Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
Tak, pl. Zawiszy nadaje się do natychmiastowej modernizacji jeśli chodzi o sygnalizację. Ostatnio Siemens potrafi nie podawać pionowego nawet W godzinach szczytu. Ostatnio miałem 9, przede mną 1 dostała pionowe, a ja zostałem na kolejny cykl...
Jarku, brawo! Babka to była bodaj najpilniejsza rzecz na sieci, a jej przepustowość zwłaszcza. Straty czasowe tak bardzo nie bolą, skoro jest tyle innych miejsc, gdzie traci się i traci.
Na pl. Zawiszy pierwsza faza z Grójeckiej mogłaby być dla 1 *oraz* 7/9. Teraz, nie wiedzieć czemu, jest tylko dla 1 - jazda na wprost z niczym nie koliduje. Teoretyczne 9 trafiłaby na krechę przy drugiej jezdni ronda, ale na czuja jak tam dojeżdża, to akurat dostałoby się pałkę.
1 skręcająca w prawo, jakby dostała ze 2 sekundy więcej, to by mogła zjechać na raz. Często motorniczowie zresztą tną w tym miejscu.
Na pl. Zawiszy pierwsza faza z Grójeckiej mogłaby być dla 1 *oraz* 7/9. Teraz, nie wiedzieć czemu, jest tylko dla 1 - jazda na wprost z niczym nie koliduje. Teoretyczne 9 trafiłaby na krechę przy drugiej jezdni ronda, ale na czuja jak tam dojeżdża, to akurat dostałoby się pałkę.
1 skręcająca w prawo, jakby dostała ze 2 sekundy więcej, to by mogła zjechać na raz. Często motorniczowie zresztą tną w tym miejscu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przy pierwszej fazie z Grójeckiej(kiedy skręca 1), z Towarowej jedzie 22/24, więc 7/9/25 nie bardzo. Z tego samego powodu 1 nie pojedzie w Towarową.
miłośnik 13N
7/9/25 jest wtedy wstrzymane przez te drugie światła i oidp to nie jest kolizyjne. Najwyżej musiałaby się zatrzymać na wyspie na chwilę, miejsce jest.
Jak spojrzy się z góry, to widać, że między torami tych 7/9/25 oraz 22/24 jest jeszcze tor w kierunku Grójeckiej, więc w skrajnię sobie nie wchodzą.
Jak spojrzy się z góry, to widać, że między torami tych 7/9/25 oraz 22/24 jest jeszcze tor w kierunku Grójeckiej, więc w skrajnię sobie nie wchodzą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Na mieście mówią, że dzisiaj pionowe na Radosława w kierunku południowym trwa 4 sekundy.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dzisiaj moje 33 (ok. 8.30) przejechalo szybko przez Rondo. Zobaczymy jak bedzie w DP. Trzymam kciuki!
Miałem wczoraj 5 kołek na 33. Od Grunwaldzkiego światło jest na tyle długie, że nawet za wolskim 27 da się pojechać na luzie. Zjazdowe z ronda było różnej długości, ale nawet jadąc na drugiego nie było problemu.
Był problem na północnym wlocie al. Jana Pawła II - najprawdopodobniej detektor się rozkalibrował. Serwis został powiadomiony. Długi weekend też robi swoje, więc bądźcie wyrozumiali. W ostatnich dniach praca i nadzór eksploatacyjny trwały dzień i noc. Człowiek też musi kiedyś odpocząć, bo może i z tego powodu popełnić jakiś błąd.
Dla pl. Zawiszy powstał algorytm, w którym tramwaje skręcające mają zielone po dwa razy w cyklu i koniec ze staniem na wyspie centralnej (tylko 1 jest wypychana wcześniej na wyspę, by nie blokować 9 stojącej na drugiego). Projekt zrobiono w 2017 r., ale nie miał szczęścia i nie udało się go wdrożyć. Jednak co się odwlecze, to nie uciecze, więc bądźcie dobrej myśli.
Wczoraj miałem 1 i o ile poprawiło się na "Radosławie" to pogorszyło się przy Basenach Inflancka. Wcześniej ruszając z Basenów wjeżdżało się na pionowe na Radosławie a teraz dojeżdża się na początek poziomego. W drugą stronę jest niestety tak samo czyli ruszamy w kierunku Basenów i dostajemy poziome a dotychczas spokojnie jechało się na raz.
Szkoda, że przy okazji nie udało się skrócić postojów przed sygnalizatorem przy Dzikiej.
Natomiast samo Radosława w ciagu JPII (obserwacja z samochodu) z dość długo zezwalającym dla tramwajów. Jednak się dało
Natomiast samo Radosława w ciagu JPII (obserwacja z samochodu) z dość długo zezwalającym dla tramwajów. Jednak się dało
No bo pewnie sa dynamiczne fazy a przy Basenach zostało po staremu. Obstawiam, że to się da łatwo przesunąć, choć tam pewnie jest stałoczasówka.drobert pisze:Wczoraj miałem 1 i o ile poprawiło się na "Radosławie" to pogorszyło się przy Basenach Inflancka. Wcześniej ruszając z Basenów wjeżdżało się na pionowe na Radosławie a teraz dojeżdża się na początek poziomego. W drugą stronę jest niestety tak samo czyli ruszamy w kierunku Basenów i dostajemy poziome a dotychczas spokojnie jechało się na raz.
ŁK
Najważniejsze, że udało się uruchomić Radosława. Reszta to przy tym małe miki na deser. Z czasem pewnie zostanie dostrojone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Radosława jest super zrobione, ale niestety przepuszczając dwa składy od południa tak by nie jechać na lewoskręt, skład jadący za nami już nie zdąża na pionowe To ja teraz czekam na poprawę świateł na Feminie, tak by dwa składy legalnie mogły jechać na pionowym oraz koordynację lub priorytet na odcinkach: Lotników - Wilanowska, Bogusławskiego - Aspekt, pl. Grunwaldzki - Metro Marymont, Wspólna Droga - Wiatraczna, Stawki - Radosława.