Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 24 maja 2019, 8:06

Wrocław to odkąd pamiętam zawsze był gorszy do jeżdżenia, niż Warszawa. Tramwaje też mają gorzej.

A liczniki to zło jest.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 maja 2019, 9:56

gfedorynski pisze:
24 maja 2019, 8:06
A liczniki to zło jest.
Dlaczego?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 24 maja 2019, 12:27

Są mocne kwity, że zwiększają liczbę wypadków.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 maja 2019, 17:48

gfedorynski pisze:Są mocne kwity, że zwiększają liczbę wypadków.
No bo jak ktoś hamuje już na zielonym...
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 maja 2019, 18:34

gfedorynski pisze:
24 maja 2019, 12:27
Są mocne kwity, że zwiększają liczbę wypadków.
Jakieś linki?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 maja 2019, 12:09

Po zerwaniu sieci(i naprawie) przy Dworcu Południowym, nie działa dodatkowe zezwalające dla tramwaju przy przejeździe przez Puławską. Na sygnalizatorze przy Alei Wilanowskiej zwisa smętnie przewód, który zasilał kamerkę wykrywającą tramwaj.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 29 maja 2019, 14:08

A wyłączenie priorytetu na Odlewniczej ma związek z budową metra czy nie ma komu naprawić?

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 maja 2019, 21:28

Metro oraz większy ruch na Odlewniczej.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 29 maja 2019, 21:52

To można było ustawić sygnalizację w taki sposób by tramwaj dostawał światło w momencie kiedy jest na skrzyżowaniu a jeśli tramwaju nie ma to po prostu światło miałyby samochody. Tam ruch tramwajowy nie jest na tyle duży by tramwaj wzbudzający sobie światło miał zakorkować okolicę. Teraz mamy obowiązkowy postój na ponad minutę by samochodom było lepiej. To już kolejne skrzyżowanie z wyłączonym priorytetem ale czasu w rozkładzie nie przybywa.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 maja 2019, 10:40

Kierowcy się nie ogarniają, to załóżmy sygnalizację świetlną spowalniającą wszystkich. Najbardziej wkurzają światła przy Odlewniczej w dni wolne i nocą, kiedy nie ma żywego ducha, a tramwaj kwitnie pod sygnalizatorem. Czekam na sygnalizację przy Daniszewskiej, łącznie z pdp przez torowisko.
miłośnik 13N

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 30 maja 2019, 16:29

Od zeszłego czwartku 40-sekundowa wiązka w 120-sekundowym cyklu między Koszykową i Gusem. Było opóźnianie, teraz wytracanie (do korekty RJ).
Nie wiem jak to działa na wprost, ale skręt 10 w Nowowiejską zawsze łapie 2 minuty na przystanku. Potem oczywiście też beznadziejnie - jak jechałem na przystanek Morskie Oko z Ronda ONZ to czerwone złapał wszędzie poza światłami przed ostatnim przystankiem...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 maja 2019, 17:44

drobert pisze:
29 maja 2019, 14:08
A wyłączenie priorytetu na Odlewniczej ma związek z budową metra czy nie ma komu naprawić?
Metro, ale mają ponoć naprawić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 maja 2019, 18:10

I to jest dobra wiadomość.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 30 maja 2019, 18:35

To jeszcze Metro Wilanowska, Conrada, Al. Reymonta czy południowe przejście na Nowym Bemowie. Przydałby się też powrót pętli indukcyjnej przy Maryninie od strony Koła, dzięki której tramwaj nie musiał zbyt mocno zwalniać przed przejazdem. Podczas remontu torowiska została zdemontowana i już nie powróciła.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 02 cze 2019, 21:30

drobert pisze:
30 maja 2019, 18:35
To jeszcze Metro Wilanowska, Conrada, Al. Reymonta czy południowe przejście na Nowym Bemowie. Przydałby się też powrót pętli indukcyjnej przy Maryninie od strony Koła, dzięki której tramwaj nie musiał zbyt mocno zwalniać przed przejazdem. Podczas remontu torowiska została zdemontowana i już nie powróciła.
Przecie według ZTM tu są priorytety zapomniałeś o Piastów Śląskich. Efekt linia 10 być na plus jeden przy Aspekcie znaczy być minus 3 na Wrocławskiej. A potem lawina 26 wejdzie i dziękuje w pizd... z nadrobieniem. A 28 linia bajka. Jak na Naruta zostanie ci 4 minuty to luksus. I tak przez 4 lata.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ODPOWIEDZ