Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 11 kwie 2020, 20:56

Ile razy jechałeś tam tramwajem i widziałeś wozy stojące przed niedziałającą śluzą lub samochody rozjeżdżające pasażerów?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 11 kwie 2020, 21:14

Wystarczająco dużo. Do czasu wybudowania peronów musimy zostać ze śluzą.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 12 kwie 2020, 11:35

Odnoszę wrażenie, że od czasu wyłączenia przycisków dla pieszych na skrzyżowaniu al. Niepodległości i Rakowieckiej cykl sygnalizacji jest jakoś niesamowicie wydłużony, w porównaniu z tym, co było wcześniej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 17 kwie 2020, 17:56

Trzymajcie mocno kciuki za projekt na pl. Zawiszy.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 17 kwie 2020, 19:07

Będzie paraliż innych pojazdów niż tramwaje? :P A kiedy priorytet na Aspekcie który obiecywaliście, że będzie w 2017 :P

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 17 kwie 2020, 19:54

Na respekcie są 2 minuty w rozkładzie, więc jest spoko.

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 kwie 2020, 20:31

A wracając jeszcze na chwilę do Stawek. Czemu lewoskręt dla 35 zapala się jakieś 3-4 sekundy później niż dla samochodów? Psychologicznie trochę wygląda to tak, jakby nie załączyła się faza do skrętu. I pewnie potem tych paru sekund może zabraknąć dla jadących prosto.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 18 kwie 2020, 0:29

Wynika to zapewne z czasów międzyzielonych. Ale spokojnie, będzie się zapalać 2 razy na cykl.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 kwie 2020, 20:43

Paweł D. pisze:
17 kwie 2020, 20:31
A wracając jeszcze na chwilę do Stawek. Czemu lewoskręt dla 35 zapala się jakieś 3-4 sekundy później niż dla samochodów? Psychologicznie trochę wygląda to tak, jakby nie załączyła się faza do skrętu. I pewnie potem tych paru sekund może zabraknąć dla jadących prosto.
Nikt by nie zyskał na równym starcie tych grup, bo każda zaczyna wtedy, kiedy po prostu może. Nie ma więc sensu sztucznie trzymać samochodów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 18 kwie 2020, 20:52

Na Stawkach żałuję tylko, że od razu nie zaprojektowałem otwarcia brakującego skrętu i on się teraz jeszcze nie pojawi. Ale się pojawi.

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 kwie 2020, 23:03

Glonojad pisze:
18 kwie 2020, 20:43
Nikt by nie zyskał na równym starcie tych grup, bo każda zaczyna wtedy, kiedy po prostu może. Nie ma więc sensu sztucznie trzymać samochodów.
No właśnie by zyskało 35 szybciej zwalniając peron (a dokładniej 17/33/41 jadące za nim). W tej chwili wygląda to właśnie na sztuczne trzymanie 35. Fazy do skrętu w lewo są przecież tam całkowicie bezkolizyjne (pracują w pewnym sensie równolegle) i w poprzednim programie start był w miarę jednoczesny.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 kwie 2020, 7:32

Paweł D. pisze:
18 kwie 2020, 23:03
Glonojad pisze:
18 kwie 2020, 20:43
każda zaczyna wtedy, kiedy po prostu może
Fazy do skrętu w lewo są przecież tam całkowicie bezkolizyjne (pracują w pewnym sensie równolegle) i w poprzednim programie start był w miarę jednoczesny.
Po jakiej fazie są te lewoskręty?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 19 kwie 2020, 9:13

Po poprzecznej, czyli dla Stawek.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 19 kwie 2020, 11:20

Ale światło na wprost po 35 jest na tyle długie, że na luzie można się wyrobić.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 kwie 2020, 18:57

Paweł D. pisze:
18 kwie 2020, 23:03
Glonojad pisze:
18 kwie 2020, 20:43
Nikt by nie zyskał na równym starcie tych grup, bo każda zaczyna wtedy, kiedy po prostu może. Nie ma więc sensu sztucznie trzymać samochodów.
No właśnie by zyskało 35 szybciej zwalniając peron (a dokładniej 17/33/41 jadące za nim). W tej chwili wygląda to właśnie na sztuczne trzymanie 35.
AFAIR 35 startuje tak wcześniej, jak jest to możliwe ze względu na międzyzielone. Żeby ruszało razem z samochodami, te musiałyby startować później, co nikomu nic by nie dało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ