Krakowskie Przedmieście i Miodowa
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Podejrzewam, że tramwaje w San Francisco się ciągają na linach z powodu nachyleń, czego na Krakowskim nie ma ani trochę. Poza tym jeśli tramwaj na Trakcie, to tylko zamiast autobusu, a skoro tak, to normalny tramwaj o normalnej mocy przewozowej. EOT.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
KLIK
Naprawa na Krakowskim trzy lata po remoncie
Choc trzy lata temu ulica przeszła kosztowną przebudowę, w niektórych miejscach popękała nawierzchnia. Drogowcy biorą się za remont fragmentu jezdni na Krakowskim Przedmieściu- na wysokości bramy uniwersytetu. Prace rozpoczną w piątek o godz. 22.00.
- Chodzi o fragment Krakowskiego Przedmieścia na wysokości bramy Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie przed modernizacją było przejście podziemne - mówi Adam Sobieraj, rzecznik Zarządu Dróg Miejskich.
Prace na deptaku
Jak dodaje, właśnie tam powstało lekkie wgłębienie, popękały też niektóre kostki nawierzchni. – Prace nie będą prowadzone w ramach gwarancji, bo ta już się skończyła – mówi Sobieraj.
Roboty będą odbywały się od piątku od godz. 22.00 do 4.00 rano w poniedziałek. Niezależnie od prowadzonych prac odcinek Krakowskiego Przedmieścia i Nowego Światu od Miodowej do Świętokrzyskiej będzie zamknięty dla ruchu, ponieważ w weekend zamienia się w deptak.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pewnie we wspaniałej miejskiej umowie napisano, że szacunkowe natężenie autobusów to 30 na godzinę w szczycie, wiec Wykonawca miał usterki w nosie....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wygrzebuję temat, gdyż:
http://www.sitkow.hg.pl/wpis/25/zaprasz ... tnia-2015r
http://www.sitkow.hg.pl/wpis/25/zaprasz ... tnia-2015r
Wahałem się czy wklejać to tu na infrastukturze czy w UK, bo sam nie wiem czego się spodziewać. Zapowiedzi pełnego deptaka? Nie da sie. Elektrycznych autobusów? Jeszcze długo w Warszawie nie będzie ich tyle by zaspokoiły Trakt Królewski na tym odcinku. To może jakiegoś światełka nadziei na tramwaj?Biuro Drogownictwa i Komunikacji Urzędu m. st. Warszawy
we współpracy ze
Stowarzyszeniem Inżynierów i Techników Komunikacji RP Oddział w Warszawie
zaprasza do udziału w CXIV Forum Komunikacyjnym
w dniu 23 kwietnia 2015 r. o godz.17,00
Temat Forum:
„Wprowadzenie korytarza niskoemisyjnego
na ul. Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście”
Temat przedstawi:
mgr inż. Łukasz Franek
Via Vistula
Miejsce Forum :Warszawski Dom Technika NOT
ul. T. Czackiego 3/5 sala C, V piętro (dojazd windą)
Wstęp wolny
Biorąc pod uwagę, że na tych spotkaniach nikt nie przywiązuje wagi do czegoś takiego jak termin realizacji, pewnie po prostu będą rozważania czy budować tramwaj czy iść w autobusy elektryczne, a może w jeszcze coś innego.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Od czegoś trzeba zacząć
Są wyniki konsultacji społecznych dotyczących remontu ulicy Miodowej. Wynika z nich, że prawdopodobnie doczekamy się kopii rozwiązań na Krakowskim Przedmieściu ze wszystkim zaletami (szersze chodniki chodniki) i wadami (kamienna nawierzchnia). Zlikwidowane zostaną pasy rowerowe.
Tutaj więcej na ten temat: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... rettyPhoto
I tylko w tym wszystkim znowu brakuje tego, jak ważną rolę w układzie komunikacyjnym pełni ten ciąg.
Tutaj więcej na ten temat: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... rettyPhoto
I tylko w tym wszystkim znowu brakuje tego, jak ważną rolę w układzie komunikacyjnym pełni ten ciąg.
Lud chciał, by było pięknie, a nie użytecznie, to i tak będzie.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
A dokładnie przesądziło 150 głosów w wakacje, co pokazuje nie po raz pierwszy, jaką pułapką może być organizowanie konsultacji. Będzie męka rowerowa jak po sąsiedzku na Krakowskim Przedmieściu.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Na Krakowskim Przedmieściu chyba nie ma ograniczenia do 30?
Jest. W dodatku należy się spodziewać, że będzie się to rozłazić po większości ulic w centrum. Co więcej w wielu wypadkach te 30 km/h powinno być już dawno, bo i tak nie ma tam warunków na szybszą jazdę.
Co zaś się tyczy Miodowej to jest do przewidzenia, że gdy mieszkaniec ma do wyboru całkowitą likwidację ruchu tranzytowego po ulicy (bo mieszkańcy przecież dojazd zachowają...) i delikatny lifting, to wybierze to pierwsze. Natomiast jestem ciekaw co by było gdyby była jeszcze jedna opcja - z tramwajem.
Co zaś się tyczy Miodowej to jest do przewidzenia, że gdy mieszkaniec ma do wyboru całkowitą likwidację ruchu tranzytowego po ulicy (bo mieszkańcy przecież dojazd zachowają...) i delikatny lifting, to wybierze to pierwsze. Natomiast jestem ciekaw co by było gdyby była jeszcze jedna opcja - z tramwajem.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Jeśli tu zostanie zlikwidowany jakiś ruch tranzytowy, to chyba tylko rowerowy