Małe modernizacje tramwajowe
Moderator: Wiliam
Ostatnio dość często mam 11 albo 26 i praktycznie zawsze na Sokołowskiej jestem 3-4 minuty w plecy. Na krótkim odcinku między Sowińskiego a Os. Wolska traci się 2 minuty za względu na konieczność odstania każdych świateł. Jadąc któregoś dnia 26 już przy Czumy miałem -3 bo zaliczałem światła a to jest w zasadzie już nie do nadrobienia do samej Wiatracznej bo po drodze łapie się kolejne minuty. Wystarczy spojrzeć w karty drogowe 26 i na Wiatracznej wszystkie kursy są wpisane jako opóźnione od 2 do 6 minut. W stronę Górczewskiej jest ok z punktualnością i trzeba chcieć by mieć jakieś większe spóźnienie.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Fakt, jak ostatnio 26 miałem to po raz pierwszy od bardzo dawna pomimo braku zatrzymania na trasie nie wyrobiłem się na odjazd. I tak, jak piszesz: jedzie się uczciwie, a przy Ciepłowni z niczego -3 wyskakuje.
Hm, w prasie piszą że organizatorperson pisze:Wygląda na to, że rypnie się znacznie więcej.Bywalec pisze: Coś się chyba rypło, bo zamiast Stalowej, od 8 sierpnia idzie do remontu Grójecka i al. Krakowska.
Ciekawe, czy w tym przypadku też będzie winny Organizator, a nie Przewoźnik...
Ciekawe jak potną rozkłady jak załączą priorytet. Poza tym nie zdziwię się jak powtórzy się sytuacja z al. Zielenieckiej kiedy okaże się, że samochody za długo stoją na światłach i po dwóch dniach priorytet trzeba wyłączyć ale ZTM już w tym czasie zdąży zrobić szereg pomiarów i analiz z których wyniknie, że czas trzeba skrócić.Szeregowy_Równoległy pisze:Fakt, jak ostatnio 26 miałem to po raz pierwszy od bardzo dawna pomimo braku zatrzymania na trasie nie wyrobiłem się na odjazd. I tak, jak piszesz: jedzie się uczciwie, a przy Ciepłowni z niczego -3 wyskakuje.
Prasa - niestety - nie zadała sobie trudu, aby zapytać skąd przesunięcia terminów prac w terenie, a jedynie skopiowała to, co dostała w komunikacie...mkm101 pisze:Hm, w prasie piszą że organizatorperson pisze:Wygląda na to, że rypnie się znacznie więcej.
Ciekawe, czy w tym przypadku też będzie winny Organizator, a nie Przewoźnik...
Przesunięcie założonego terminu robót na jesień to jedno. Brak zgody organizatora na prace w jesiennym terminie - to drugie, ważniejsze.person pisze:Prasa - niestety - nie zadała sobie trudu, aby zapytać skąd przesunięcia terminów prac w terenie, a jedynie skopiowała to, co dostała w komunikacie...mkm101 pisze:Hm, w prasie piszą że organizator
Przy okazji - który termin prac byłby dla organizatora najlepszy, skoro nawet w wakacje brakuje autobusów? kierowców autobusów? wozkm autobusowych? i trzeba było nagle wymyślać 79?
Na pewno autobusów zabraknie bardziej w sytuacji, w której dwa DUŻE remonty miałyby się na siebie nałożyć.mkm101 pisze: Przy okazji - który termin prac byłby dla organizatora najlepszy, skoro nawet w wakacje brakuje autobusów? kierowców autobusów?
Zresztą robienie poza wakacjami tak ważnego ciągu jak JPII jest po prostu... nietaktowne (że tak powiem).
Bez 79 byłoby jeszcze gorzej w Z-9, ale zostało to już przedyskutowane w innym wątku.
(BTW: tramwajarze chcieli jeszcze robić w tym roku Ciepłownię Wola - dyskretnie przemilcza się ten wątek; oczywiście brak remontu w tym miejscu to też wina organizatora, bo cofnął zgodę z powodu Bródna)
Poniekąd tak. Na wiosnę takich obiekcji nie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36588
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Oddano trasę tramwajową na całej długości Powstańców Śląskich, oddano centralny odcinek drugiej linii metra, wycofano multum autobusów z częściowo zamkniętej Trasy Łazienkowskiej, a Organizator nie ma autobusów na zastępstwa? Jak nie umie szukać, to nie ma i mieć nie będzie. Kiedyś bym to nazwał nieudolnością, teraz raczej litościwie zmilczę.person pisze:Na pewno autobusów zabraknie bardziej w sytuacji, w której dwa DUŻE remonty miałyby się na siebie nałożyć.mkm101 pisze: Przy okazji - który termin prac byłby dla organizatora najlepszy, skoro nawet w wakacje brakuje autobusów? kierowców autobusów?
Zresztą robienie poza wakacjami tak ważnego ciągu jak JPII jest po prostu... nietaktowne (że tak powiem).
Bez 79 byłoby jeszcze gorzej w Z-9, ale zostało to już przedyskutowane w innym wątku.
(BTW: tramwajarze chcieli jeszcze robić w tym roku Ciepłownię Wola - dyskretnie przemilcza się ten wątek; oczywiście brak remontu w tym miejscu to też wina organizatora, bo cofnął zgodę z powodu Bródna)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Słowo - klucz: cofnął .Znaczy, że taka zhoda juz była. No trudno, żeby winę za to przypisać komukolwiek innemu...person pisze:
(BTW: tramwajarze chcieli jeszcze robić w tym roku Ciepłownię Wola - dyskretnie przemilcza się ten wątek; oczywiście brak remontu w tym miejscu to też wina organizatora, bo cofnął zgodę z powodu Bródna)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
W wersji polskiej udział wzięli:Bastian pisze: Oddano trasę tramwajową na całej długości Powstańców Śląskich, oddano centralny odcinek drugiej linii metra, wycofano multum autobusów z częściowo zamkniętej Trasy Łazienkowskiej, a Organizator nie ma autobusów na zastępstwa?
E-1, 202, E-7, E-3, E-5 i inni.
Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
ŁK
Niestety umie szukać. W zeszły weekend mieliśmy próbkę w postaci cięcia silnych linii. Sztandarowym przykładem 128, które jeździło dwa razy rzadziej(!) niż normalnie.Bastian pisze:Jak nie umie szukać, to nie ma i mieć nie będzie. Kiedyś bym to nazwał nieudolnością, teraz raczej litościwie zmilczę.
Nie zawsze poważne opinie
A termin prac na Bródnie to kto zmienił?
Mnie tylko ciekawi, czy JPII będzie robione w czasie zamknięcia Prostej...
Mnie tylko ciekawi, czy JPII będzie robione w czasie zamknięcia Prostej...
Pokrywanie się terminów Bródna i Ciepłowni było zakładane od samego początku prac nad tegorocznym harmonogramem wyłączeń.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No i stało się, kolejne przesunięcie remontu Jana Pawła:
Remonty w Warszawie. Tramwajarze przesuwają roboty na torach
Jarosław Osowski
13.08.2015 09:00
Wyremontowanym odcinkiem torów na Wołoskiej
Roboty torowe w al. Jana Pawła II znowu przełożone o rok, podobnie budowa trasy na Tarchominie. Może uda się nieco skrócić bałagan z powodu remontu na Służewcu.
Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej
Tramwaje Warszawskie zmieniają plany. Wyjątkiem są tylko prace na linii z Dworca Wileńskiego przez Bródno do pętli Żerań Wschodni. Wczoraj spółka podpisała umowę z wykonawcą - Grupa ZUE dostanie 58 mln zł. Wiceprezes Tramwajów Wojciech Bartelski podkreśla, że udało się zaoszczędzić 6 mln zł, a roboty zaczną się w tym roku, co pozwoli rozliczyć dotację z UE. Trzeba wymienić tory o długości 5 km. Powstaną wygodne platformy przystankowe, a na ul. 11 Listopada przy Bródnowskiej wspólny postój dla tramwajów i autobusów typu wiedeńskiego - bez konieczności przechodzenia przez jezdnię.
ZTM nie zgodził się jednak na jednoczesne prowadzenie remontu w al. Jana Pawła II. Od dłuższego czasu tramwajarze zapowiadają tu przesunięcie i poszerzenie przystanków przy Hali Mirowskiej. W zeszłym roku na przeszkodzie stanęła budowa II linii metra, a teraz? - Nie bylibyśmy w stanie zapewnić autobusów zastępczych, które będą wykorzystywane na Bródnie - mówi Magdalena Potocka z ZTM. Dodaje, że objazdy tramwajów jesienią spowodowałyby też zbyt duże zamieszanie w centrum. Remont w al. Jana Pawła II został więc przełożony na przyszły rok.
Opóźnia się też przedłużanie linii tramwajowej na Tarchominie. Po otwarciu odcinka do ul. Mehoffera w grudniu urzędnicy sugerowali, że nie będą zwlekać z budową kolejnego do pętli Nowodwory. Przetarg miał być ogłoszony w wakacje. Teraz rzecznik Tramwajów Warszawskich Michał Powałka informuje, że zostanie rozpisany za dwa miesiące. Prace mają się zacząć dopiero wiosną 2016 roku.
Teraz warszawiakom najbardziej doskwiera remont na Służewcu. Z powodu wymiany torów koło Galerii Mokotów samochody i autobusy nie mogą jeździć ul. Wołoską. W całej okolicy tworzą się ogromne korki. Wołoska jest odcięta z dwóch stron, bo przy ul. Woronicza trwa przekładanie torów na środku skrzyżowania.
Wczoraj naradę w sprawie sytuacji komunikacyjnej na Służewcu zwołał wiceprezydent miasta Jacek Wojciechowicz. Jaki jest efekt? - Ustaliliśmy, że będą pracować dodatkowo w nocy i na wydłużonej pierwszej zmianie, bo muszą robić częstsze przerwy z powodu upałów. Może uda się urwać jeden dzień czy dwa. Dobre i tyle - uważa. - Pojadę tam jeszcze sprawdzić, czy nie dałoby się wprowadzić innej organizacji ruchu.
Termin zakończenia utrudnień na Służewcu upływa dopiero w przyszły piątek 21 sierpnia. Początkowo remont w tym miejscu planowano na sam koniec wakacji. To spowodowałoby jeszcze większy bałagan.
Remonty w Warszawie. Tramwajarze przesuwają roboty na torach
Jarosław Osowski
13.08.2015 09:00
Wyremontowanym odcinkiem torów na Wołoskiej
Roboty torowe w al. Jana Pawła II znowu przełożone o rok, podobnie budowa trasy na Tarchominie. Może uda się nieco skrócić bałagan z powodu remontu na Służewcu.
Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej
Tramwaje Warszawskie zmieniają plany. Wyjątkiem są tylko prace na linii z Dworca Wileńskiego przez Bródno do pętli Żerań Wschodni. Wczoraj spółka podpisała umowę z wykonawcą - Grupa ZUE dostanie 58 mln zł. Wiceprezes Tramwajów Wojciech Bartelski podkreśla, że udało się zaoszczędzić 6 mln zł, a roboty zaczną się w tym roku, co pozwoli rozliczyć dotację z UE. Trzeba wymienić tory o długości 5 km. Powstaną wygodne platformy przystankowe, a na ul. 11 Listopada przy Bródnowskiej wspólny postój dla tramwajów i autobusów typu wiedeńskiego - bez konieczności przechodzenia przez jezdnię.
ZTM nie zgodził się jednak na jednoczesne prowadzenie remontu w al. Jana Pawła II. Od dłuższego czasu tramwajarze zapowiadają tu przesunięcie i poszerzenie przystanków przy Hali Mirowskiej. W zeszłym roku na przeszkodzie stanęła budowa II linii metra, a teraz? - Nie bylibyśmy w stanie zapewnić autobusów zastępczych, które będą wykorzystywane na Bródnie - mówi Magdalena Potocka z ZTM. Dodaje, że objazdy tramwajów jesienią spowodowałyby też zbyt duże zamieszanie w centrum. Remont w al. Jana Pawła II został więc przełożony na przyszły rok.
Opóźnia się też przedłużanie linii tramwajowej na Tarchominie. Po otwarciu odcinka do ul. Mehoffera w grudniu urzędnicy sugerowali, że nie będą zwlekać z budową kolejnego do pętli Nowodwory. Przetarg miał być ogłoszony w wakacje. Teraz rzecznik Tramwajów Warszawskich Michał Powałka informuje, że zostanie rozpisany za dwa miesiące. Prace mają się zacząć dopiero wiosną 2016 roku.
Teraz warszawiakom najbardziej doskwiera remont na Służewcu. Z powodu wymiany torów koło Galerii Mokotów samochody i autobusy nie mogą jeździć ul. Wołoską. W całej okolicy tworzą się ogromne korki. Wołoska jest odcięta z dwóch stron, bo przy ul. Woronicza trwa przekładanie torów na środku skrzyżowania.
Wczoraj naradę w sprawie sytuacji komunikacyjnej na Służewcu zwołał wiceprezydent miasta Jacek Wojciechowicz. Jaki jest efekt? - Ustaliliśmy, że będą pracować dodatkowo w nocy i na wydłużonej pierwszej zmianie, bo muszą robić częstsze przerwy z powodu upałów. Może uda się urwać jeden dzień czy dwa. Dobre i tyle - uważa. - Pojadę tam jeszcze sprawdzić, czy nie dałoby się wprowadzić innej organizacji ruchu.
Termin zakończenia utrudnień na Służewcu upływa dopiero w przyszły piątek 21 sierpnia. Początkowo remont w tym miejscu planowano na sam koniec wakacji. To spowodowałoby jeszcze większy bałagan.