Dodano po 3 minutach 41 sekundach:
Wszyscy na dworzec raczej nie potrzebują, a skoro zwiastujecie problem z wyjazdem Szmulek i Ząbek z Kijowskiej na Targową...MichalJ pisze:I dworzec pomijać?
Al. Tysiąclecia do Grochowskiej może w końcu zbudować?
Al.Tysiąclecia to oczywista oczywistość.
Mój błąd, masz rację.
To może konkretnie: które linie miałyby kursować na Targówek Fabryczny, gdyby tory zostały na przedłużeniu Kijowskiej (jakoś średnio pasuje mi tu nazwa "Trasa Świętokrzyska"), a które linie miałyby zostać na ślepo zakończonym odcinku na Kawęczyńskiej? Przypominam, że kiedy miała ruszyć II linia metra, mieszkańcy Szmulowizny zażądali przywrócenia dawnej "13" na most Śląsko-Dąbrowski, twierdząc, że sama "7" w Aleje Jerozolimskie ich nie urządza.
Przecież ciągle niektórzy mają nadzieję, że po cichutku tę wersję uratują, a wersja z objechaniem zajezdni tyłem i ominięciem tylko samego parczku przez nomen omen Objazdową jest zdaje się obowiązująca...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Czyli autobus szybko na Targówek z pominięciem Kawęczyńskiej jest OK, ale tramwaj już nie? Hipokryzja i tyle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Przepraszam za ignorancję, ale całkiem się pogubiłem. Zróbcie jakiś obrazek poglądowy.
Proszę:
http://umapa.pl/LJDpf
Ścierają się dwie koncepcje:
1. Przedłużyć tory od pętli Kawęczyńska.
2. Przedłużyć tory od pętli Kijowska, wzdłuż torów i dalej albo też wzdłuż torów (jak planowana ulica dla samochodów, brązowo-biała przerywana), albo, po protestach obrońców zieleni, przez Objazdową (fioletowa trasa).
Dla mnie jest oczywiste, że wersji 2 albo będzie słaba linia na Targówek (co znaczy, że linii nie należy budować), albo na starej trasie do Bazyliki zostanie jakiś ochłap.
No chyba żeby tramwaj na Kawęczyńskiej po prostu zlikwidować, też można, czemu nie. Tego chcecie?
http://umapa.pl/LJDpf
Ścierają się dwie koncepcje:
1. Przedłużyć tory od pętli Kawęczyńska.
2. Przedłużyć tory od pętli Kijowska, wzdłuż torów i dalej albo też wzdłuż torów (jak planowana ulica dla samochodów, brązowo-biała przerywana), albo, po protestach obrońców zieleni, przez Objazdową (fioletowa trasa).
Dla mnie jest oczywiste, że wersji 2 albo będzie słaba linia na Targówek (co znaczy, że linii nie należy budować), albo na starej trasie do Bazyliki zostanie jakiś ochłap.
No chyba żeby tramwaj na Kawęczyńskiej po prostu zlikwidować, też można, czemu nie. Tego chcecie?
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Ok rozumiem. W wariancie 2 i tak nie ma sensu niepodłączenie Kawęczyńskiej.
Ja się nie znam, bo zawsze jestem tam w dziwnych godzinach, ale uważam, że tam teraz jest nadpodaż, spokojnie starczyłaby jedna uczciwa linia.
Jeśli to ma być "tramwaj do Ząbek", to ominięcie Kawęczyńskiej może mieć sens, w przeciwnym wypadku - raczej umiarkowany. Jakie będą potoki z Targówka?
Ja się nie znam, bo zawsze jestem tam w dziwnych godzinach, ale uważam, że tam teraz jest nadpodaż, spokojnie starczyłaby jedna uczciwa linia.
Jeśli to ma być "tramwaj do Ząbek", to ominięcie Kawęczyńskiej może mieć sens, w przeciwnym wypadku - raczej umiarkowany. Jakie będą potoki z Targówka?