Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7664
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 gru 2019, 22:50

Emyl pisze:
17 gru 2019, 12:42
A, w sensie że świnki nie są przystosowane do trakcji ukrotnionej, rozumiem.
Nie są. Nie były na to projektowane. Zmiana tego stanu kosztowałaby sporo $, bo układ do przebudowania.
KwZ pisze:
18 gru 2019, 12:07
Moim zdaniem prostsze i bezpieczniejsze byłoby spięcie ich na sztywno fizycznym sprzęgiem (który i tak jest i musi być), a logicznie po wifi. I tak, to jest sci-fi.
Zapomnij o WiFi. Wymagany jest fizyczny czuwak w tramwaju sterowanym.
Emyl pisze:
18 gru 2019, 12:21
Plis, wtedy by musiał 20 minut stać i robić próbę hamulca XD
Nie ma pneumatyki, ale podstawowy test układów jest wymagany.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 gru 2019, 13:19

A w drugą stronę rozepniemy dwie świnki na Starynkiewiczu (bo na Zawiszy są dwa osobne tory) i co? Wiecie jaka awantura by była? Żyjemy w mieście, w którym ludzie nie umieją czytać napisów na wyświetlaczach, więc wyobraźcie sobie co by było, gdyby składy były rozłączane w trasie. IMHO pomysł nie do obrony. Wolałbym już 60m tramwaj (obojętnie czy skład czy nie) i, jednak, remarszrutyzację (tylko tak obrandowaną, że ludzie to kupią).

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 19 gru 2019, 13:33

Zdaję sobie sprawę że to zupełnie nie ta skala, ale w Bratysławie właśnie przeprowadzono ostrą remarszrutyzację linii tramwajowych. Z 9 linii tramwajowych, zrobiły się 4 i piąta szczytowa. Obecny układ linii tramwajowych w Warszawie to syf. Co z tego, że z placu Zbawiciela na Wyścigi jadą 3 linie tramwajowe, skoro wszystkie 3 przyjeżdżają zaraz po sobie, a potem trzeba czekać (w zależności od pory i rodzaju dnia) 7-12 minut.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 19 gru 2019, 13:41

Autobus Czerwon pisze:
19 gru 2019, 13:33
Zdaję sobie sprawę że to zupełnie nie ta skala, ale w Bratysławie właśnie przeprowadzono ostrą remarszrutyzację linii tramwajowych. Z 9 linii tramwajowych, zrobiły się 4 i piąta szczytowa. Obecny układ linii tramwajowych w Warszawie to syf. Co z tego, że z placu Zbawiciela na Wyścigi jadą 3 linie tramwajowe, skoro wszystkie 3 przyjeżdżają zaraz po sobie, a potem trzeba czekać (w zależności od pory i rodzaju dnia) 7-12 minut.
O, to to. Tutaj sobie można poczytać o co chodzi (po slowacku, polecam na pośmianie ;-) ) , a tutaj rozkłady.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 gru 2019, 20:13

Jak widać na stronie, jeszcze w 2011 linii było z 15!
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 gru 2019, 11:14

A od tego czasu powstała nowa linia na Petrzałkę. Imponujące.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 20 gru 2019, 21:02

Wracając do priorytetów, po uruchomieniu przejścia dla pieszych przez ul. Marynarską przy Rondzie UE, tramwaj ma dużo więcej zielonego niż wcześniej. Nie wiem czy to jest stan docelowy, ale poprawa jest znacząca. :)

Flash8222
Posty: 7593
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 21 gru 2019, 0:25

Zniknęła strzałka w prawo z Wołoskiej w Marynarską.

Łukasz
Posty: 10541
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 gru 2019, 8:20

Piotrek_2274 pisze:Wracając do priorytetów, po uruchomieniu przejścia dla pieszych przez ul. Marynarską przy Rondzie UE, tramwaj ma dużo więcej zielonego niż wcześniej. Nie wiem czy to jest stan docelowy, ale poprawa jest znacząca. :)
No bo Jarek to robił. A strzałka - wiadomo, ścieżka chyba.
ŁK

Molo
Posty: 631
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 21 gru 2019, 10:23

Rewelacja szczególnie w środku nocy... Kwitlem na czerwonym za każdym kursem by duchy tramwajów przejezdzaly sobie w dwóch cyklach. Mam nadzieję, że nie jest to docelowa organizacja ruchu.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 gru 2019, 10:29

Kiedyś jeszcze będzie przejazd rowerowy przy tym nowym przejściu. Ale strzałka od Woronicza zniknęła z powodu przejazdu rowerowego W-E, tramwaje skorzystały przy okazji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 gru 2019, 10:38

Kelly pisze:
17 gru 2019, 8:01
Bankowy znowu daje pieszym światło na minutę a tramwajom na 10 sekund.
Proponuję równie głupią sygnalizację zamontować przy Senatorskiej. Na Bankowym wieczorem jest normalniej, prawie jak wcześniej.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 gru 2019, 10:50

Stałoczasówka przy GM nie jest moja, a tylko przeze mnie lekko podrasowana. Mój będzie dopiero niebawem uruchomiony algorytm, a wtedy...

Łukasz
Posty: 10541
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 gru 2019, 12:16

Jarek pisze:Stałoczasówka przy GM nie jest moja, a tylko przeze mnie lekko podrasowana. Mój będzie dopiero niebawem uruchomiony algorytm, a wtedy...
A, myślałem, że od razu już :) A niebawem to kiedy?

A co z Postępu? Ruszy się coś?

A przy Rakowieckiej i Batorego? Ostatnio jak jechałem, to miałem wrażenie, że tramwaje mają dobrze. Miasto coś mówiło, że już włączyli lepszy algorytm adaptacyjny. Ile czasu on się adaptuje?
ŁK

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 gru 2019, 19:48

Na Postępu i na Rakowieckiej, i na Batorego mamy kiepskie sterowniki. A raczej nie tyle kiepskie sterowniki, co ludzie nie umieją ich należycie zaprogramować. Nie jestem dobrej myśli.

ODPOWIEDZ