A Tarchomin?
Lada chwila wysyłamy dokumentację projektową i SIWZ do jedenastu firm. Koło świąt będzie termin złożenia ofert. Później trzeba je ocenić, będzie przeprowadzana aukcja elektroniczna. Zakładamy, że do końca stycznia powinno udać się nam podpisać umowę, żeby można było – jak tylko puszczą lody – wejść na plac budowy.
[ZTM] Jest decyzja środowiskowa dla tramwaju na Tarchomin
Moderator: Wiliam
źródło
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Jak zobaczę, to uwierzę. Za ZTM mógłby wreszcie zrobić porządek z linią 2 i przemianować ją na 42. Na jakieś dwa lata się nie opłaca zmieniać?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Już dawno o tym do nich pisałem, odpisał do mnie sam kierownik organizacji przewozów, który informował mnie że:Wolfchen pisze:Jak zobaczę, to uwierzę. Za ZTM mógłby wreszcie zrobić porządek z linią 2 i przemianować ją na 42. Na jakieś dwa lata się nie opłaca zmieniać?
Szanowny Panie!
W odpowiedzi na Pana wystąpienie przesłane pocztą elektroniczną i dotyczące linii 2 uprzejmie potwierdzamy, że zgodnie z obowiązującą klasyfikacją linii komunikacyjnych nadzorowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, linie tramwajowe stałe przyjmują oznaczenia z zakresu numerycznego 1-39, natomiast oznaczenia z przedziału 40-49 przyjmuje się dla linii zwykłych okresowych.
Informujemy jednocześnie, że zasadność zachowania dotychczasowego numeru linii (2) po ograniczeniu jej kursowania do dnia powszedniego uznaliśmy za uzasadniony wyjątek od reguły wynikający z faktu, że ograniczenie to ma charakter tymczasowy. Funkcjonowanie linii 2 we wszystkie dni tygodnia zostanie wznowione z chwilą otwarcia kolejnego odcinka trasy tramwajowej na obszarze Tarchomina, stąd – zwłaszcza w przypadku nowej linii - za wskazane uznajemy zachowanie pierwotnego oznaczenia w celu jego utrwalenia w świadomości pasażerów. Ponadto zwracamy uwagę, że zachowanie dotychczasowego oznakowania linii pozwoliło także na ograniczenie kosztów (brak konieczności wymiany oznaczeń znajdujących się na elementach infrastruktury przystankowej).
Mamy nadzieje ze powyższe wyjaśnienia okazały się w pełni zadowalające.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
zasadność zachowania uznaliśmy za uzasadniony wyjątek
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36618
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Cudny bełkot
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A jakże, strategia "napiszmy coś pokręconego fachowym językiem to się odwalą".
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Dwuletnia tymczasowość (i to jak dobrze pójdzie)? Cóż za porażająca logika...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Czy przez lata remontu odbudowy wiaduktu na Andersa linie jak 116 lub 6 miały "Trasa zmieniona"?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Albo 16, gdy przestała jeździć na Żerań FSO po wyłączeniu jednego toru na pętli?
Zaproszenia do składania ofert wysłane, teraz tylko parę tygodni na wyłonienie wykonawcy, a potem już z górki: minimum pół roku opóźnienia w związku z protestami reszty oferentów
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Moja prognoza terminowości wykonania zadania przewiduje, że czytanie ofert, ich analiza, porównanie i ostateczny wybór Wykonawcy zakończy się co najmniej w styczniu 2014 r. Dla bezpieczeństwa trzeba dać miesiąc na odwołania i rozpatrywanie odwołań i mamy w zasadzie marzec 2014. Podpisanie umowy w pierwszej połowie marca, wejście na budowę w drugiej połowie marca. 10 miesięcy budowy, to styczeń 2015 r. Kontrole, odbiory, itp. i wiosną 2015 pojedziemy tramwajem do Mehoffera.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Wypada po wyborach?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
No właśnie, a skoro za śp. Lecha przyspieszono roboty na Powstańców (co prawda z otwarciem nie zdążono przed wyborami prezydenckimi, ale w kampanii na budowie "wrzało") i w efekcie oddano trasę pół roku przed czasem, co po latach nawet GW pamięta, to HGW nie udowodni, że też potrafi przyspieszyć? Poza tym trzeba zgniły ogryzek w postaci nieotwartej stacji metra CNK czymś przykryć. Nadawałobysie...KwZ pisze:Wypada po wyborach?
4bis Stalowa - Woronicza
W sensie M2C będzie otwarte bez stacji CNK?poza tym trzeba zgniły ogryzek w postaci nieotwartej stacji metra CNK czymś przykryć.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!