I dlatego już dawno temu powinien być generowany jakiś feedback dla motorniczego, czy priorytet go wykrył. Dodatkowa komora w sygnalizatorze czy coś.drobert pisze:Może i musi ale jak przejeżdżam sam to w tylnej kamerze widzę jak się światło zmienia w momencie przejazdu więc jest ok ale ja piszę o przypadku kiedy mijam się z innym tramwajem np. w połowie drogi pomiędzy dołkiem a Smoleńskiego i światło nie gaśnie wiec myślę, że czeka na mnie. Niestety zazwyczaj gaśnie tuż przed wagonem i albo hamowanie wszystkim albo jazda na minusie.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1596
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Dla mnie rozwiązanie z jednotoru byłoby ok. Sygnalizator miga czyli system mnie widzi. I nie, tak być nie musi. Przy Budowlanej tak się nie zdarza więc się da. Tam albo wiem, że pojadę albo poziome mam odpowiednio wcześnie i spokojnie hamuję.
W Krakowie widziałem migającą pionową pałkę więc i takie rozwiązanie da się wprowadzić wprowadzić. Gdzieś też widziałem sygnalizator z komorą gdzie motorowy widział czy go sygnalizacja wykryła. Niestety u nas się nie da. I mimo tych wszystkich nowoczesnych sygnalizacji mamy efekty uboczne typu stanie trzy minuty na Dywizjonu 303 i w końcu jazda na poziome bo światło się wzbudziło ale w drugim kierunku. Co gorsze, te nowe pętle indukcyjne są bardziej odporne na uderzenie szynowymi niż stare.
Wczoraj po 21 skręcałem z Targowej w Solidarności w lewo, obok mnie stało 26 (solowka, to możliwe? A może to była 13?). Tramwaj jednak światła w lewo nie dostał.
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tramwaj dostaje światło później. Zezwalające dla tramwaju świeci się na sam koniec samochodowego lewoskrętu. Tylko po to, żeby dwa tramwaje przypadkiem nie skręciły legalnie na jednym świetle. Nie próbuj zrozumieć, to bez sensu. Samochody skręcają a tramwaj stoi bo tak.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Problem z krótkim światłem w tej relacji w porównaniu do samochodów wynika z tego, że pomiędzy torami w al. Solidarności i jezdnią po stronie poczty nie ma wysepki i jest cholernie długi czas ewakuacji pieszych z torowiska. Wysepki na pewno "niedałosię" tam zmieścić.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od dawna próbuję wymyśleć coś zgodnego z przepisami i niestety nie jest to takie proste.Daniel_FCB pisze: I dlatego już dawno temu powinien być generowany jakiś feedback dla motorniczego, czy priorytet go wykrył. Dodatkowa komora w sygnalizatorze czy coś.
Zakładano niewiadomojaksilny potok na lewoskręcie - obecnie widać, że spokojnie jeden pas można by ściąć, ale gwarancja metra itp - wystarczy już otwartych frontów, naprawdę (jak ktoś chce listy to zapraszam na priv )Piotrek_2274 pisze:Problem z krótkim światłem w tej relacji w porównaniu do samochodów wynika z tego, że pomiędzy torami w al. Solidarności i jezdnią po stronie poczty nie ma wysepki i jest cholernie długi czas ewakuacji pieszych z torowiska. Wysepki na pewno "niedałosię" tam zmieścić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Kraków komory z czerwonym "CZEKAJ" ma. Przepisy ma ten same. Galasa nie ma i stąd różnica?Glonojad pisze:Od dawna próbuję wymyśleć coś zgodnego z przepisami i niestety nie jest to takie proste.Daniel_FCB pisze: I dlatego już dawno temu powinien być generowany jakiś feedback dla motorniczego, czy priorytet go wykrył. Dodatkowa komora w sygnalizatorze czy coś.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dla mnie zapisy Rozporządzenia ewidentnie CZEKAJów nie dopuszczają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nieosygnalizowanych relacji też nie dopuszczają.
"Duszków" też w żadnych przepisach nie ma (a na pewno nie było, jak wieszali koło mnie).
Na zapisy wymuszające osobne fazy do skrętu też lano równo.
"Duszków" też w żadnych przepisach nie ma (a na pewno nie było, jak wieszali koło mnie).
Na zapisy wymuszające osobne fazy do skrętu też lano równo.
-
- Posty: 715
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
A dopuszczają sygnalizację stanu zwrotnicy? Czym się różni od czekaja?Dla mnie zapisy Rozporządzenia ewidentnie CZEKAJów nie dopuszczają.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niepodpięciem do sterownika sygnalizacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to inna sprawa. Każdy odpowiada za swoją działkę...MichalJ pisze:Nieosygnalizowanych relacji też nie dopuszczają.
"Duszków" też w żadnych przepisach nie ma (a na pewno nie było, jak wieszali koło mnie).
Na zapisy wymuszające osobne fazy do skrętu też lano równo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Status Czekajów i im podobnych jest w obecnych przepisach podobny jak sekundników.
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Czyli nie można ich stosować.