Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 06 lut 2017, 12:46

Stawki.
I ja tam nie wiem, czy trambuspas jest torowiskiem wydzielonym czy nie.

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 06 lut 2017, 12:48

Jest.

A Stawki łatwo wydzielić w razie czego, tylko raczej nie ma potrzeby.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 06 lut 2017, 12:52

Stawkami powinna jeździć "tetka". Marzy mi się dla niej trasa: ...Marszałkowska - al. Solidarności - al. JPII - Stawki - Andersa...

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 06 lut 2017, 13:03

Na Stawkach to z torami już chyba bardzo źle. Jechałem w zeszłym tygodniu 35 i prawie się zatrzymało na ostrym wirażu przy Inflanckiej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 lut 2017, 13:16

Jeszcze pętla Czynszowa plus dojazd na nią.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 lut 2017, 17:06

Jarek pisze:Koordynacja na Wolskiej nie została wprowadzona, nowy offset jest tylko na Płockiej. Nowy termin - środa. Mam przeczucie, że wtedy będzie już bardzo dobrze.
Coś chyba jednak poprawili bo ruszając z Redutowej wszędzie było bez zatrzymania do Płockiej nawet przy Elekcyjnej. Wjazd na przystanek przy świetle pionowym, obsługa pasażerska i ruszanie na co dopiero zapalonym pionowym. Żadnej straty czasowej nie miałem na odcinku Redutowa - Płocka.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 06 lut 2017, 17:57

pawcio pisze:Na całej długości w obu kierunkach. Choć samo wydzielenie jest nieco do dupy, bo o ile na skrzyżowaniach końcowych są obszary wyłączone, to przy Siedmiogrodzkiej i na wyjazdach bramowych ciągłych w poprzek nie ma i można by to traktować jako drugi pas ruchu.
Nie spodziewałem się, że będzie to możliwe. Jaka szerokość pasa ruchu pozostała?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 06 lut 2017, 18:22

Koordynacja na Wolakiej od Elekcyjnej do Skierniewickiej działa. Wysoki priorytet, ale trzeba jechać dość dynamicznie.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36585
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 lut 2017, 20:36

Solaris U10 pisze:
pawcio pisze:Na całej długości w obu kierunkach. Choć samo wydzielenie jest nieco do dupy, bo o ile na skrzyżowaniach końcowych są obszary wyłączone, to przy Siedmiogrodzkiej i na wyjazdach bramowych ciągłych w poprzek nie ma i można by to traktować jako drugi pas ruchu.
Nie spodziewałem się, że będzie to możliwe. Jaka szerokość pasa ruchu pozostała?
Nie wiem, jak w świetle dziennym, ale po zmroku - ta sama, co była, bo ni cholery nie widać linii. Nie wiem, co za farby tam użyto, że białego na czarnym nie widać :twisted:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 lut 2017, 21:15

Włącz światła :term: A tak serio: zarówno jadąc dziś na 4 rano, jak i kończąc w zeszłym tygodniu wieczorem albo wręcz w nocy, widziałem te linie wyraźnie.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 lut 2017, 21:41

Linie są wyraźne a szerokość pasa to chyba 2 metry.
Jarek pisze:Koordynacja na Wolakiej od Elekcyjnej do Skierniewickiej działa. Wysoki priorytet, ale trzeba jechać dość dynamicznie.
Bez przesady z tą dynamicznością, ale jest super i to w obie strony :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lut 2017, 22:14

Solaris U10 pisze:
pawcio pisze:Na całej długości w obu kierunkach. Choć samo wydzielenie jest nieco do dupy, bo o ile na skrzyżowaniach końcowych są obszary wyłączone, to przy Siedmiogrodzkiej i na wyjazdach bramowych ciągłych w poprzek nie ma i można by to traktować jako drugi pas ruchu.
Nie spodziewałem się, że będzie to możliwe. Jaka szerokość pasa ruchu pozostała?
Wg moich wyliczen wychodzilo 2,75 m przy linii raptem 20 cm od rzutu pudla tramwaju (i to osiowo, sama linia ma 24 cm).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 06 lut 2017, 23:08

Odważnie. Autobusy się mieszczą?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 lut 2017, 23:41

Nie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 lut 2017, 6:18

Prawdę mówiąc sądziłem, że to będzie TTA skoro zaraz zamkną Płocką i 103/136 będą się gdzieś musiały podziać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ