Nie no bajka, aż strach pomyśleć co wymyśli ZDM przy rondzie UE po wybudowaniu przejścia dla pieszych. Rozumiem jak osoby w ZMIDzie zobaczyły algorytm Jarka to spaliły się ze wstydu i wyrzuciły jego projekt do kosza?
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
To i tak dłużej niż przy MRA, o 3 sekundy.
miłośnik 13N
Wszyscy zyskali. Odetkało się wszystkim, Domaniewska, Rondo UE, Wołoska. 218 i 308 jeżdżą w miarę punktualnie, 189 nie traci 20 minut od Instytutu Fizyki do Postępu.Autobus Czerwon pisze:Jak to wspaniale, że dzięki otwarciu wiaduktu na Postępu nie zyskał nikt inny niż tylko kierowcy samochodów osobowych.
Jarek gdzieś napisał, że marzy mu się pełen priorytet na całej trasie 31. A skoro mu się marzy, to to zrobi
ŁK
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Za to rozjechała się sygnalizacja na Puławskiej. Jadę z pętli Wyścigi, do Dworca Południowego jest dobrze. Obsługuję przystanek i do Domaniewskiej dojeżdżam na sam koniec zezwalającego.Kwitnę cały cykl i na Bukowińską wpadam 5 sekund przed końcem zezwalającego, nie zdążę nawet uaktywnić ciepłego guzika. Kwitnę cały cykl i na Królikarnię też nie zdążam. Kwitnę cały cykl(co zaczyna być nudne) i z Królikarni odjeżdżam na minus 4. Cztery minuty dołożone do planowych ośmiu przelotu to 50% dłużej. Jeszcze we wrześniu ciąg świateł Wyścigi-Królikarnia działał dobrze, teraz od DP do Królikarni jest tragedia.
Z Królikarni na Bukowińską też na koniec cyklu.
Z Królikarni na Bukowińską też na koniec cyklu.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Puławska do sprawdzenia w poniedziałek, dzięki. Co do wiaduktu, to parę lat temu widziałem prognozy, że "dzięki" niemu stania na amen rondo UE,bo przeciążą ją relacje skrętne zdjęte z Postępu. Zobaczymy, czy to było kolejne 80 milionów wydane na rozbudowę układu drogowego, które tradycyjnie przesunęły tylko korek gdzie indziej...
Za to Kasprzaka po nowemu do oblukania. Tylko koordynacja 10 z 11 leży ...
Za to Kasprzaka po nowemu do oblukania. Tylko koordynacja 10 z 11 leży ...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie dziwne, że leży koordynacja 10 i 11. Reymonta psuje wszystko w tym układzie. O ile 10 od Huty jedzie w miarę, to 11 potrafi stać na piątego przed Reymonta, potem leci opóźniona na Prostą, robi obrót i już jest zajechana przez planową 10. Trochę źle jest wykonany obrót za Daszyńskim. Powinien być trzeci tor z boku i kilka minut postoju wyrównawczego, co w aktualnym układzie jest niemożliwe.
miłośnik 13N
Jak już dobudowywać, to może w ogóle niekoniecznie na Daszyńskim, tylko może warto by zacząć wykorzystywać intensywniej torowisko na Prostej. Czy na Chałubińskiego jakby dosunięto torowisko do filarów najbardziej, jak się da i przeniesiono na bok słupy trakcyjne, zmieściłby się trzeci tor?Stary Pingwin pisze: ↑07 gru 2019, 11:33Nie dziwne, że leży koordynacja 10 i 11. Reymonta psuje wszystko w tym układzie. O ile 10 od Huty jedzie w miarę, to 11 potrafi stać na piątego przed Reymonta, potem leci opóźniona na Prostą, robi obrót i już jest zajechana przez planową 10. Trochę źle jest wykonany obrót za Daszyńskim. Powinien być trzeci tor z boku i kilka minut postoju wyrównawczego, co w aktualnym układzie jest niemożliwe.
Poza tym to 11 powinna dojeżdżać do Metra Młociny jako linia krótsza z drugiej strony, a 10 jechać na Piaski jako dłuższa.
Docelowo to ma być tor postojowy przed Zawiszą i skręty na daszyńskim.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To byłoby bezsensu. Ale wersję pawcia słyszałem też wcześniej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Faktycznie, sprawdziłem ponownie. Zmyliła mnie rotacja obrazka, wychodzi na to, że po prostu nie umiem czytać Oznacza to, że co prawda niestety już po czasie, gdy był naprawdę potrzebny, zostanie dobudowany jeszcze skręt z Towarowej w Prostą oprócz tych dwóch leżących na RD. Tylko czemu skręt NW, a nie SW jest wydzielony?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Na Postępu jakaś nowa firma od sterowników, która nigdy nie robiła w Warszawie priorytetu. To źle wróży.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo schemat jest nieprecyzjny. Wydzielone będą oba tory "do zajezdni".Yelonker pisze: ↑07 gru 2019, 17:14Faktycznie, sprawdziłem ponownie. Zmyliła mnie rotacja obrazka, wychodzi na to, że po prostu nie umiem czytać Oznacza to, że co prawda niestety już po czasie, gdy był naprawdę potrzebny, zostanie dobudowany jeszcze skręt z Towarowej w Prostą oprócz tych dwóch leżących na RD. Tylko czemu skręt NW, a nie SW jest wydzielony?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.