Trasa tramwajowa na Gocław

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 529
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 17 paź 2016, 22:05

No to czas na zmianę. To chyba najmniejszy problem ;)
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 17 paź 2016, 22:18

pawcio pisze:Trasa Tysiąclecia GP.
Ostatnio jak tam byłem, to trawka rosła.

(ŻiW też ma teoreticznie GP.)

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 18 paź 2016, 7:00

Nawet tak jest traktowana, czego dowodem są setki metrów ostatnio ustawionych wygrodzeń. Planowane jest dostosowanie klas dróg do rzeczywistości (co tam Żwirki, Krzyckiego i Raszyńska też są GP), do czego trzeba jeszcze pewnie kolejnych kilometrów wygrodzeń, które powstaną w przyszłym roku przy inwestycjach rowerowych na głównych ciągach.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lis 2016, 23:37

Okej, przyznajcie się - kto z Was był na spotkaniu konsultacyjnym trasy tramwajowej na Gocław (nie pytam o pobyt służbowy ;-) ) i lub wysłał swoją opinię/wnioski do TW?
Jutro ostatnia szansa na rozmowę z ekspertami - od 9 do 18 w Klubie Kultury Seniora na Gocławiu na Pawlikowskiego 2.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 05 lis 2016, 23:43

Oszołomieni przeciwnicy linii na Gocław zorganizowali pikietę na Saskiej Kępie, stawiając się w sile 30-40 osób. Jest moc!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36588
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 lis 2016, 19:58

W sumie w ciągu tych czterech dni zebrano ok. 250 ankiet, może trochę więcej.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Don Vito
Posty: 119
Rejestracja: 12 sty 2011, 10:52
Lokalizacja: Wa-wa Ursus
Kontakt:

Post autor: Don Vito » 22 gru 2016, 2:15

Jest już dostępny raport dotyczący konsultacji wybrano wariant w2c

http://www.konsultacje.um.warszawa.pl./ ... onsultacje
Linie do którymi podróżuje:
1, 2, 4, 6, 15, 17, 22, 23, 24, 26, 27, 28, 33, 35, 78, 103, 112, 114, 121, 122, 129, 177, 180, 184, 187, 191, 401, 409, 517, N01, N02, N35, N41, N43, N85, N91

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 gru 2016, 6:20

Nie wybrano. On był od początku preferowany przez Tramwaje. Wyboru dokona Biuro Ochrony Środowiska Ratusza wydając decyzję środowiskową.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 23 sty 2017, 14:55

Wczoraj (niedziela, 22.01) odbyły się dwie pikiety (protestujących i popierających) w sprawie Tramwaju na Gocław.
Relację można znaleźć m.in. na portalu GDP/Forsal:
http://forsal.pl/artykuly/1012728,warsz ... jowej.html
oraz w drukowanym Fakcie i SE.
Na pikiecie (popierających) pojawił się m.in. burmistrz dzielnicy Praga-Południe.
Ktoś z was był i wspierał jedną lub drugą stronę? ;-)

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 23 sty 2017, 15:42

Wiem że w akcję przeciwko zaangażowała się radna Terlecka, która plakaty o pikiecie ponaklejała na tej części Saskiej Kępy, której ten tramwaj zupełnie nie dotyczy (okolice Placu Przymierza).
Obrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 10 cze 2017, 10:17

https://www.facebook.com/zatrzymajmyten ... =3&theater

Przeciwnicy tramwaju ogłaszają, że Rada Warszawy przegłosowała 8.06 poszerzenie korytarza między kanałkiem a działkami do 60-80 metrów. Ktoś jest w stanie zaprzeczyć albo potwierdzić? Dlaczego ten korytarz ma być tak szeroki? Oidp TW potrzebują 8 m na torowisko i 4 m na drogę serwisową, a poprzednia szerokość to było 30 m.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 cze 2017, 10:33

Jeśli przegłosowała, to będzie odpowiednia uchwała w BIPie, ale to za paręnaście dni.

:arrow: Mnie bardziej rozśmieszyły płacze pisówki nad drzewkami owocowymi - skrajna hipokryzja i to kompletnie bezczelna, biorąc pod uwagę, stosunek rządu do wycinki drzew.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 cze 2017, 11:04

KwZ pisze:https://www.facebook.com/zatrzymajmyten ... =3&theater

Przeciwnicy tramwaju ogłaszają, że Rada Warszawy przegłosowała 8.06 poszerzenie korytarza między kanałkiem a działkami do 60-80 metrów. Ktoś jest w stanie zaprzeczyć albo potwierdzić? Dlaczego ten korytarz ma być tak szeroki? Oidp TW potrzebują 8 m na torowisko i 4 m na drogę serwisową, a poprzednia szerokość to było 30 m.
Moja teoria jest taka, że węziej nie było punktów geodezyjnych do zaczepienia linii podziału planu, a te, które użyto, pochodzą jeszcze z dawnych czasów planowania Trasy Tysiąclecia w standardzie Trasy Łazienkowskiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 12 cze 2017, 9:11

pawcio pisze: Moja teoria jest taka, że węziej nie było punktów geodezyjnych do zaczepienia linii podziału planu, a te, które użyto, pochodzą jeszcze z dawnych czasów planowania Trasy Tysiąclecia w standardzie Trasy Łazienkowskiej.
A w telefonie naliczanie sekundowe... Kto normalny to zrozumie?! Oby nikt. Do poprawki.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 18 paź 2019, 16:02

transport-publiczny.pl pisze:Tramwaje Warszawskie otworzyły oferty w przetargu na wykonanie dokumentacji projektowej dla trasy tramwajowej na Gocław. O zamówienie ubiega się pięć podmiotów. Tymczasem nie wiadomo, czy inwestycja zostanie w ogóle zrealizowana. Władze miasta ostatnio wskazały, że w związku ze zmianami podatkowymi, niekorzystnie wpływającymi na sytuację finansową samorządów, konieczne mogą być cięcia w inwestycjach. Wśród nich wymieniono tramwaj na Gocław.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 62904.html

ODPOWIEDZ