Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 08 lis 2018, 10:31

Ta sygnalizacja tak ma. Czasami dojeżdżam na koniec zielonego dla Wołoskiej, więc się odprężam i odpoczywam, bo ponad minuta postoju, a tu nagle znowu Wołoska ma zielone. Dzieje się tak, jeżeli piesi w ciągu Odyńca-Racławicka nie wcisną przycisku przywołującego zielonego.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 20 lis 2018, 1:25

W okolicach Kercelaka też wróciło stare. Z Okopowej ruszam na 0 a z Żytniej -2 bo cykl przy Lesznie trzeba odstać. Poziome zapala się idealnie w momencie ruszenia z przystanku.
Trwają prace i chyba nie wszystko jest prawidłowo zaprogramowane zgodnie z dokumentacją.
Na Okopowej ostatnio jeździło się bardzo dobrze. Aż się boję, jak wprowadzą priorytet.
Na Okopowej nigdy się nie jeździło dobrze. Na tym ciągu między Kercelakiem a Powązkowską nie powinno być żadnych strat czasu. Na Powązkowskiej strata max 10s średnio.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 20 lis 2018, 13:18

Okopowa i Towarowa to była i jest porażka jeśli chodzi o światła. Swoje dokłada pl. Zawiszy. Miałem wczoraj pięć kółek na 1 i z Basenów Inflancka ruszałem na 0 lub +1 a z pl. Zawiszy od -3 do -5.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 lis 2018, 10:07

drobert pisze:
20 lis 2018, 13:18
Okopowa i Towarowa to była i jest porażka jeśli chodzi o światła. Swoje dokłada pl. Zawiszy. Miałem wczoraj pięć kółek na 1 i z Basenów Inflancka ruszałem na 0 lub +1 a z pl. Zawiszy od -3 do -5.
Dokładnie nawet wieczorem.

Baseny +1
Powązkowska zawsze mi uciekał cykl -1
Dalej światła łapiesz do Żytniej i jak się ogarniesz wskoczysz na 0
Dalej światła tak działają by przy Okopowej zgasło ci światełko i minus 1 z powrotem
Po obsłużeniu Okopowej zawsze mi gaśnie światło przed nosem i na Muzeum też nie zdążam efekt minus 2
Ruszasz z pod muzeum zapala się zaraz na Rondzie i du… minus 3
Jak masz 24 lub 22 przed sobą to Zawiszy zamykasz na minus 4
Ochota Rartusz stoisz i dalej minus 4
Sprint do Narutowicza nic nie daje bo i tak ucieka światło i w efekcie znów minus 4
Łapiesz Wawelską da radę jak mało ludzi, łapiesz końcówkę Och Teatr ale przy Bitwy kwitniesz minutę efekt Bitwy minus 3
A na pętlę i tak musisz wpaść minus cztery bo pierwsze jak cię puści przez jezdnie to przy Pawińskiego gaśnie i znów cały cykl stoisz. I uradowany motorniczy przy postoju 8 lub 9 minut zostaje mu 5 lub 4. Luksus. Zaś w drugą stronę dużo lepiej bynajmniej ja nie mam co z czasem robić jak się zbiorę z Banacha odpowiednio łapiąc pierwsze, drugie i trzecie światło to pół minuty kwitne by ruszyć plus 1 z Bitwy. Dalej to tylko Narutowicza trza odstać i potem spokojnie na luzie pykasz do Annopola.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 06 gru 2018, 19:22

Światła między M. Wilanowska a Wyścigami już zostaną jak dziś czy to tylko jakieś testy? Jestem pod wrażeniem, że od Wilanowskiej do pętli można przejechać w trzy minuty.

Awatar użytkownika
Bart
Posty: 17
Rejestracja: 14 sie 2013, 18:03
Lokalizacja: Warszawa Ochota

Post autor: Bart » 06 gru 2018, 23:29

Tak już zostanie, tramwaj jadący w kierunku Wyścigów wzbudza sobie drugie pionowe na przejeździe skośnym.

Zmiana jest też na odcinku Wola-Ratusz - Okopowa. Na Żelaznej ruszając na początku pionowego i jadąc sprawnie i żwawo można zdążyć na początek pionowego na Kercelaku. W przeciwnym kierunku ruszając z przystanku Okopowa, przy dobrych wiatrach (krótka wymiana pasażerska) można zdążyć na końcówce fazy w kierunku Feminy.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 06 gru 2018, 23:34

A od kiedy jest zmiana przy Okopowej bo we wtorek miałem 26 i za każdym razem było jak mówisz ale wymagało też sprawnie i żwawo wjeżdżać na zwrotnice by zdążyć nie mówiąc o jadącym na drugiego.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2018, 0:04

drobert pisze:Światła między M. Wilanowska a Wyścigami już zostaną jak dziś czy to tylko jakieś testy? Jestem pod wrażeniem, że od Wilanowskiej do pętli można przejechać w trzy minuty.
No miały być, Jarek mówił. Ale pewnie jeszcze mogą być przerwy, jak to nowość.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 gru 2018, 7:47

Bart pisze:
06 gru 2018, 23:29
Na Żelaznej ruszając na początku pionowego i jadąc sprawnie i żwawo można zdążyć na początek pionowego na Kercelaku.
Dziś rano jednego zauważyłem, że zdążył. Ale raczej nie miał 15 na wysokości sterownika zwrotnicy i iglicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2018, 20:35

Pełnia szczęścia by byla, gdyby jeden z przystanków przy Zelaznej przesunąć. No ale to na 3 lata załatwiania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 08 gru 2018, 10:26

Priorytet na odcinku Metro Wilanowska - Niedźwiedzia jak najbardziej na tak, szkoda tylko że nie da się przejechać na drugiego (przynajmniej w stronę Wyścigów).

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 gru 2018, 11:37

Mówimy o odcinku, gdzie są 3 linie, a i pojedynczy przystanek się trafi. Nie ma chyba sensu przepychać na siłę dwóch składów, gdy i tak drugi odczeka przy Niedźwiedziej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 gru 2018, 13:27

Glonojad pisze:Mówimy o odcinku, gdzie są 3 linie, a i pojedynczy przystanek się trafi. Nie ma chyba sensu przepychać na siłę dwóch składów, gdy i tak drugi odczeka przy Niedźwiedziej...
To może nawet lepiej, żeby światła tym sterowały, skoro ZTM nie daje rady :/
ŁK

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 gru 2018, 19:47

Jeśli dobrze ruszy pierwszy to i drugi da radę. Ja przejechałem na drugiego na pionowym ale pierwszy już znając nowy cykl nie hamował wiedząc, że dostanie światło.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 09 gru 2018, 21:53

Na zielonej fali pojedziecie od Woronicza do al. Lotnikow w dwie strony. W kierunku Wyścigów daje to 2 minuty oszczędności i znikome rozproszenie czasu przejazdu. W drugą stronę 1,5 minuty zysku, ale poczekajcie na regulację offsetu przy Woronicza (sterowniki są innnego producenta, więc procedura jest dłuższa).

Wkrótce na zielonej fali pojedziecie od ONZtu do Stawek, a 35 na podwójnym zielonym. ZTM wprawdzie to negatywnie po złośliwości zaopiniował, jak to robi raz za razem, ale nie był w stanie nam tego uwalić. Opóźnił tylko o pół roku.

Biorę się za algorytmy na Okopowej. Zacznę od czegoś prostego (Niska), bo tam nie da się zrobić dobrej koordynacji i trzeba postawić na priorytet lokalny.

ODPOWIEDZ