Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 06 cze 2018, 8:12

Flash8222 pisze:ale niestety przepuszczając dwa składy od południa by nie jechać na lewoskręt niestety skład jadący za nami już nie zdąża na pionowe :/
Google translator nie poradził sobie z przetłumaczeniem tego zdania na polski. Pomożesz?
ŁK

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 06 cze 2018, 9:21

Posortowałem słowa alfabetycznie i usunąłem duplikaty. Może pomoże.
ale, by, dwa, jadący, jechać, już, lewoskręt, na, nami, nie, niestety, od, pionowe, południa, przepuszczając, skład, składy, za, zdąża.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 cze 2018, 9:27

Flash'owi chodzi o wydłużenie fazy tak, aby cztery składy zdążyły przejechać w cyklu, gdyż wyklucza mijanie się na lewoskręcie. Ja tak to zrozumiałem.

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 06 cze 2018, 9:33

Ja też, ale moje tłumaczenie bardziej mi się podoba :P
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 cze 2018, 12:12

Napisałbym, że Flash bredzi, ale znowu mnie opieprzą 😜 Nie ma opcji, aby uwzględnić lewoskręty. Po prostu: przejedzie jeden zamiast dwóch. A tak naprawdę to, czy przy Arkadii pojadą dwa wozy, zależy przede wszystkim od motorniczych. Czy ten, który nie jedzie na lewoskręt pozwoli koledze z przeciwka pojechać bez łamania zapisów instrukcji. Nie da się ułożyć programu, który będzie dawał 100% priorytetu tramwajom. Czasem ktoś zostanie przed sygnalizatorem. Ale i tak aktualna wersja to duża zmiana na lepsze.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 06 cze 2018, 20:20

To Rondo Radosława to jakieś magiczne miejsce gdzie wszyscy jeżdżą przepisowo a chociażby przy Feminie niemal każdy jedzie na drugiego (choć raz widziałem, że trzy zdążyły przejechać w kierunku mostu), nie patrzy na lewoskręty, blokady i inne ograniczenia.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 23 cze 2018, 19:04

Nowa koordynacja w al. Jana Pawła II (od ronda ONZ do Feminy), obejmująca także linię 10/70 (ruszając na początku zielonego przy rondzie ONZ powinny się wyrabiać na zielone przy Feminie).

Nowa koordynacja w al. Solidarności (od Feminy do Bankowego) - w dwóch kierunkach, ale jechać trzeba raczej energicznie. Przy okazji w nowym programie na Feminie tramwaje jadące Trasą WZ zyskały co najmniej 10s zielonego. Po załączeniu akomodacji (jakieś 2 tygodnie) będzie jeszcze lepiej.

W poniedziałek nowa koordynacja na Okopowej i Towarowej w rejonie Kercelaka. Niestety kierowcom się bardzo pogorszy, więc nie wiadomo, czy to rozwiązanie się obroni. Jeśli się obroni, to do końca roku priorytet powinien być po całej Okopowej i Towarowej, a jak się nie obroni, to trzeba się będzie nakombinować, żeby tramwaje nie utykały przy Lesznie.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1512
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 23 cze 2018, 19:52

Możesz przyjrzeć się Wilsonowi oraz przejściu dla pieszych między Podleśna a Żeromskiego? Na wilsonie trzeba zamykać drzwi od razu jadąc od pl. Inwalidów, a na przejściu trzeba niemal się zatrzymać.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 cze 2018, 20:25

Przy Feminie w stronę Woli dziś fajnie się jechało bo mało ludzi ale w tygodniu może być problem by wszystkich zabrać i odjechać bez czekania całego cyklu ale zobaczymy. W stronę Bankowego jest akurat.
A na Wilsonie często światło trwa kilka sekund po czym przez moment jest poziome i znów pionowe i tak w kółko aż tramwaj przejedzie. A co do przejścia między Podleśną a Żeromskiego to Swing nie ma problemów ale solówką musisz się zatrzymać się przy Podleśnej nie na końcu przystanku a nad pętlą indukcyjną, wtedy przez przejście przejedziesz bez zatrzymywania.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 24 cze 2018, 11:29

Na pl. Wilsona wrócił koszmar. Na wlocie Mickiewicza od strony Marymontu zdarza się, że na czerwonym stoją wszyscy: i samochody, i tramwaje, i piesi. Trwa to kilkadziesiąt sekund.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1512
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 24 cze 2018, 14:30

drobert pisze:
23 cze 2018, 20:25
Przy Feminie w stronę Woli dziś fajnie się jechało bo mało ludzi ale w tygodniu może być problem by wszystkich zabrać i odjechać bez czekania całego cyklu ale zobaczymy. W stronę Bankowego jest akurat.
A na Wilsonie często światło trwa kilka sekund po czym przez moment jest poziome i znów pionowe i tak w kółko aż tramwaj przejedzie. A co do przejścia między Podleśną a Żeromskiego to Swing nie ma problemów ale solówką musisz się zatrzymać się przy Podleśnej nie na końcu przystanku a nad pętlą indukcyjną, wtedy przez przejście przejedziesz bez zatrzymywania.
W ciągu ostatniego tygodnia 3 razy miałem 6 i raz wyjazdową 1 i za każdym razem był problem z tym przejściem, stając 1 wózkiem na pętli. Kolega mający na stałe 17 poranną też mi meldował o tym problemie.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 24 cze 2018, 18:04

Ja miałem w tym tygodniu 6 i 17. Raz się zapomniałem i solówką przejechałem pętlę i na światło nie zdążyłem. Później stawałem na pętli i za każdym razem było dobrze a Swingiem za każdym razem przejechałem. Może po prostu miałem farta. Tam też jest problem taki, że tramwaj jadący w przeciwnym kierunku wyłącza światło nawet jeśli jesteś nad pętlą indukcyjną. Zresztą to samo jest na Budowlanej. Jeśli światło wzbudzi tramwaj jadący na Annopol to mimo, że ruszasz z przystanku to i tak światło zgaśnie by na kilka sekund zielone dostały samochody. W druga stronę podobnie.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 26 cze 2018, 10:16

Nowe offsety na Okopowej (od Leszna do Chłodnej). Przypadek jest bardzo ciężki, bo to miejsce łatwo zakorkować samochodami, blokując ulice poprzeczne, ale i tak powinno być zauważalnie lepiej. Drobne korekty na Rondzie Radosława też były + koordynacja ze Słomińskiego/Pamiętajcie o Ogrodach. Na jedynce powinno ubyć z 1-2 minuty.

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 28 cze 2018, 21:50

Faktycznie na Kercelaku nie wjeżdża się od strony Babki na koniec pałki, tylko w połowie całego cyklu. Chłodna też nie "złapała" i nie traci się cyklu na Kercelaku. Motorniczy 27 na Wolę łapał czerwone, bo pewnie rozkład po staremu. W stronę Babki (od Zawiszy) jest całkiem nieźle. Sama Babka masakrycznie długo (pamiętając co było) i czekające pionowe przy Inflanckiej. I łapanie kreski przez 1-kę. Korekta rozkładu chyba musi być.... Pełen podziwu jestem, że się jednak dało.
Gdyby jeszcze się dało przesunąć pętle wzbudzające przy Dzikiej i Arsenale coby nie zatrzymywać się niepotrzebne. Niby drobiazg, ale czas leci....

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 29 cze 2018, 19:33

I przydałoby się przywrócić wzbudzanie na pl. Bankowym bo to co jest teraz to nie jest bezpieczne bo ludzie chodzą jak chcą nie patrząc na światło bo po co stać jak tramwaju nie ma na horyzoncie a przy okazji spowalnia tramwaje bo poziome zazwyczaj zapala się jak już ma się ruszać.

ODPOWIEDZ