No to pięknie. A ten wóz co stał czasem na torze wyjazdowym to tylko dla wzbudzania pętli był?Stary Pingwin pisze:Wyjeżdża też.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
ŁK
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To było przed rewolucją Jarka, teraz tor wyjazdowy służy (jak nazwa wskazuje) do wyjazdów.
miłośnik 13N
W weekend wyłączył się program akomodacyjny i działał program uproszczony (wzbudzany). Teraz znowu jest (powinno być) dobrze. Niektóre detektory trochę nawalają, trzeba będzie to podstroić.
Zastanawiałem się po co dodano dodatkową minutę między Centralnym a Centrum. Ale teraz już wiem, dzięki ujemne koordynacji nie zdąża się na światło przy Centralnym, no chyba że któryś Swing ma silnik odrzutowy i dzięki temu odcinek który powinniśmy pokonać w dwie minuty zgodnie z rozkładem, jedziemy cztery... Za to do Centrum można nadrobić to co straciliśmy do Centralnego. Supcio, więcej takich koordynacji, przecież tramwaj w tym mieście to przeżytek.
A podobno tramwaje miały szybciej jeździć.
Czy Chłodna/Okopowa ma synchronizację z Kercelakiem czy to wzbudzanie? Wczoraj ok. 17-tej ładnie się ją mijało i nie stało zbyt długo na Kercelaku. Dziś o 12-tej Chłodna zapala się równocześnie z Kercelakiem co powoduje kwitnięcie całego cyklu.
W Alejach się w ogóle jeździ na rozkład? Myślałem, że się jeździ po prostu do przodu, bo są inni z tylu.Flash8222 pisze:Zastanawiałem się po co dodano dodatkową minutę między Centralnym a Centrum. Ale teraz już wiem, dzięki ujemne koordynacji nie zdąża się na światło przy Centralnym, no chyba że któryś Swing ma silnik odrzutowy i dzięki temu odcinek który powinniśmy pokonać w dwie minuty zgodnie z rozkładem, jedziemy cztery... Za to do Centrum można nadrobić to co straciliśmy do Centralnego. Supcio, więcej takich koordynacji, przecież tramwaj w tym mieście to przeżytek.
A to światło to się zepsuło teraz z jakiejś okazji?
ŁK
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Nowy wgrany cykl na Wołoskiej/Woronicza wydaje się bardziej sensowny od poprzedniego, jednak wzbudzanie w obecnej sytuacji jest zupełnie nietrafione. Dziś nadal chodził cykl wzbudzany dla tramwajów. Wołoską od strony Odyńca dojeżdża się pod sygnalizator idealnie w momencie zapalenia się pałki na wprost, w lewo się nie zapala bo nie została wzbudzona i kwitnie się dwie minuty, tramwaj stojący na drugiego kwitnie zgodnie z przepisami cztery. Przez najbliższe miesiące głównym kierunkiem tramwajowym tutaj będzie lewoskręt z Wołoskiej, czy nie można załączyć "stałoczasówki" na stałe?
Miesiące jak miesiące. Szyny kładą już na Marynarskiej. Poza tym tam było kilka innych problemów, które zostały rozwiązane, więc jak jeden objazdowy zostanie na miesiąc, to się nic wielkiego nie stanie.
A może ten detektor nie działa po prostu?
A może ten detektor nie działa po prostu?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Staloczasowka obsługuje skrety z północy, zamiennie, co 4 minuty każdy. Chcemy?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pchnięcie offsetu na skrzyżowaniu Woronicza/Wołoska w przód spowoduje uciekanie zielonego przy Bytnara w kierunku na północ. Koordynacja została zoptymalizowana pod kątem linii 17 w układzie docelowym. Można spróbować dodać tymczasowo 10s, ale nie jestem pewny, czy w ogólnym bilansie będzie to korzystne.
Motorniczowie ani słowem się jednak nie zająknęli, że 4 i 17 jadą rozkładowo stadami. Czy sygnalizacja świetlna ma rozwiązywać problemy koordynacji odjazdów? W porze wyjazdów/zjazdów do zajezdni zielone może się palić znacznie dłużej, bo na skrzyżowaniu panuje mały ruch. W szczytach trudno oczekiwać, by przy tak kolizyjnym skrzyżowaniu będą skręcać po dwa składy. Tak ma tylko linia 31.
Motorniczowie ani słowem się jednak nie zająknęli, że 4 i 17 jadą rozkładowo stadami. Czy sygnalizacja świetlna ma rozwiązywać problemy koordynacji odjazdów? W porze wyjazdów/zjazdów do zajezdni zielone może się palić znacznie dłużej, bo na skrzyżowaniu panuje mały ruch. W szczytach trudno oczekiwać, by przy tak kolizyjnym skrzyżowaniu będą skręcać po dwa składy. Tak ma tylko linia 31.
A co do stałoczasówki, to nie wiecie, o co prosicie.
Akomodacja zapewnia większą przepustowość dla tramwajów o 120%, a w godzinach "zajezdniowych" - o 370%.
Wcześniejsze wzbudzenie skrętu w lewo można będzie uzyskać w przyszłości poprzez informację z SIP.
Akomodacja zapewnia większą przepustowość dla tramwajów o 120%, a w godzinach "zajezdniowych" - o 370%.
Wcześniejsze wzbudzenie skrętu w lewo można będzie uzyskać w przyszłości poprzez informację z SIP.
Nie no, stałoczasówka się komuś pomyliła z czymś chyba.
Heh, teraz po Wołoskiej samochodem trzeba jeździć bardzo powoli, żeby wpadać w koordynację (kiedyś jak się wyjeżdżało z Woronicza, to trzeba było pędzić, coby zdążyć na koniec zielonego przy Racławickiej).
Mam nadzieję, że 138 też zyskało mimo przystanków za skrzyżowaniami l.
Heh, teraz po Wołoskiej samochodem trzeba jeździć bardzo powoli, żeby wpadać w koordynację (kiedyś jak się wyjeżdżało z Woronicza, to trzeba było pędzić, coby zdążyć na koniec zielonego przy Racławickiej).
Mam nadzieję, że 138 też zyskało mimo przystanków za skrzyżowaniami l.
ŁK
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1597
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Możesz rozwinąć zasadę działania?
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM