Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ta sygnalizacja tak ma. Czasami dojeżdżam na koniec zielonego dla Wołoskiej, więc się odprężam i odpoczywam, bo ponad minuta postoju, a tu nagle znowu Wołoska ma zielone. Dzieje się tak, jeżeli piesi w ciągu Odyńca-Racławicka nie wcisną przycisku przywołującego zielonego.
miłośnik 13N
Trwają prace i chyba nie wszystko jest prawidłowo zaprogramowane zgodnie z dokumentacją.W okolicach Kercelaka też wróciło stare. Z Okopowej ruszam na 0 a z Żytniej -2 bo cykl przy Lesznie trzeba odstać. Poziome zapala się idealnie w momencie ruszenia z przystanku.
Na Okopowej nigdy się nie jeździło dobrze. Na tym ciągu między Kercelakiem a Powązkowską nie powinno być żadnych strat czasu. Na Powązkowskiej strata max 10s średnio.Na Okopowej ostatnio jeździło się bardzo dobrze. Aż się boję, jak wprowadzą priorytet.
Okopowa i Towarowa to była i jest porażka jeśli chodzi o światła. Swoje dokłada pl. Zawiszy. Miałem wczoraj pięć kółek na 1 i z Basenów Inflancka ruszałem na 0 lub +1 a z pl. Zawiszy od -3 do -5.
Dokładnie nawet wieczorem.
Baseny +1
Powązkowska zawsze mi uciekał cykl -1
Dalej światła łapiesz do Żytniej i jak się ogarniesz wskoczysz na 0
Dalej światła tak działają by przy Okopowej zgasło ci światełko i minus 1 z powrotem
Po obsłużeniu Okopowej zawsze mi gaśnie światło przed nosem i na Muzeum też nie zdążam efekt minus 2
Ruszasz z pod muzeum zapala się zaraz na Rondzie i du… minus 3
Jak masz 24 lub 22 przed sobą to Zawiszy zamykasz na minus 4
Ochota Rartusz stoisz i dalej minus 4
Sprint do Narutowicza nic nie daje bo i tak ucieka światło i w efekcie znów minus 4
Łapiesz Wawelską da radę jak mało ludzi, łapiesz końcówkę Och Teatr ale przy Bitwy kwitniesz minutę efekt Bitwy minus 3
A na pętlę i tak musisz wpaść minus cztery bo pierwsze jak cię puści przez jezdnie to przy Pawińskiego gaśnie i znów cały cykl stoisz. I uradowany motorniczy przy postoju 8 lub 9 minut zostaje mu 5 lub 4. Luksus. Zaś w drugą stronę dużo lepiej bynajmniej ja nie mam co z czasem robić jak się zbiorę z Banacha odpowiednio łapiąc pierwsze, drugie i trzecie światło to pół minuty kwitne by ruszyć plus 1 z Bitwy. Dalej to tylko Narutowicza trza odstać i potem spokojnie na luzie pykasz do Annopola.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Światła między M. Wilanowska a Wyścigami już zostaną jak dziś czy to tylko jakieś testy? Jestem pod wrażeniem, że od Wilanowskiej do pętli można przejechać w trzy minuty.
Tak już zostanie, tramwaj jadący w kierunku Wyścigów wzbudza sobie drugie pionowe na przejeździe skośnym.
Zmiana jest też na odcinku Wola-Ratusz - Okopowa. Na Żelaznej ruszając na początku pionowego i jadąc sprawnie i żwawo można zdążyć na początek pionowego na Kercelaku. W przeciwnym kierunku ruszając z przystanku Okopowa, przy dobrych wiatrach (krótka wymiana pasażerska) można zdążyć na końcówce fazy w kierunku Feminy.
Zmiana jest też na odcinku Wola-Ratusz - Okopowa. Na Żelaznej ruszając na początku pionowego i jadąc sprawnie i żwawo można zdążyć na początek pionowego na Kercelaku. W przeciwnym kierunku ruszając z przystanku Okopowa, przy dobrych wiatrach (krótka wymiana pasażerska) można zdążyć na końcówce fazy w kierunku Feminy.
A od kiedy jest zmiana przy Okopowej bo we wtorek miałem 26 i za każdym razem było jak mówisz ale wymagało też sprawnie i żwawo wjeżdżać na zwrotnice by zdążyć nie mówiąc o jadącym na drugiego.
No miały być, Jarek mówił. Ale pewnie jeszcze mogą być przerwy, jak to nowość.drobert pisze:Światła między M. Wilanowska a Wyścigami już zostaną jak dziś czy to tylko jakieś testy? Jestem pod wrażeniem, że od Wilanowskiej do pętli można przejechać w trzy minuty.
ŁK
Dziś rano jednego zauważyłem, że zdążył. Ale raczej nie miał 15 na wysokości sterownika zwrotnicy i iglicy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pełnia szczęścia by byla, gdyby jeden z przystanków przy Zelaznej przesunąć. No ale to na 3 lata załatwiania.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Priorytet na odcinku Metro Wilanowska - Niedźwiedzia jak najbardziej na tak, szkoda tylko że nie da się przejechać na drugiego (przynajmniej w stronę Wyścigów).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Mówimy o odcinku, gdzie są 3 linie, a i pojedynczy przystanek się trafi. Nie ma chyba sensu przepychać na siłę dwóch składów, gdy i tak drugi odczeka przy Niedźwiedziej...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To może nawet lepiej, żeby światła tym sterowały, skoro ZTM nie daje radyGlonojad pisze:Mówimy o odcinku, gdzie są 3 linie, a i pojedynczy przystanek się trafi. Nie ma chyba sensu przepychać na siłę dwóch składów, gdy i tak drugi odczeka przy Niedźwiedziej...
ŁK
Jeśli dobrze ruszy pierwszy to i drugi da radę. Ja przejechałem na drugiego na pionowym ale pierwszy już znając nowy cykl nie hamował wiedząc, że dostanie światło.
Na zielonej fali pojedziecie od Woronicza do al. Lotnikow w dwie strony. W kierunku Wyścigów daje to 2 minuty oszczędności i znikome rozproszenie czasu przejazdu. W drugą stronę 1,5 minuty zysku, ale poczekajcie na regulację offsetu przy Woronicza (sterowniki są innnego producenta, więc procedura jest dłuższa).
Wkrótce na zielonej fali pojedziecie od ONZtu do Stawek, a 35 na podwójnym zielonym. ZTM wprawdzie to negatywnie po złośliwości zaopiniował, jak to robi raz za razem, ale nie był w stanie nam tego uwalić. Opóźnił tylko o pół roku.
Biorę się za algorytmy na Okopowej. Zacznę od czegoś prostego (Niska), bo tam nie da się zrobić dobrej koordynacji i trzeba postawić na priorytet lokalny.
Wkrótce na zielonej fali pojedziecie od ONZtu do Stawek, a 35 na podwójnym zielonym. ZTM wprawdzie to negatywnie po złośliwości zaopiniował, jak to robi raz za razem, ale nie był w stanie nam tego uwalić. Opóźnił tylko o pół roku.
Biorę się za algorytmy na Okopowej. Zacznę od czegoś prostego (Niska), bo tam nie da się zrobić dobrej koordynacji i trzeba postawić na priorytet lokalny.