Nie są. Nie były na to projektowane. Zmiana tego stanu kosztowałaby sporo $, bo układ do przebudowania.
Zapomnij o WiFi. Wymagany jest fizyczny czuwak w tramwaju sterowanym.
Nie ma pneumatyki, ale podstawowy test układów jest wymagany.
Moderator: Wiliam
Nie są. Nie były na to projektowane. Zmiana tego stanu kosztowałaby sporo $, bo układ do przebudowania.
Zapomnij o WiFi. Wymagany jest fizyczny czuwak w tramwaju sterowanym.
Nie ma pneumatyki, ale podstawowy test układów jest wymagany.
O, to to. Tutaj sobie można poczytać o co chodzi (po slowacku, polecam na pośmianie ) , a tutaj rozkłady.Autobus Czerwon pisze: ↑19 gru 2019, 13:33Zdaję sobie sprawę że to zupełnie nie ta skala, ale w Bratysławie właśnie przeprowadzono ostrą remarszrutyzację linii tramwajowych. Z 9 linii tramwajowych, zrobiły się 4 i piąta szczytowa. Obecny układ linii tramwajowych w Warszawie to syf. Co z tego, że z placu Zbawiciela na Wyścigi jadą 3 linie tramwajowe, skoro wszystkie 3 przyjeżdżają zaraz po sobie, a potem trzeba czekać (w zależności od pory i rodzaju dnia) 7-12 minut.
No bo Jarek to robił. A strzałka - wiadomo, ścieżka chyba.Piotrek_2274 pisze:Wracając do priorytetów, po uruchomieniu przejścia dla pieszych przez ul. Marynarską przy Rondzie UE, tramwaj ma dużo więcej zielonego niż wcześniej. Nie wiem czy to jest stan docelowy, ale poprawa jest znacząca.
Proponuję równie głupią sygnalizację zamontować przy Senatorskiej. Na Bankowym wieczorem jest normalniej, prawie jak wcześniej.
A, myślałem, że od razu już A niebawem to kiedy?Jarek pisze:Stałoczasówka przy GM nie jest moja, a tylko przeze mnie lekko podrasowana. Mój będzie dopiero niebawem uruchomiony algorytm, a wtedy...