Trasa tramwajowa na Gocław

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 22 lip 2016, 0:59

Problemu w ogóle by nie było, gdyby tramwaj był przez Saską.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 lip 2016, 9:06

Wtedy byłby jeszcze większy, ta grupa nie chce żadnego tramwaju w swojej okolicy. Oni mają dobrze więc czemu Gocław ma mieć lepiej ich kosztem...

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 lip 2016, 10:01

Emyl pisze:Problemu w ogóle by nie było, gdyby tramwaj był przez Saską.
Tramwaj na Francuską! I deptak :) (Tak mi się zamarzyło).
Obrazek

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 23 lip 2016, 14:20

Flash8222 pisze:Oni mają dobrze więc czemu Gocław ma mieć lepiej ich kosztem...
W sensie podaży, to pogorszy im się, którędykolwiek by ten tramwaj z Gocławia nie szedł (swoim mostem, nad kanałkiem, na nasypie...). No chyba, że Saską, ale tego właśnie nie chcą. Cóż, takie życie.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 23 lip 2016, 14:54

Dlaczego zatem nie awanturują się, że Saską (a nie Łazienkowskim) jeździ 507? Napierdziela to to głośniej, niż tramwaj, a przystanek ma tylko jeden. To samo 509 - jeśli nie chcą tramwaju, to na logikę powinni zażądać jego wyrzucenia np. na Wał.

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 24 lip 2016, 6:43

Emyl pisze:to na logikę
=;

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 529
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 16 paź 2016, 19:36

Rozpoczynają się konsultacje: http://tramwajnagoclaw.pl/
Jeśli komuś nie chce się chodzić na konsultację to może wysłać opinię na adres: goclaw@tw.waw.pl

Najrozsądniejszy wydaje się wariant W2 - wzdłuż osiedla Saska. Brakuje jednak powiązania tramwaju z Jana Nowka Jeziorańskiego.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 16 paź 2016, 19:49

Wariant 4 najprostszy, wariant 2 najmniej konfliktowy. Co przyświecało pomysłodawcy wariantu 5 - nie wie tego chyba nikt poza nim...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 16 paź 2016, 20:27

Czwórka wydawałaby się najbardziej logiczna - najgęstsza zabudowa, najwięcej obiektów użyteczności publicznej w okolicy, ale niestety ludzie z Saskiej są niereformowalni... Trójka to marnowanie potencjału, piątka jakiś żart chyba :D A skończy się jedynką albo dwójką.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 paź 2016, 20:32

Oidp Tramwaj na Gocław na fejsie pisał, że dwa warianty - w tym W5 - nie zostały dopuszczone do dalszego procedowania. Wspomniał także, że przejście tramwaju przez Trasę Łazienkowską ma być w poziomie 0, a Trasa w lekkim(?) wykopie, co ma także ją wyciszyć.

W4 odpada ze względu na zarośnięcie ul. Saskiej.
W3 jako dojazd do Centrum nie ma sensu.

Zostaje W1 lub W2 jako posiadające jakiś sens. Wg mnie W2 zapewnia szybszy dojazd Gocławia do Centrum i jako taki jest lepszy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 paź 2016, 22:32

winnux8 pisze:Czwórka wydawałaby się najbardziej logiczna - najgęstsza zabudowa, najwięcej obiektów użyteczności publicznej w okolicy, ale niestety ludzie z Saskiej są niereformowalni... Trójka to marnowanie potencjału, piątka jakiś żart chyba :D A skończy się jedynką albo dwójką.
Prawdopodobnie z W4 byłyby takie same protesty jak z każdym wariantem, ale przypominam że obecne protesty są z powodu wariantów W1 i W2 w kontekście Kanału Wystawowego i działek, oraz strachu przed pogorszeniem oferty na Saskiej Kępie (co przy W1, W2, W3 jest nieuniknione).
W5 to bajdurzenie radnych.
Obrazek

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 16 paź 2016, 22:40

Cóż... Lekki wykop to i tak ok. 5 metrów poniżej poziomu 0. Nie bardzo to widzę, chyba że znowu z kasy miasta pójdą na to kosmiczne pieniądze, bo przecież tam nie ma nawet jak normalnych wykopów zrobić, tylko trzeba stawiać ściany (jak np. w okolicy Marszałkowskiej).

Natomiast co do wariantów optowałbym za W4, ale to pewnie jeden z odrzuconych wariantów (tu raczej nikt by nie robił trasy inaczej niż obecne przejście jezdni). Z pozostałych najlepsze wydaje się W2, bo docelowo Wał Gocławski w tej lokalizacji obsłuży więcej mieszkańców, ale W1 też może być. Istnienie W3 zaś tłumaczę faktem, że muszą być co najmniej trzy warianty, a zakładam odrzucenie W4 i W5.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 16 paź 2016, 22:47

W3 wynika z krzyku o Kanał i działki. Taki przebieg był wielokrotnie postulowany przez różne grupy krzykaczy.
Obrazek

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 17 paź 2016, 1:10

W3 jest kompletnie bez sensu, bo sprowadza się do zbędnego wydłużenia trasy. W2 wygląda chyba najrozsądniej. Pytanie, czy budowa tramwaju w pasie rezerwy pod Trasę Tysiąclecia oznacza, że owa trasa nigdy nie powstanie, czy wręcz przeciwnie - że powstanie szybciej?

Co do obniżenia Trasy Łazienkowskiej, jakoś sobie nie wyobrażam budowy tego wariantu. Czy to by się nie wiązało z zamknięciem trasy na kilka miesięcy?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 paź 2016, 1:32

Nie, wystarczy zwęzić. Najpierw ruch jedną nitką, potem drugą.

ODPOWIEDZ