WÄzeĹ przesiadkowy GocĹawek
Moderator: Wiliam
Mi się widzi tam trochę inna organizacja poziomów pętli jak już robimy ją wielopoziomową.
Autobusy z peryferii miałyby przystanek dla wysiadających na poziomie 0 i zjeżdżałyby na poziom -1 na pętlę.
Autobusy i tramwaje z centrum by robiły odwrotnie: przystanek dla wysiadających na poziomie -1 i pętla na poziomie 0.
Parking oczywiście nad pętlą.
Ułatwiłoby to przesiadki ograniczając je do jednego poziomu (do centrum na poziomie 0, na peryferia na poziomie -1), a pasażerowie z parkingu mieliby do pokonania o 1 poziom mniej (tylko na poziom 0).
Autobusy z peryferii miałyby przystanek dla wysiadających na poziomie 0 i zjeżdżałyby na poziom -1 na pętlę.
Autobusy i tramwaje z centrum by robiły odwrotnie: przystanek dla wysiadających na poziomie -1 i pętla na poziomie 0.
Parking oczywiście nad pętlą.
Ułatwiłoby to przesiadki ograniczając je do jednego poziomu (do centrum na poziomie 0, na peryferia na poziomie -1), a pasażerowie z parkingu mieliby do pokonania o 1 poziom mniej (tylko na poziom 0).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez przesady. Akurat dobrze wykonana przesiadka w pionie, ze schodami ruchomymi i windami, może być całkiem wygodna - tego niestety zabrakło na Młocinach.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Powinno być. Marysin > ... > MARSA > ... > Dw. ZachodniNa Gocławku metra wprawdzie nie będzie
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Nie, nie Dw. Zachodni. SzczęśliwiceStockholmare pisze:Powinno być. Marysin > ... > MARSA > ... > Dw. ZachodniNa Gocławku metra wprawdzie nie będzie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A potem Skorosze, Stary Ursus, Niedźwiadek, Gołąbki i do połączenia z M2 w Morach! Genialne!Szeregowy_Równoległy pisze:Nie, nie Dw. Zachodni. SzczęśliwiceStockholmare pisze: Powinno być. Marysin > ... > MARSA > ... > Dw. Zachodni
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dla mnie Gocławek to żaden węzeł przesiadkowy tylko po prostu pętla, przecierz te tramwaje muszą gdzieś kończyć. A Wyścigi to węzeł? Wiatraczna powinna być rozbudowana do miana mega wielkiego węzła. Uniwersam za długo już straszy więc może powinien ustąpić miejsca powiększonej pętli autobusowej, parkingowi P+R i jakiemuś drapaczowi chmur?
^^ widzicie go? On rozpędza się do 300 km/h a pendolino 200 km/ na 80 km...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36626
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Proszę, przeczytaj najpierw cały ten temat...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Szkoda, że nie planuje się wykorzystania pod P+R dużej przestrzeni pod estakadami - tam jest naprawdę sporo wolnego miejsca, które można by niskim kosztem przystosować do parkowania. Podobnie sporo miejsca marnuje się za ekranami na rogu Płowieckiej i Marsa. No, ale nie, to da się zrobić teraz, a fajniej zrobić plan, burzyć domy i wykupić grunty.
Cześć.
Pozostaje jescze kwestia przesiadek do planowanej pętli tramwajowej, jeśli parking byłby w środku ronda a pęlta przed rondem to trzeba byłoby przejść pod rondem i dopiero potem dreptać na tramwaj a chodzi o to, żeby przesiadka była jak najkrótsza i jak najszybsza.Szop pisze:Szkoda, że nie planuje się wykorzystania pod P+R dużej przestrzeni pod estakadami
A czy ja mówię, że to zajebiste? Po prostu znając naszych urzędników, którzy robią największe głupoty mając głęboko gdzieś zdanie użytkowników danych rzeczy podejrzewam, że gdyby wpadło im do głowy takie coś to zrobiliby to bez chwili namysłu.