Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 gru 2019, 21:12

Glonojad pisze:
06 gru 2019, 18:15
...wdrożono stałoczasówkę.
Nie no bajka, aż strach pomyśleć co wymyśli ZDM przy rondzie UE po wybudowaniu przejścia dla pieszych. Rozumiem jak osoby w ZMIDzie zobaczyły algorytm Jarka to spaliły się ze wstydu i wyrzuciły jego projekt do kosza?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 gru 2019, 9:48

Flash8222 pisze:
06 gru 2019, 17:01
Rozumiem, że 10 sekund pionowego przy Postępu to dzieło ZMID czy kogoś innego?
To i tak dłużej niż przy MRA, o 3 sekundy.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2019, 9:54

Autobus Czerwon pisze:Jak to wspaniale, że dzięki otwarciu wiaduktu na Postępu nie zyskał nikt inny niż tylko kierowcy samochodów osobowych.
Wszyscy zyskali. Odetkało się wszystkim, Domaniewska, Rondo UE, Wołoska. 218 i 308 jeżdżą w miarę punktualnie, 189 nie traci 20 minut od Instytutu Fizyki do Postępu.

Jarek gdzieś napisał, że marzy mu się pełen priorytet na całej trasie 31. A skoro mu się marzy, to to zrobi ;)
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 gru 2019, 10:29

Za to rozjechała się sygnalizacja na Puławskiej. Jadę z pętli Wyścigi, do Dworca Południowego jest dobrze. Obsługuję przystanek i do Domaniewskiej dojeżdżam na sam koniec zezwalającego.Kwitnę cały cykl i na Bukowińską wpadam 5 sekund przed końcem zezwalającego, nie zdążę nawet uaktywnić ciepłego guzika. Kwitnę cały cykl i na Królikarnię też nie zdążam. Kwitnę cały cykl(co zaczyna być nudne) i z Królikarni odjeżdżam na minus 4. Cztery minuty dołożone do planowych ośmiu przelotu to 50% dłużej. Jeszcze we wrześniu ciąg świateł Wyścigi-Królikarnia działał dobrze, teraz od DP do Królikarni jest tragedia.
Z Królikarni na Bukowińską też na koniec cyklu.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2019, 11:08

Puławska do sprawdzenia w poniedziałek, dzięki. Co do wiaduktu, to parę lat temu widziałem prognozy, że "dzięki" niemu stania na amen rondo UE,bo przeciążą ją relacje skrętne zdjęte z Postępu. Zobaczymy, czy to było kolejne 80 milionów wydane na rozbudowę układu drogowego, które tradycyjnie przesunęły tylko korek gdzie indziej...

Za to Kasprzaka po nowemu do oblukania. Tylko koordynacja 10 z 11 leży ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 07 gru 2019, 11:33

Nie dziwne, że leży koordynacja 10 i 11. Reymonta psuje wszystko w tym układzie. O ile 10 od Huty jedzie w miarę, to 11 potrafi stać na piątego przed Reymonta, potem leci opóźniona na Prostą, robi obrót i już jest zajechana przez planową 10. Trochę źle jest wykonany obrót za Daszyńskim. Powinien być trzeci tor z boku i kilka minut postoju wyrównawczego, co w aktualnym układzie jest niemożliwe.
miłośnik 13N

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 gru 2019, 13:42

Stary Pingwin pisze:
07 gru 2019, 11:33
Nie dziwne, że leży koordynacja 10 i 11. Reymonta psuje wszystko w tym układzie. O ile 10 od Huty jedzie w miarę, to 11 potrafi stać na piątego przed Reymonta, potem leci opóźniona na Prostą, robi obrót i już jest zajechana przez planową 10. Trochę źle jest wykonany obrót za Daszyńskim. Powinien być trzeci tor z boku i kilka minut postoju wyrównawczego, co w aktualnym układzie jest niemożliwe.
Jak już dobudowywać, to może w ogóle niekoniecznie na Daszyńskim, tylko może warto by zacząć wykorzystywać intensywniej torowisko na Prostej. Czy na Chałubińskiego jakby dosunięto torowisko do filarów najbardziej, jak się da i przeniesiono na bok słupy trakcyjne, zmieściłby się trzeci tor?

Poza tym to 11 powinna dojeżdżać do Metra Młociny jako linia krótsza z drugiej strony, a 10 jechać na Piaski jako dłuższa.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 gru 2019, 13:52

Docelowo to ma być tor postojowy przed Zawiszą i skręty na daszyńskim.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 gru 2019, 14:37

pawcio pisze:
07 gru 2019, 13:52
Docelowo to ma być tor postojowy przed Zawiszą i skręty na daszyńskim.
O ile mi wiadomo, na Daszyńskim mają być wszystkie skręty z wyjątkiem relacji zachód-południe.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 07 gru 2019, 15:06

To byłoby bezsensu. Ale wersję pawcia słyszałem też wcześniej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 07 gru 2019, 17:14

KwZ pisze:
07 gru 2019, 15:06
To byłoby bezsensu. Ale wersję pawcia słyszałem też wcześniej.
Faktycznie, sprawdziłem ponownie. Zmyliła mnie rotacja obrazka, wychodzi na to, że po prostu nie umiem czytać #-o Oznacza to, że co prawda niestety już po czasie, gdy był naprawdę potrzebny, zostanie dobudowany jeszcze skręt z Towarowej w Prostą oprócz tych dwóch leżących na RD. Tylko czemu skręt NW, a nie SW jest wydzielony?
Obrazek

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 gru 2019, 17:41

Yelonker pisze:
07 gru 2019, 17:14
. Tylko czemu skręt NW, a nie SW jest wydzielony?
Wcale nie musi. Może to być schemat, że iglice są długie. Coś jak na Kinie Femina.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 gru 2019, 19:02

SławekM pisze:
07 gru 2019, 17:41
Yelonker pisze:
07 gru 2019, 17:14
. Tylko czemu skręt NW, a nie SW jest wydzielony?
Wcale nie musi. Może to być schemat, że iglice są długie. Coś jak na Kinie Femina.
Iglice są zawsze tej samej długości.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 07 gru 2019, 21:44

Na Postępu jakaś nowa firma od sterowników, która nigdy nie robiła w Warszawie priorytetu. To źle wróży.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 gru 2019, 21:49

Yelonker pisze:
07 gru 2019, 17:14
KwZ pisze:
07 gru 2019, 15:06
To byłoby bezsensu. Ale wersję pawcia słyszałem też wcześniej.
Faktycznie, sprawdziłem ponownie. Zmyliła mnie rotacja obrazka, wychodzi na to, że po prostu nie umiem czytać #-o Oznacza to, że co prawda niestety już po czasie, gdy był naprawdę potrzebny, zostanie dobudowany jeszcze skręt z Towarowej w Prostą oprócz tych dwóch leżących na RD. Tylko czemu skręt NW, a nie SW jest wydzielony?
Obrazek
Bo schemat jest nieprecyzjny. Wydzielone będą oba tory "do zajezdni".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ